eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Materiały biurowe. Znak sprawy31/2015



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Warszawa: Materiały biurowe. Znak sprawy: 31/2015
Numer ogłoszenia: 93759 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały biurowe. Znak sprawy: 31/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych. Lp. Nazwa produktu 1. Karton biały 240 g/m2; 2. Wielowarstwowy powlekany karton graficzny z białym spodem 200g/m2; 3. Wielowarstwowy powlekany karton graficzny z białym spodem 230g/m2; 4. Papier samokopiujący; 5. Papier ozdobny CONSTELLATION JADE RASTER; 6. Papier offsetowy 610x860 mm, gr/m2 80; 7. Papier termiczuły do kas fiskalnych; 8. Papier uniwersalny klasy A, w formacie A3; 9. Papier uniwersalny klasy A, w formacie A4; 10. Etykieta samoprzylepna 19 x 48 mm; 11. Etykieta samoprzylepna adresowa komputerowa; 12. Koperta z folią bąbelkową; 13. Koperta beżowa samoklejące; 14. Koperty z rozszerzonymi bokami i spodem, biała; 15. Koperta biała samoklejąca; 16. Koperta szara do zdjęć RTG stomatologicznych; 17. Koperta biała samoklejąca; 18. Zakładki indeksujące samoprzylepne; 19. Bloki biurowe w kratkę; 20. Składanka komputerowa - papier do drukarek igłowych typu DRESZER; 21. Skorowidz alfabetyczny; 22. Brulion - notatnik akademicki ; 23. Segregatory z mechanizmem standard wykonane z grubego kartonu pokrytego folią z otworem; 24. Koszulka na dokumenty do segregatora A4; 25. Obwoluta A4 - ofertówki z PCV; 26. Przekładki kartonowe do segregatora ; 27. Przekładki do teczki akt osobowych; 28. Skoroszyty; 29. Teczka do akt osobowych; 30. Teczka A4 skrzydłowa z rzepem; 31. Teczka kartonowe do dokumentów A4; 32. Podkładka sztywna z klipsem; 33. Podkładka sztywna z klipsem; 34. Numeratory; 35. Pojemnik do odkładania dokumentów A4; 36. Pojemnik na dokumenty stojący; 37. Dziurkacz, dziurkujący 20 kartek; 38. Zszywacz biurowy na zszywki 6/24; 39. Zszywki; 40. Pinezka metalowa; 41. Nożyczki biurowe; 42. Spinacze; 43. Klej biurowy w sztyfcie ; 44. Taśma klejąca; 45. Tusz czarny do pieczątek; 46. Datowniki; 47. Długopisy automatyczny typu ZENIT; 48. Długopis z wkładem żelowym; 49. Mazak zakreślacz; 50. Flamastry - pisaki; 51. Foliopis - pisak piszacy na szkle, folii, metalu, wodoodporny , zmywalny spirytusem, typu Sharpie; 52. Cienkopis typu PENTEL; 53. Markery filcowe suchościerane do tablic ogłoszeniowych; 54. Wkłady do długopisów; 55. Kalendarze na 2016rok; 56. Papier pakowy; 57. Identyfikatory; 58. Rozszywacz /przyrząd do usuwania zszywek/; 59. Folia do laminowania; 60. Folia do laminowania; 61. Folia do laminowania; 62. Okładki do bindownic; 63. Grzbiety do bindownic; 64. Gumka recepturka; 65. Koperta utajniona; 66. Niszczarka dokumentów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90318,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114865,78

  • Oferta z najniższą ceną: 114865,78 / Oferta z najwyższą ceną: 117228,59

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu zapytania o cenę, dokonano zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.