eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa w ramach leasingu operacyjnego (stała stopa oprocentowania) na okres 48 miesięcy jednego nowego samochodu ciężarowego wraz z jedną nową przyczepą ciężarową (rok produkcji 2016) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Wałbrzych: Dostawa w ramach leasingu operacyjnego (stała stopa oprocentowania) na okres 48 miesięcy jednego nowego samochodu ciężarowego wraz z jedną nową przyczepą ciężarową (rok produkcji 2016) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance
Numer ogłoszenia: 93150 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu , ul. Piotra Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6659111, faks 74 6659121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w ramach leasingu operacyjnego (stała stopa oprocentowania) na okres 48 miesięcy jednego nowego samochodu ciężarowego wraz z jedną nową przyczepą ciężarową (rok produkcji 2016) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa w ramach leasingu operacyjnego (stała stopa oprocentowania) na okres 48 miesięcy jednego nowego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2016) wraz z przyczepą ciężarową z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. C oraz C+E (rok produkcji 2016 ) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu z prawem opcji wykupu oraz jego ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance. 2. Wymagania dotyczące samochodu:1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2) samochód ciężarowy przeznaczony do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. C oraz C+E. 3) samochód ciężarowy przeznaczony do przeprowadzania zajęć praktycznych podczas szkolenia kierowców w ramach kwalifikacji wstępnej. 4) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1137) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 5) mający homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 6) spełniający wymogi - minimum Dyrektywy CEE EURO 6 (2009/595/EC) w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, 7) nieużywany, technicznie sprawny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 3. Wymagania dotyczące przyczepy: 1) fabrycznie nowa, wyprodukowana w roku 2016, model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2) przyczepa ciężarowa przeznaczona do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy kat. C+E. 3) spełniająca wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1137) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) mająca homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 5) nieużywana, technicznie sprawna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu oraz przyczepy ciężarowej komplet dokumentów: kopię karty pojazdu (tylko dla pojazdu samochodowego), karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji podwozia pojazdu oraz kompletnego pojazdu, sporządzony w języku polskim; dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, dowód rejestracyjny, polisę ubezpieczeniową). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Termin dostawy: do 60 dni od daty podpisania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni dostawę samochodu oraz przyczepy do siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu. 8/ Dostarczany pojazd oraz przyczepa będą wyposażone zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. z 2015 r., poz. 305) oraz zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016r., poz. 232). 9. Wykonawca jest obowiązany dla dostarczanego pojazdu oraz przyczepy zapewnić pakiet ubezpieczeniowy OC/AC/NNW/Assistance. 10. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania do opończy pokrywającej skrzynię ładunkową pojazdu oraz przyczepy nadrukiem bezpośrednim wykonanym z zastosowaniem wieloformatowego druku solventowego (zdjęcia, przejścia tonalne i inne), wg opisu i projektu, który stanowić będzie zał. nr 2 do umowy, a zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 11. Przez czas trwania leasingu Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonywanie wszelkich czynności związanych z serwisowaniem, przeglądami, naprawami dostarczanego pojazdu niezbędnych dla ich prawidłowego użytkowania. 12. Wykonawca udziela gwarancji lub zapewnia udzielenie gwarancji producenta na dostarczony przedmiot Umowy odpowiednio na: 1) podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie, co najmniej 24 miesiące, 2) układ napędowy: co najmniej 24 miesiące gwarancji, 3) na powłokę lakierniczą, co najmniej 36 miesięcy, 4) na perforację blach nadwozia, co najmniej 72 miesiące (6 lat) - liczonych od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 14. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca załączy do oferty: specyfikację techniczną oferowanego pojazdu sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów 34.22.33.00 - Przyczepy 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 400 000 zł PLN. Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie minimum 400 000 zł PLN. Przez działalność związaną z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie sprzedaż, dostawę, najem, dzierżawę lub leasing pojazdów silnikowych. W przypadku, gdy wykonawcy w celu wykazania spełniania warunku wykażą się posiadaniem środków finansowych, zdolności kredytowej lub ubezpieczeniem, którego wartość podana będzie w walucie obcej, należy wartość tę przeliczyć na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełniony formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) kalkulację ceny, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 3) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, 4) dokument określony w pkt 3.20 SIWZ, tj. specyfikację techniczną oferowanego pojazdu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 5) dokument stwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wówczas, gdy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do CEIDG załączonych do oferty, lub w trybie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne. - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy będą wymagać formy pisemnej pod rygorem ich nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewidział możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 2.1 zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić z powodu: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie wskazanym w SIWZ, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która to z uwagi na termin wejścia w życie przepisów wymaga odpowiedniego czasu na dostosowanie pojazdu do zmienionych wymogów technicznych; c) jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; d) jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca: - Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu wykonania umowy o niemożliwości wykonania w terminie przewidzianym; - Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy; na który Zamawiający wyrazi zgodę; 2.2 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w pojazdach (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy wystąpi: a) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji pojazdu. Powyższe zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. b) konieczność zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 2.3 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów płatności o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy. 2.4 zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić z powodu: a) wzrostu składki ubezpieczeniowej ze względu na szkodowość lub nadmierny przebieg skutkujący zużyciem powodującym spadek wartości pojazdu; b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, lub zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.5 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy. 2.6 Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę. 3 Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust 1 ustawy Pzp będzie nieważna i nie wywoła skutków prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.word.walbrzych.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu, ul. Piotra Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: WORD w Wałbrzychu, ul. Piotra Wysockiego 30, 58-304 Wałbrzych, sekretariat pokój nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.