eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Koło: Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Numer ogłoszenia: 92976 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostawę materiałow szewnych dl potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole w ramach następujących oddzielnych pakietów: 1. pakiet nr 1 - Szwy wchłanialne 2. pakiet nr 2 - szwy niewchłanialne 3.pakiet nr 3 - gąbka hemostatyczna 4.pakiet nr 4 - gaza hemostatyczna 5.pakiet nr 5 - wosk kostny 6.pakiet nr 6 - szwy syntetyczne 7.pakiet nr 7 - nici antybakteryjne 8.pakiet nr 8 - siatki przepuklinowe I 9.pakiet nr 9 - siatki przepuklinowe II 10.pakiet nr 10 - szwy specjalistyczne Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia posiadał w zakresie składanej oferty niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. z 2010r. nr 107, poz. 679 z późn.zm.). Szczegółowy opis wymagań i parametrów jakościowych, szacunkowe zestawienie ilościowe materiałów szewnych objętych przedmiotem zamówienia określają pozycje wymienione w druku FORMULARZ CENOWY, który stanowi Załącznik Nr 1. Parametry opisane w FORMULARZU CENOWYM (załącznik nr 1) jako wymagane parametry techniczno użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający wymaga, aby opakowanie zbiorcze oferowanych materiałów szewnych było zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie niezbędne informację. Na każdym opakowaniu winien być podany numer seri i data ważności. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia i wyrzucenia na czysty stolik instrumentariuszki. Zamawiający wymaga, aby wszystkie nici wchłanialne były zapakowane w podwójne sterylne opakowanie. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne składające się z igły połączonej z nicią posiadały igły odporne na wielokrotne przejście przez tkanki, nie odkształcały się po zapięciu w imadle i były trwale połączone z nitką. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były odporne na zerwanie, odpowiednio dla swojej grubości oraz posiadały minimalną pamięć po wyjęciu z opakowania. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne wiązały się łatwo i pewnie, zapewniając bezpieczeństwo przy stosowaniu standardowych technik wiązania nici. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego terminu ważności dla dostarczanych materiałów szewnych. Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szwenych), po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą. 1Zamawiający może wezwać Wykonawców o dostarczenie nieodpłatnych i bezzwrotnych próbek celem weryfikacji złożonej oferty z wymogami SIWZ oraz dokonania skutecznej oceny zgodności parametrów technicznych. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku PROJEKT UMOWY SPRZEDAŻY. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wystąpił lub został wskazany znak towarowy, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych. Zamawiający przez produkty równoważne rozumie materiały szewne o zastosowaniu, jakości, działaniu, okresie przydatności do użycia i warunkach przechowywania do wskazanych w druku FORMULARZ CENOWY. W przypadku złożenia oferty, w której zostaną zaoferowane materiały szewne o równoważnych parametrach, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wyjaśnienia lub dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających oferty w ramach poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania oraz deklarację zgodności (certyfikat CE) - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Opisy przedmiotu zamówienia, katalogi ulotki zawierające dane szczegółowe zaproponowane przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom ustalonym przez Zamawiającego- złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony druk OFERTA, 20 wypełniony druk FORMULARZ CENOWY, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - jeśli jest wymagane, 4)pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym a art. 23 ust.2 - jeśli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić podczas trwania niniejszej umowy wyłącznie w okolicznościach, których nie można było przewidzieć. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane w formie pisemnej. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Kole, 62-600 Koło, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ w Kole, 62-600 Koło, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.