eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa specjalistycznych programów i zestawów komputerowych, fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych i materiałów zużywalnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Olsztyn: Dostawa specjalistycznych programów i zestawów komputerowych, fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych i materiałów zużywalnych.
Numer ogłoszenia: 92825 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63646 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych programów i zestawów komputerowych, fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych i materiałów zużywalnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego specjalistycznych programów i zestawówa. komputerowych, fabrycznie nowych akcesoriów komputerowych i materiałów zużywalnych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 Części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na więcej niż jedną Część. Część 1 - Stacja do statystycznej i graficznej analizy wyników uzyskanych z cytometrii przepływowej. Część 2 - Stanowisko do analizy danych z cytometru przepływowego BDLSR Fortessa. Część 3 - Stacja do statystycznej i graficznej analizy wyników ELISA i EliSpot. Część 4 - Komputery przenośne typu laptop Część 5 - Oprogramowania specjalistyczne Część 6 - Drukarka Część 7 - Akcesoria komputerowe Część 8 - Materiały zużywalne 3. Oferowane specjalistyczne oprogramowanie, zestawy i sprzęt komputerowy, akcesoria i materiały zużywalne: tusze, tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku materiałów zużywalnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawiera typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt komputerowy oraz fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 4.2. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie: a) produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; b) produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4.3. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. b) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. c) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. d) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. e) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 5. Termin gwarancji dla zestawów i sprzętu komputerowego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja. Termin gwarancji dla materiałów zużywalnych nie może być krótszy niż 12 m-cy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. 6. Termin na dostawę specjalistycznego oprogramowania, zestawów komputerowych, sprzętu komputerowego - 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania dla Części 7 i 8: do 30 czerwca 2012 r. od dnia podpisania umowy. Termin dostawy cząstkowej: do 7 dni od daty wysłania zamówienia. Wielkość każdej dostawy będzie każdorazowo wyspecyfikowana i przekazywana do Wykonawcy telefonicznie, mailowo lub faksem, ze wskazaniem adresu, zakładu i osoby, do której należy dostarczyć odczynniki. Zamówienia cząstkowe będą składane maksymalnie 2 razy w miesiącu. 1. Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia: 1.1. Towar będący przedmiotem dostawy musi być fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu. 1.2. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych w specyfikacji. 1.3. Oferowany sprzęt musi: a) posiadać kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń, b) posiadać poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną jednoznacznie identyfikującą urządzenie i okres gwarancji, c) posiadać materiały producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych tj. broszury, foldery, instrukcja obsługi itp. d) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, e) musi być dostarczony wraz z protokołem dostawy/odbioru, przygotowanym przez Wykonawcę. 1.4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia na adres i do osoby wskazanej na złożonym zamówieniu. 1. Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego: Termin gwarancji dla zestawów i sprzętu komputerowego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja. Termin gwarancji dla materiałów zużywalnych nie może być krótszy niż 12 m-cy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. Procedura sprawdzania i potwierdzania zgodności dostarczonego zamówienia, oraz sposób zgłaszania reklamacji zgodny z zapisami w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.46.00.00 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania 30.23.12.00 - Konsole 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 32.34.21.00 - Słuchawki 32.34.10.00 - Mikrofony 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.52.10 - 30.12.52.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Sp. z o.o., Chromika 51, 40-238 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4181,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2948,31

  • Oferta z najniższą ceną: 2948,31 / Oferta z najwyższą ceną: 2948,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Login Sp. z o.o., Chromika 51, 40-238 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4844,97

  • Oferta z najniższą ceną: 4844,97 / Oferta z najwyższą ceną: 4844,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fidoma Dorota Zalepa, Witosa 31/19, 10-688 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komax9 Krzysztof Siembida, Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7389,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11201,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11201,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11201,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.