eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAKPUP.2500.11.2017) W ZAKRESIEKURS KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (40 OSÓB).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93339 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Gorzów Wielkopolski: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.11.2017) W ZAKRESIE: KURS KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (40 OSÓB).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Gorzowskim (III) realizowanego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku, Poddziałania 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych oraz projektu "Poprzez aktywizację zawodową do zatrudnienia" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 6 Regionalny rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8i dostęp do zatrudnienia dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy i jednocześnie nie posiadających zatrudnienia realizowana przez powiatowe urzędy pracy.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76822 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77070 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 21102549400000, ul. ul. Walczaka 110, 66400 Gorzów Wielkopolski, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69, e-mail zigo@praca.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gorzow.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.11.2017) W ZAKRESIE: KURS KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (40 OSÓB).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PUP.2500.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, finansowanych ze środków Unii Europejskiej - w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Gorzowskim (III) realizowanego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku, Poddziałania 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych oraz projektu "Poprzez aktywizację zawodową do zatrudnienia" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 6 Regionalny rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8i dostęp do zatrudnienia dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy i jednocześnie nie posiadających zatrudnienia realizowana przez powiatowe urzędy pracy, oraz ze środków Funduszu Pracy w zakresie: Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób). 2. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostanie zlecone wykonawcy, który posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 645 ze zm.). 2) Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącej załącznik do siwz. 3) Zamawiający zleci przeszkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy w ramach szkoleń. 4) Zamawiający zastrzega prawo do skierowania na szkolenie mniejszej ilości osób jak określił w siwz, w zależności od potrzeb szkoleniowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 3) Uczestnicy szkoleń grupowych zostaną skierowani do Wykonawcy celem przeszkolenia w tym samym terminie, jako jedna grupa szkoleniowa lub w kilku grupach, w różnych terminach w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca może realizować szkolenia w grupie szkoleniowej max 15-osobowej, wraz z osobami z wolnego naboru, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnego stanowiska szkoleniowego, wymaganego przez Zamawiającego określonego w siwz. 4) Wykonawca przedstawi program szkolenia opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres szkolenia, w tym: plan nauczania oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, czas trwania szkolenia, sposób organizacji szkolenia, w tym zajęć praktycznych, cel szkolenia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych wykonawca zobowiązany będzie określić i zawrzeć w Programie szkolenia, po podpisaniu umowy, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 5) Program szkolenia uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, Internetu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp. 6) Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia. 7) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 8) Każdy uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający; numer rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 9) Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. 10) Wykonawca wykona zamówienie poprzez wykładowców / instruktorów wskazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (stanowiącym załącznik oferty), którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania zamówienia, m.in. wykształcenie, zawód, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 11) Dla zapewnienia jakości szkolenia Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegający na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 12) Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia. 13) Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia na własność materiały dydaktyczne oznaczone emblematami Unii Europejskiej których wzór udostępni Zamawiający, w przypadku szkoleń finansowanych ze środków Unii Europejskiej. 14) Materiały dydaktyczne powinny być nowe i nieużywane, z obowiązującym stanem prawnym, czytelne, estetycznie wykonane, o dobrej jakości, dostosowane do tematyki realizowanego szkolenia. 15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum książkę lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis sprawny (piszący) oraz poczęstunek w trakcie trwania szkolenia (kawę, herbatę, wodę mineralną, sok, ciastka, kanapkę lub inny posiłek). 16) Na potrzeby realizacji szkolenia wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz niezbędny potencjał techniczny (salę wykładową, miejsce do realizacji zajęć praktycznych, sprzęt, materiały, pomoce naukowe, odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP i ppoż. itp.), w takim zakresie, aby zapewnić prawidłową realizację szkolenia - ich ilość nie może być mniejsza niż podana w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2 lit. b siwz. 17) Program szkolenia musi być realizowany z wykorzystaniem sprzętu wymienionego w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2 lit. b siwz. 18) Sale, w których będą realizowane zajęcia muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny ze swobodnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody, środki czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki lub suszarkę do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbat, kubki do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, spełniające wymogi BHP i ppoż. 19) Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany: a) na wniosek Zamawiającego ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkoleń zarejestrowanych, jako poszukujący pracy lub osób bezrobotnych, które podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w trakcie trwania szkolenia i wyraziły chęć jego ukończenia, b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. c) kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco Zamawiającego o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane. d) sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów. e) przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do Zamawiającego wraz z dokumentacją szkolenia. 3. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 40 osób (4 grupy po 10 osób). 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2017 r., przewidywany termin rozpoczęcia II-IV kwartał 2017 r. 3. Czas trwania kursu do 3 tygodni, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, min. 25 godzin zegarowych w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych - 60 min., wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami (max 15 minut). 4. Ilość godzin szkolenia - min. 67 godzin na 1 uczestnika. 5. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 47 godzin. 6. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 20 godzin. 7. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Gorzów Wlkp., dopuszcza się realizację zajęć poza Gorzowem Wlkp., pod warunkiem zapewnienia przez instytucję szkoleniową dowozu uczestników szkolenia w obie strony, ew. zakwaterowania i wyżywienia. Koszty powinny być uwzględnione w cenie szkolenia. 8. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowcy wózków jezdniowych oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. 9. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, praktyczna nauka jazdy wózkami, dozór techniczny dotyczący wózków, wymiana butli gazowej. 10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników kursu przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego w celu uzyskania uprawnień w kategorii II WJO, zakres uprawnienia: wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAG-Consulting Szkolenia i Doradztwo Magdalena Lisiak-Szczepańska, magconsulting@o2.pl, ul. Witosa 8/h9 , 66-400, Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.