eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Wrocław: Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum
Numer ogłoszenia: 74861 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi restauracyjne, które należą do kategorii usług o charakterze niepriorytetowym. W omawianym przypadku mamy do czynienia z usługą restauracyjną o specjalnym przeznaczeniu dla tzw. grupy osób zaliczanych do VIP, będących gośćmi Gminy Wrocław. Specyfika tych usług wymaga szczególnego podejścia przy podejmowaniu ważnych, krajowych i międzynarodowych gości, m.in. oczekiwania wysokiego poziomu jakości ich świadczenia, uwzględnienia okoliczności i procedur bezpieczeństwa w danym miejscu, podlegającego weryfikacji przez odpowiednie służby ochrony, ponieważ w oficjalnych kolacjach, lunchach wezmą udział ważne osobistości państwowe i międzynarodowe. W ramach wyżej wymienionej konferencji odbywać się będą przerwy kawowe, lunche, uroczysta kolacja podczas której wręczane będą Nagrody Wolności Atlantic Council of the United States oraz oficjalna kolacja powitalna. W uroczystych kolacjach wezmą udział: politycy, dyplomaci, intelektualiści, przedstawiciele biznesu oraz mediów z całego świata. Celem powyższego zamówienia jest zapewnienie usługi restauracyjno - cateringowej adekwatnej do rangi wydarzenia. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie nr 1, usługi restauracyjne i cateringowe w ramach tego zadania: a) całodzienny serwis kawowy dla 500 osób w dniu 12 czerwca 2015 r. b) całodzienny serwis kawowy z kanapkami dla 500 osób w dniu 13 czerwca 2015 c) serwis kawowy podczas debat w dniach 12 i 13 czerwca 2015 r. dla 100 osób d) lunch w dniu 12 czerwca dla 400 osób w formie bufetu szwedzkiego e) lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca dla 40 osób f) poczęstunek dla wolontariuszy i obsługi technicznej WGF w dniach 12 i 13 czerwca dla 200 osób g) uroczysta kolacja podczas gali Atlantic Council Freedom Awards zgodnie z ustalonym programem w dniu 12 czerwca 2015 dla 320 osób Zadanie nr 2, Usługa cateringowa we Wrocławskim Teatrze Lalek w dniu 11 czerwca 2015 r., dla 250 osób. II. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje Prawo opcji polegające na przygotowaniu dodatkowej ilości posiłków/poczęstunków: W Zadaniu nr 1: a) całodzienny serwis kawowy w dniu 12 czerwca 2015 r. - dla dodatkowo maksymalnie 150 osób; b) całodzienny serwis kawowy z kanapkami w dniu 13 czerwca 2015 - dla dodatkowo maksymalnie 150 osób; c) lunch w dniu 12 czerwca w formie bufetu szwedzkiego - - dla dodatkowo maksymalnie 120 osób; d) lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca - dla dodatkowo maksymalnie 15 osób na dzień W Zadaniu nr 2 dla dodatkowo maksymalnie 100 osób. Zamawiający może, lecz nie musi skorzystać z prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji następować będzie w drodze pisemnego oświadczenia Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązuje się złożyć najpóźniej: - do godz. 22:00 dnia poprzedzającego wydarzenie, dotyczy Zadania nr 1, usługa wymieniona w ppkt a, b, c, powyżej, oraz Zadanie nr 2; - do godz. 12:00 w dniu zorganizowania lunchu, dotyczy Zadanie 1 lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.10.00-3, 55.32.10.10-6, 55.32.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. UWAGA!Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. W celu oceny kryterium doświadczenia, Wykonawca musi dołączyć do oferty wraz z wykazem usług, dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany formalno-organizacyjne, 2) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla dostaw objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku- dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. 3) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 4) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 135.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 135.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa restauracyjno - cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum - Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: a) całodzienny serwis kawowy dla 500 osób w dniu 12 czerwca 2015 r. b) całodzienny serwis kawowy z kanapkami dla 500 osób w dniu 13 czerwca 2015 c) serwis kawowy podczas debat w dniach 12 i 13 czerwca 2015 r. dla 100 osób d) lunch w dniu 12 czerwca dla 400 osób w formie bufetu szwedzkiego e) lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca dla 40 osób f) poczęstunek dla wolontariuszy i obsługi technicznej WGF w dniach 12 i 13 czerwca dla 200 osób g) uroczysta kolacja podczas gali Atlantic Council Freedom Awards zgodnie z ustalonym programem w dniu 12 czerwca 2015 dla 320 osób; oraz ewentualne uruchomienie Prawa Opcji na: a) całodzienny serwis kawowy w dniu 12 czerwca 2015 r. - dla dodatkowo maksymalnie 150 osób; b) całodzienny serwis kawowy z kanapkami w dniu 13 czerwca 2015 - dla dodatkowo maksymalnie 150 osób; c) lunch w dniu 12 czerwca w formie bufetu szwedzkiego - - dla dodatkowo maksymalnie 120 osób; d) lunch zasiadany dla VIP w dniach 12 i 13 czerwca - dla dodatkowo maksymalnie 15 osób na dzień.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.10.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa cateringowa z zachowaniem zasad protokołu dyplomatycznego w szczególności polegająca na przygotowaniu potraw, zapewnieniu obsługi kelnerskiej, serwisu oraz odpowiedniej zastawy stołowej dla gości konferencji Wrocław Global Forum - Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa cateringowa we Wrocławskim Teatrze Lalek w dniu 11 czerwca 2015 r. dla 250 osób. Przewidziane ewentualne uruchomienie Prawa Opcji dla dodatkowo 100 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.31.10.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.