eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › Wykonywanie prac związanych z odbiorem, transportem i utylizacją osadów powstałych przy oczyszczaniu ścieków w Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BOS - 1000 w Granicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-14

Teresin: Wykonywanie prac związanych z odbiorem, transportem i utylizacją osadów powstałych przy oczyszczaniu ścieków w Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BOS - 1000 w Granicach
Numer ogłoszenia: 9293 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej, Al. XX-Lecia 13, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8613708, fax 0-46 8613708.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac związanych z odbiorem, transportem i utylizacją osadów powstałych przy oczyszczaniu ścieków w Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BOS - 1000 w Granicach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z odbiorem, transportem i utylizacją zagęszczonych osadów powstałych przy oczyszczaniu ścieków Gminnej Biologicznej Oczyszczalni Ścieków BOS - 1000 w Granicach, o objętości nie przekraczającej 2000 m3 w okresie obowiązywania umowy (Kod odpadu 190805). Średni dobowy dopływ ścieków wynosi 900 - 1000 m3 . Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru osadu zagęszczonego po stabilizacji tlenowej z komór stabilizacji tlenowej, beczkami asenizacyjnymi. Parametry osadu: a) 80 - 100 kg s.m. / m3 b) CHZT 1,6 - 1,8 / kg części organicznej c) 70% części organicznej / 1 kg s.m. d) orientacyjna miesięczna ilość osadu: 100 - 120 m3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie usługi określonej w przedmiocie zamówienia zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, na warunkach i w terminach uzgodnionych w umowie między Zamawiającym a Wykonawcą (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.23.00 - Usługi dotyczące osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów Oryginalny kod CPV: 90.12.23.40 - Usługi wywozu osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może obiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnego na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydanego na podstawie art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 pkt. 1-4 i Rozdziale 5 specyfikacji, Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i zaświadczeń: I. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenia musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) - na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1 ppkt.1) specyfikacji. II. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 tysięcy złotych - na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1 ppkt.3) specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) - szczegółowe wymagania określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie z siedzibą przy al. XX-Lecia 13, 96-515 Teresin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie z siedzibą przy al. XX-Lecia 13, 96-515 Teresin, pokój nr 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotowe zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający przystąpi do publicznego otwarcia ofert 23 stycznia 2008 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego przy al. XX-Lecia 13 w Teresinie.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.