eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych - zamówienie uzupełniające (1)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-20

Siemianowice Śląskie: Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych - zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 93095 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280 , strona internetowa www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych - zamówienie uzupełniające (1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych. Realizacja zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni asfaltowej ulic oraz częściową wymianę nawierzchni chodników, miejsc parkingowych i krawężników na niżej wymienionych odcinkach ulic: a) ul.Krucza: na odcinku od ul. Chopina do ul. Pawiej, b) ul.Westerplatte: odcinek od skrzyżowania z ulicami: Westerplatte, Wieczorka, Kopalnianej do ul.Michałkowickiej, c) ul.Michałkowicka i ul.Orzeszkowej. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w Przedmiarze robót załączonym do INDPP jako Załącznik nr 1, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do INDPP jako Załącznik nr 2 oraz w Planach sytuacyjnych załączonych do INDPP jako Załącznik nr 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w INDPP wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie będzie zamówieniem uzupełniającym do umowy podstawowej nr RR.272.5.2016, zawartej w dniu 11.05.2016r. w postępowaniu o nr RR.271.3.2016, ZP.rp.9.2016 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest mniejsza niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone Wykonawcy umowy podstawowej tj. Przedsiębiorstwu Budowy Dróg DROGOPOL-ZW Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, kod 40-301 przy ul. Siemianowicka 52d i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych. Realizacja zamówienia obejmuje wymianę nawierzchni asfaltowej ulic oraz częściową wymianę nawierzchni chodników, miejsc parkingowych i krawężników na niżej wymienionych odcinkach ulic: a) ul. Krucza: na odcinku od ul. Chopina do ul. Pawiej, b) ul. Westerplatte: odcinek od skrzyżowania z ulicami: Westerplatte, Wieczorka, Kopalnianej do ul. Michałkowickiej, c) ul. Michałkowicka i ul. Orzeszkowej. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg DROGOPOL-ZW sp.z o.o., ul.Siemianowicka 52d, 40-310 Katowice, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.