eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Remont nawierzchni z płyt granitowych w ul. Słowiańskiej oraz w przejściu podziemnym w al. Jana Pawła II w Lesznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Leszno: Remont nawierzchni z płyt granitowych w ul. Słowiańskiej oraz w przejściu podziemnym w al. Jana Pawła II w Lesznie
Numer ogłoszenia: 93504 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91363 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni z płyt granitowych w ul. Słowiańskiej oraz w przejściu podziemnym w al. Jana Pawła II w Lesznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni z płyt granitowych w ul. Słowiańskiej w Lesznie na odcinku od Rynku do Al. Z. Krasińskiego oraz remont nawierzchni z płyt granitowych w przejściu podziemnym w Al. Jana Pawła II (CPV- 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych ) 2. Orientacyjny zakres prac do wykonania został określony w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym (załącznik nr 5 do siwz). 3. Remont nawierzchni z płyt granitowych polegać będzie na rozebraniu uszkodzonych miejsc i ponownym wbudowaniu istniejących płyt granitowych przy czym płyty nie nadające się do ponownego wbudowania należy wymienić na nowe o tożsamej grubości, barwie i strukturze. Płyty należy przytwierdzić do podłoża poprzez ich przyklejenie za pomocą kleju mrozo i wodo-odpornego. Szczeliny pomiędzy płytami wypełnić fugą mrozo i wodo - odporną. 4. Ustala się że prace będą prowadzone i rozliczane etapowo , przy czym każdy etap oraz termin jego wykonania zostaną określone przez ZAMAWIAJĄCEGO 5. Szczegółową lokalizacje remontów w poszczególnych etapach oraz ostateczne zakresy robót uzgodni z wybranym wykonawcą Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji. 6. Wybrany wykonawca przystąpi do wykonywania zleconych prac po czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia o konieczności ich wykonania i będzie je kontynuował nieprzerwanie do czasu ich zakończenia. 7. Wybrany wykonawca będzie prowadził prace przy ich oznakowaniu we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. W przypadku przerwania prac z winy wykonawcy (tj. między innymi z powodu nieprawidłowego oznakowania robót, prowadzenia prac z nienależytą starannością lub niezgodnie z założoną technologią) zastosowane zostaną przepisy § 7 pkt. 1c) projektu umowy załączonym do specyfikacji (załącznik nr 6). 9. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie wykonawca robót. 10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiały..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.23.32.61-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALAR sp. z o.o., Gierłachowo 54a, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27334,29

  • Oferta z najniższą ceną: 27334,29 / Oferta z najwyższą ceną: 57810,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.