eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. "Budowa kompleksu centralnego magazynu zbiorów muzealnych z funkcją wystawienniczą wraz z zapleczem konserwatorskim".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92807 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Ciechanowiec: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. "Budowa kompleksu centralnego magazynu zbiorów muzealnych z funkcją wystawienniczą wraz z zapleczem konserwatorskim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508742-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, krajowy numer identyfikacyjny 64654100000, ul. ul. Pałacowa 5, 18230 Ciechanowiec, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 862 771 328, faks 862 771 328, e-mail bbmr@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muzeumrolnictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. "Budowa kompleksu centralnego magazynu zbiorów muzealnych z funkcją wystawienniczą wraz z zapleczem konserwatorskim".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu pn. "Budowa kompleksu centralnego magazynu zbiorów muzealnych z funkcją wystawienniczą wraz z zapleczem konserwatorskim". Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór przedstawia dokumentacja projektowa udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce http://www.muzeumrolnictwa.pl/muzeum/zamowienia-publiczne/amowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30tys-euro/aktualne/nr-sprawy-2-2017/ciechanowiec-28-04-2017 Zakres obowiązków inspektora nadzoru w ramach realizacji zamówienia: * ciągły nadzór stosownie do wymagań wynikających z dokumentacji projektowej oraz warunków określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. * podejmowanie decyzji (poleceń) w sprawach związanych z jakością robót budowlanych, oceną jakości materiałów, prowadzeniem robót oraz interpretacją dokumentacji projektowej. * niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej, ewentualnych uwag i wniosków dotyczących dokumentacji projektowej i pracy wykonawcy robót budowlanych. * czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem. * codzienna obecność na budowie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. * uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych. * uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w procedurach reklamacyjnych w okresie rękojmi i gwarancji. * decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, urządzeń lub sprzętu. * inspektor nadzoru siedem dni przed wbudowaniem materiałów i wyrobów będących urządzeniami równoważnymi dokonuje ich kontroli w celu oceny przydatności do realizacji inwestycji, po ocenie przydatności niezwłocznie przekazuje dokumenty Zamawiającemu celem akceptacji. * sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów dotyczących stanu zaawansowania robót, w tym obmiarów robót oraz dokumentów rozliczeniowych przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych. * niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót. * żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub niezdolnych do wykonania robót lub innych niezatrudnionych przez Wykonawcę robót budowlanych. * udzielanie Wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót budowlanych. * wnioskowanie w sprawie: ? wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody na zmiany. ? przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. ? zmian oznaczenia i organizacji ruchu w trakcie prowadzenia robót budowlanych oraz o potrzebie zabezpieczenia dróg i urządzeń obcych na placu budowy i w jego otoczeniu. * opiniowanie wniosków składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie roszczeń i sporów z osobami prawnymi i fizycznymi. * kontrolowanie zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów określonych w harmonogramie rzeczowo finansowym, oraz dostarczenie wszelkich informacji związanych z postępem prac. * organizacja narad budowy, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni roboczych od dnia ich odbycia oraz dopilnowanie realizacji ustaleń, decyzji i poleceń podjętych na naradach budowy lub innych spotkaniach z zakresu prowadzenia robót budowlanych. * Inspektor Nadzoru Inwestorskiego załatwia sprawy związane z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie, uczestniczenie w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli. * sporządzenie na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych o stanie realizacji robót włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji zadania. * kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bhp, przepisów ppoż., ochrony środowiska. * przygotowania Zamawiającemu danych do uzyskania pozwolenia na użytkowane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT270000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BUD-KAR Zbigniew Karwowski, , ul. Kopernika 2 , 18-200, Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206640.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223860.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.