To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93119 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Katowice: Dostawa produktów marketingowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503937
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ekoenergia Silesia S.A., krajowy numer identyfikacyjny
24285987000000, ul.
ul. Żeliwna
38,
40599
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 220 80 71, faks
32 220 80 71, e-mail
kontakt@ekoenergiasilesia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ekoenergiasilesia.pl/g2/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów marketingowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN--3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa produktów marketingowych 1. Pendrive - 150 sztuk - typ złącza USB 3.0, Długość od 4 do 10 cm, Szerokość od 1 do 3 cm, grubość nie więcej niż 2 cm, wykonany z metalu, z metalową zatyczką, w kolorze czarnym, pojemność 16 GB, znakowanie: z grawerowanym logo - "Centra Konferencyjne Żeliwna 38" o wymiarach 3 cm na 1 cm umieszczony od frontu, grawer w kolorze srebrnym , gwarancja producenta na poprawność działania przez minimum 24 miesiące, szybkość zapisu: minimum 160MB/s, szybkość odczytu: minimum 180MB/s, kompatybilność z OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8,Mac OS X v 10.5, w opakowaniu lub z bez opakowania, , 2. Torba polipropylenowa - ekologiczna 150 szt., kolor czarny, rozmiar torby 380 mm na 420 mm na 100 mm., uchwyt do 50 cm, z płaskim dnem, znakowanie - logo nadruk w kolorze białym, poziomy, wyśrodkowany, ,,Park Technologiczny Ekoenergia Woda - Bezpieczeństwo" o wymiarach: długość do 38 cm, wysokość liter 5-6 cm ( w dwóch lub trzech wierszach - do wyboru ) , materiał 100 g/m2, 3. Wydrukowanie folderu reklamowego - 1 000 sztuk, format A3 składany do A4, papier kredowy, pełny kolor + lakier błyszczący dwustronnie, kreda 250g, bigowanie, znakowanie - logo w kolorze czarnym ,, Park Technologiczny Ekoenergia Woda - Bezpieczeństwo", według załączonego wzoru - zamawiający dostarczy gotowy projekt Folderu do wydruku. 4. Notatnik - 150 sztuk, format A5, 80-100 kartkowy, surowiec: papier offsetowy o gramaturze nie mniejszej niż 120 g/m2, papier w kratkę, klejone kartki, bez okładki, znakowanie - logo, nadruk offsetowy, w kolorze czarnym 3 cm na 6 cm ,, Park Technologiczny Ekoenergia Woda - Bezpieczeństwo / ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice / www.zeliwna38.pl / tel. +48 664 301 632 / " na każdej stronie logo z danymi teleadresowymi Parku, w prawym górnym rogu, na ostatniej stronie sztywna kartka z tektury o gramaturze 250 g/m2, 5. Długopis - 150 sztuk, metalowy, kolor czarny, dopuszczalne srebrne elementy wykończeniowe - np. metalowy klips, końcówka nasadki, elementy korpusu, wkład czarny, znakowanie: grawer srebrny o wymiarze wysokość 0,5 cm -1,00 cm, szerokość 5-7 cm z logo ,, Centra Konferencyjne Żeliwna 38", Długość długopisu 13-14 cm, wg. załączonego zdjęcia poglądowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18937000-6
Dodatkowe kody CPV:
79340000-9,
22851000-0,
22852000-7,
30234500-3,
30234600-4,
32582000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 7072,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.