eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Wrocław: Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum
Numer ogłoszenia: 93657 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74861 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne, które należą do kategorii usług o charakterze niepriorytetowym. W omawianym przypadku mamy do czynienia z usługą restauracyjną o specjalnym przeznaczeniu dla tzw. grupy osób zaliczanych do VIP, będących gośćmi Gminy Wrocław. Specyfika tych usług wymaga szczególnego podejścia przy podejmowaniu ważnych, krajowych i międzynarodowych gości, m.in. oczekiwania wysokiego poziomu jakości ich świadczenia, uwzględnienia okoliczności i procedur bezpieczeństwa w danym miejscu, podlegającego weryfikacji przez odpowiednie służby ochrony, ponieważ w oficjalnych kolacjach, lunchach wezmą udział ważne osobistości państwowe i międzynarodowe. W ramach wyżej wymienionej konferencji odbywać się będą przerwy kawowe, lunche, uroczysta kolacja podczas której wręczane będą Nagrody Wolności Atlantic Council of the United States oraz oficjalna kolacja powitalna. W uroczystych kolacjach wezmą udział: politycy, dyplomaci, intelektualiści, przedstawiciele biznesu oraz mediów z całego świata. Celem powyższego zamówienia jest zapewnienie usługi restauracyjno - cateringowej adekwatnej do rangi wydarzenia. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie nr 1, usługi restauracyjne i cateringowe w ramach tego zadania: a) całodzienny serwis kawowy dla 500 osób w dniu 12 czerwca 2015 r. b) całodzienny serwis kawowy z kanapkami dla 500 osób w dniu 13 czerwca 2015 c) serwis kawowy podczas debat w dniach 12 i 13 czerwca 2015 r. dla 100 osób d) lunch w dniu 12 czerwca dla 400 osób w formie bufetu szwedzkiego e) lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca dla 40 osób f) poczęstunek dla wolontariuszy i obsługi technicznej WGF w dniach 12 i 13 czerwca dla 200 osób g) uroczysta kolacja podczas gali Atlantic Council Freedom Awards zgodnie z ustalonym programem w dniu 12 czerwca 2015 dla 320 osób Zadanie nr 2, Usługa cateringowa we Wrocławskim Teatrze Lalek w dniu 11 czerwca 2015 r., dla 250 osób. II. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje Prawo opcji polegające na przygotowaniu dodatkowej ilości posiłków/poczęstunków: W Zadaniu nr 1: a) całodzienny serwis kawowy w dniu 12 czerwca 2015 r. - dla dodatkowo maksymalnie 150 osób; b) całodzienny serwis kawowy z kanapkami w dniu 13 czerwca 2015 - dla dodatkowo maksymalnie 150 osób; c) lunch w dniu 12 czerwca w formie bufetu szwedzkiego - - dla dodatkowo maksymalnie 120 osób; d) lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca - dla dodatkowo maksymalnie 15 osób na dzień W Zadaniu nr 2 dla dodatkowo maksymalnie 100 osób. Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji następować będzie w drodze pisemnego oświadczenia Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązuje się złożyć najpóźniej: - do godz. 22:00 dnia poprzedzającego wydarzenie, dotyczy Zadania nr 1, usługa wymieniona w ppkt a, b, c, powyżej, oraz Zadanie nr 2; - do godz. 12:00 w dniu zorganizowania lunchu, dotyczy Zadanie 1 lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.10.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie dla ograniczonej grupy klientów 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum:Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o., ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Invest System - EU Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 53-008 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 166150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nelson Józef Nawrot, Ul. Kościuszki 34, 50-012 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.