eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAKPUP.2500.11.2017) W ZAKRESIEKURS KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (40 OSÓB).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 76822 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Gorzów Wielkopolski: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.11.2017) W ZAKRESIE: KURS KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (40 OSÓB).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Gorzowskim (III) realizowanego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku, Poddziałania 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych oraz projektu "Poprzez aktywizację zawodową do zatrudnienia" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 6 Regionalny rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8i dostęp do zatrudnienia dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy i jednocześnie nie posiadających zatrudnienia realizowana przez powiatowe urzędy pracy.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie dotyczy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:nie dotyczy
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 21102549400000, ul. ul. Walczaka  110, 66400   Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 736 06 43, e-mail zigo@praca.gov.pl, faks 0-95 736 06 69.
Adres strony internetowej (URL): www.gorzow.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.gorzow.praca.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.gorzw.praca.gov.pL


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga, aby oferta wraz z załącznikami została złożona w formie pisemnej na adres zamawiającego
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wlkp. (pok. 203 - sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.11.2017) W ZAKRESIE: KURS KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (40 OSÓB).
Numer referencyjny: PUP.2500.11.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, finansowanych ze środków Unii Europejskiej - w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Gorzowskim (III) realizowanego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku, Poddziałania 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych oraz projektu "Poprzez aktywizację zawodową do zatrudnienia" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 6 Regionalny rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8i dostęp do zatrudnienia dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy i jednocześnie nie posiadających zatrudnienia realizowana przez powiatowe urzędy pracy, oraz ze środków Funduszu Pracy w zakresie: Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób). 2. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostanie zlecone wykonawcy, który posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 645 ze zm.). 2) Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącej załącznik do siwz. 3) Zamawiający zleci przeszkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy w ramach szkoleń. 4) Zamawiający zastrzega prawo do skierowania na szkolenie mniejszej ilości osób jak określił w siwz, w zależności od potrzeb szkoleniowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 3) Uczestnicy szkoleń grupowych zostaną skierowani do Wykonawcy celem przeszkolenia w tym samym terminie, jako jedna grupa szkoleniowa lub w kilku grupach, w różnych terminach w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca może realizować szkolenia w grupie szkoleniowej max 15-osobowej, wraz z osobami z wolnego naboru, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnego stanowiska szkoleniowego, wymaganego przez Zamawiającego określonego w siwz. 4) Wykonawca przedstawi program szkolenia opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres szkolenia, w tym: plan nauczania oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, czas trwania szkolenia, sposób organizacji szkolenia, w tym zajęć praktycznych, cel szkolenia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych wykonawca zobowiązany będzie określić i zawrzeć w Programie szkolenia, po podpisaniu umowy, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 5) Program szkolenia uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, Internetu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp. 6) Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia. 7) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 8) Każdy uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający; numer rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 9) Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. 10) Wykonawca wykona zamówienie poprzez wykładowców / instruktorów wskazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (stanowiącym załącznik oferty), którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania zamówienia, m.in. wykształcenie, zawód, doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 11) Dla zapewnienia jakości szkolenia Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegający na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 12) Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia. 13) Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia na własność materiały dydaktyczne oznaczone emblematami Unii Europejskiej których wzór udostępni Zamawiający, w przypadku szkoleń finansowanych ze środków Unii Europejskiej. 14) Materiały dydaktyczne powinny być nowe i nieużywane, z obowiązującym stanem prawnym, czytelne, estetycznie wykonane, o dobrej jakości, dostosowane do tematyki realizowanego szkolenia. 15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum książkę lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis sprawny (piszący) oraz poczęstunek w trakcie trwania szkolenia (kawę, herbatę, wodę mineralną, sok, ciastka, kanapkę lub inny posiłek). 16) Na potrzeby realizacji szkolenia wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz niezbędny potencjał techniczny (salę wykładową, miejsce do realizacji zajęć praktycznych, sprzęt, materiały, pomoce naukowe, odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP i ppoż. itp.), w takim zakresie, aby zapewnić prawidłową realizację szkolenia - ich ilość nie może być mniejsza niż podana w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2 lit. b siwz. 17) Program szkolenia musi być realizowany z wykorzystaniem sprzętu wymienionego w rozdziale V pkt. 2 ppkt 2 lit. b siwz. 18) Sale, w których będą realizowane zajęcia muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny ze swobodnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody, środki czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki lub suszarkę do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbat, kubki do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, spełniające wymogi BHP i ppoż. 19) Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany: a) na wniosek Zamawiającego ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkoleń zarejestrowanych, jako poszukujący pracy lub osób bezrobotnych, które podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w trakcie trwania szkolenia i wyraziły chęć jego ukończenia, b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. c) kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco Zamawiającego o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane. d) sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów. e) przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do Zamawiającego wraz z dokumentacją szkolenia. 3. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Liczba osób do przeszkolenia - 40 osób (4 grupy po 10 osób). 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2017 r., przewidywany termin rozpoczęcia II-IV kwartał 2017 r. 3. Czas trwania kursu do 3 tygodni, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, min. 25 godzin zegarowych w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych - 60 min., wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami (max 15 minut). 4. Ilość godzin szkolenia - min. 67 godzin na 1 uczestnika. 5. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 47 godzin. 6. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 20 godzin. 7. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Gorzów Wlkp., dopuszcza się realizację zajęć poza Gorzowem Wlkp., pod warunkiem zapewnienia przez instytucję szkoleniową dowozu uczestników szkolenia w obie strony, ew. zakwaterowania i wyżywienia. Koszty powinny być uwzględnione w cenie szkolenia. 8. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowcy wózków jezdniowych oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. 9. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, praktyczna nauka jazdy wózkami, dozór techniczny dotyczący wózków, wymiana butli gazowej. 10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników kursu przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego w celu uzyskania uprawnień w kategorii II WJO, zakres uprawnienia: wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych.

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: w okresie od dnia podpisania umowy do 15.12.2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności wymagany przez zamawiającego w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane kompetencje / uprawnienia do prowadzenia działalności, jeżeli wykonawca posiada: wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 645 ze zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o dokonaniu wpisu / aktualizacji wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji, wojewódzki urząd pracy na 2017 r. wykonawca posiadający aktualny na rok 2017 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wojewódzki urząd pracy, będzie spełniał ten warunek.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie określono
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania należytego zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże do realizacji zamówienia: a) 2 wykładowców / instruktorów do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia do kierowania wózkami jezdniowymi; b) narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne: 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, wózki jezdniowe - min. 2 szt. (z ważnym przeglądem technicznym). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę wykazów, o których mowa w rozdziale V pkt. 5 ppkt 2 siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 645 ze zm.). W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa w oryginale każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w oryginale, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Ww. dokument należy złożyć w oryginale, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) oferta zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz w oryginale, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w oryginale, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz w oryginale, 4) wykaz usług szkoleniowych podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, na podstawie którego przyznane zostaną pkt., 5) wykaz wykładowców / instruktorów, którzy będą wykonywać zamówienie, 6) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA50
JAKOŚĆ USŁUG SZKOLENIOWYCH10
ORGANIZACJA, KWALIIKACJE ZAWODOWE I DOŚIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

ni dotyczy

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany Programu szkolenia, w szczególności w zakresie harmonogramu, planu nauczania, treści oraz wymiaru godzinowego, jeżeli przyczyny zmiany są obiektywne, nie leżą po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego i nie można było ich wcześniej przewidzieć (np. zmiana przepisów prawnych), a zmiany te są niezbędne do prawidłowego i efektywnego zakończenia szkolenia. Wniosek o wprowadzenie zmiany wymaga przedstawienia Zamawiającemu informacji wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej, faxem lub drogą elektroniczną. Ponadto zmiana Programu szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego, 2) w sytuacji, o której mowa w pkt.1, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowy Program szkolenia uwzględniający wszelkie konsekwencje dokonywanych zmian (np. zmiana literatury wykorzystywanej do realizacji szkolenia), w ciągu 2 dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiającego stosownych zmian. Zastosowanie ma § 4 ust. 5 i 6 niniejszej umowy, 3) w przypadku, gdy zmiana Programu szkolenia prowadzi do zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy harmonogram uwzględniający zmiany wraz z nowym Programem szkolenia, 4) zmiany miejsca realizacji szkolenia, w przypadku, gdy realizacja szkolenia w miejscu wskazanym w ofercie będzie niemożliwa. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia powodów zmiany miejsca oraz wskazania nowego miejsca szkolenia spełniającego warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem zmiany miejsca szkolenia jest uprzednia akceptacja przez Zamawiającego, 5) zmiany wykładowcy / instruktora w sytuacjach uzasadnionych m.in. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację szkolenia, nie wywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonania zamówienia, wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji) skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji i zmiana wykładowcy wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz wskazania osoby do realizacji szkolenia z kwalifikacjami porównywalnymi lub wyższymi od kwalifikacji osoby rezygnującej z realizacji szkolenia, 6) zmiany materiałów dydaktycznych, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe ich dostarczenie lub zmiana podyktowana jest zmianą przepisów. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu niezwłocznie w formie pisemnej, faxem lub droga elektroniczną powody, dla których chce zaoferować nowe materiały dydaktyczne. Tematyka i zakres materiałów musi być zgodny z oczekiwaniem Zamawiającego i przedmiotem zamówienia. Zmiana materiałów wymaga uzyskania zgody Zamawiającego i nie może prowadzić do zmiany ceny szkolenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> postępowanie prowadzone będzie w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Liczba osób do przeszkolenia - 40 osób (4 grupy po 10 osób). 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2017 r., przewidywany termin rozpoczęcia II-IV kwartał 2017 r. 3. Czas trwania kursu do 3 tygodni, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, min. 25 godzin zegarowych w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych - 60 min., wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami (max 15 minut). 4. Ilość godzin szkolenia - min. 67 godzin na 1 uczestnika. 5. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 47 godzin. 6. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 20 godzin. 7. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Gorzów Wlkp., dopuszcza się realizację zajęć poza Gorzowem Wlkp., pod warunkiem zapewnienia przez instytucję szkoleniową dowozu uczestników szkolenia w obie strony, ew. zakwaterowania i wyżywienia. Koszty powinny być uwzględnione w cenie szkolenia. 8. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowcy wózków jezdniowych oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. 9. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, praktyczna nauka jazdy wózkami, dozór techniczny dotyczący wózków, wymiana butli gazowej. 10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników kursu przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego w celu uzyskania uprawnień w kategorii II WJO, zakres uprawnienia: wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA50
JAKOŚĆ USŁUG SZKOLENIOWYCH10
ORGANIZACJA, KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA40
6) INFORMACJE DODATKOWE: W ROZDZIALE XIV SIWZ


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.