eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Jasło: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
Numer ogłoszenia: 92954 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski , Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje; Zadanie nr 1 - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków dla działek w obrębach ewid. Jabłonica, Bieździedza, Żółków, Łaski, Glinik Polski, Opacie, Jasło - obręb nr 15 Żółków, Brzyście, Trzcinica i Bieździadka w zakresie: - pomiar kontrolny z ustaleniem granic działek nr. ewid. 68, 127, 128, 129, położonych w obrębie Jabłonica gm. Skołyszyn; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic działki nr ewid. 883 z działkami nr ewid. 882, 884, 885, 886 w obrębie Bieździedza gm. Kołaczyce; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 96 i 92/3 w obrębie Bieździedza gm. Kołaczyce; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 429/2 i 429/3 w obrębie Bieździedza gm. Kołaczyce; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 776/2, 776/1, 807, 805, 795, 796, 801, 802, 806/2, 807 w obrębie Żółków gmina Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 596, 597, 598 w obrębie Łaski gm. Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 126, 127/1, 127/2, 128/1, 128/2,129/1 w obrębie Glinik Polski gm. Tarnowiec; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 169, 188, 168, 456, 199, 175, 174, 172/1, 172/2, 170, 167 w obrębie Opacie gm. Jasło wraz z weryfikacją zasięgu użytków gruntowych; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 109/3, 109/5, 111, 1120 w obrębie 15-Żółków gm. Jasło - Miasto; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 545, 546/2, 547/2, 548 w obrębie Brzyście gm. Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 159, 160, 161, 167, 169/2, 156, 157, 158 w obrębie Łaski gm. Tarnowiec; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic działki nr ewid. 312 z działkami sąsiednimi 311 i 313 w obrębie Trzcinica gm. Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działką nr ewid. 418 a działką 419/2 w obrębie Bieździadka gm. Kołaczyce; Zadanie nr 2 - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmiany dotyczących geodezyjnych baz danych w zakresie: - pomiaru kontrolnego z ustaleniem i przyjęciem granic działki ewid. z działką sąsiednią (nie więcej niż 4 działki sąsiednie) - 12 pomiarów, - pomiaru geodezyjnego obejmującego aktualizację użytku gruntowego, aktualizację danych mapy zasadniczej oraz danych budynkowych - 10 pomiarów, - wykonanie nietypowych prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem powiatowych geodezyjnych baz danych: prace kameralne - ok. 5 (roboczogodzin), - wykonanie nietypowych prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem powiatowych geodezyjnych baz danych: prace terenowe - ok. 6 (roboczogodzin). Termin realizacji poszczególnych zleceń w ramach Zadania nr 2 - nie dłuższy niż 30 dni od otrzymania zlecenia. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane. 3. Prace geodezyjne i opracowanie dokumentacji technicznej należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, standardami technicznymi z uwzględnieniem wszelkich wymagań formalno-prawnych wynikających między innymi z przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 4. Dla wykonania prac geodezyjnych udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego nastąpi z zastosowaniem art. 40a ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U z 2015r. poz. 520 ze zm.)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 30% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. Zmiana umowy może nastąpić w razie zmiany oznaczenia działek, które będą wymagane do objęcia pomiarem kontrolnym co wynikać będzie z prac terenowych, b. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT, c. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.) oraz w przypadku przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego np. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót, d. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, pok. nr 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. nr 314..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków dla działek w obrębach ewid. Jabłonica, Bieździedza, Żółków, Łaski, Glinik Polski, Opacie, Jasło - obręb nr 15 Żółków, Brzyście, Trzcinica i Bieździadka w zakresie: - pomiar kontrolny z ustaleniem granic działek nr. ewid. 68, 127, 128, 129, położonych w obrębie Jabłonica gm. Skołyszyn; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic działki nr ewid. 883 z działkami nr ewid. 882, 884, 885, 886 w obrębie Bieździedza gm. Kołaczyce; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 96 i 92/3 w obrębie Bieździedza gm. Kołaczyce; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 429/2 i 429/3 w obrębie Bieździedza gm. Kołaczyce; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 776/2, 776/1, 807, 805, 795, 796, 801, 802, 806/2, 807 w obrębie Żółków gmina Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 596, 597, 598 w obrębie Łaski gm. Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 126, 127/1, 127/2, 128/1, 128/2,129/1 w obrębie Glinik Polski gm. Tarnowiec; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 169, 188, 168, 456, 199, 175, 174, 172/1, 172/2, 170, 167 w obrębie Opacie gm. Jasło wraz z weryfikacją zasięgu użytków gruntowych; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 109/3, 109/5, 111, 1120 w obrębie 15-Żółków gm. Jasło - Miasto; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 545, 546/2, 547/2, 548 w obrębie Brzyście gm. Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działkami nr ewid. 159, 160, 161, 167, 169/2, 156, 157, 158 w obrębie Łaski gm. Tarnowiec; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic działki nr ewid. 312 z działkami sąsiednimi 311 i 313 w obrębie Trzcinica gm. Jasło; - pomiar kontrolny z ustaleniem granic pomiędzy działką nr ewid. 418 a działką 419/2 w obrębie Bieździadka gm. Kołaczyce;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie (dziesięciotygodniowego) terminu realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmiany dotyczących geodezyjnych baz danych w zakresie: - pomiaru kontrolnego z ustaleniem i przyjęciem granic działki ewid. z działką sąsiednią (nie więcej niż 4 działki sąsiednie) - 12 pomiarów, - pomiaru geodezyjnego obejmującego aktualizację użytku gruntowego, aktualizację danych mapy zasadniczej oraz danych budynkowych - 10 pomiarów, - wykonanie nietypowych prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem powiatowych geodezyjnych baz danych: prace kameralne - ok. 5 (roboczogodzin), - wykonanie nietypowych prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań związanych z prowadzeniem powiatowych geodezyjnych baz danych: prace terenowe - ok. 6 (roboczogodzin). Termin realizacji poszczególnych zleceń w ramach Zadania nr 2 - nie dłuższy niż 30 dni od otrzymania zlecenia. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie (30dniowego) terminu realizacji zamówienia od otrzymania zlecenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.