Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-19
Puławy: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
DLA IUNG-PIB w Puławach - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 92634 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DLA IUNG-PIB w Puławach - II postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów pomocniczych dla potrzeb IUNG-PIB w Puławach dla Zakładu Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów, Zakładu Hodowli i Biotechnologii Roślin oraz Zakładu Biochemii i Jakości Plonów, w podziale na 15 pakietów: Pakiet nr 12 Naturalne minerały ilaste: wg oferta hurtowna 2013; SATIS FPHU Iwona Woźnica - II postepowanie (wartość szacunkowa 188,88euro) Pakiet nr 2 odczynniki wg katalogu Applied Biosystems lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 4 481,05 euro) Pakiet nr 9 odczynniki laboratoryjne wg katalogu Biocorp lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 68,40 euro) Pakiet nr 11 odczynniki laboratoryjne wg Labor Veritas Switzerland lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 204,74 euro) Pakiet nr 12 odczynniki laboratoryjne wg Agilent Technologies lub równoważne - II postepowanie(wartość szacunkowa 616,35 euro) Pakiet nr 19 Szkło laboratoryjne wg katalogu LabGlass lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 46,15 euro) Pakiet nr 20 Szkło laboratoryjne wg katalogu ISOLAB lub równoważne - II postępowanie (wartość szacunkowa 118,11 euro) Pakiet nr 22 odczynniki laboratoryjne wg Himed lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 41,42 euro) Pakiet nr 23 odczynniki laboratoryjne wg Pako lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 3,08) euro) Pakiet nr 6 materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu DIONEX lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 1 697,08) Pakiet nr 12. materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu KRONLAB lub równoważne - II postepowanie (wartość szacunkowa 1254,47 euro) Pakiet nr 1. materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu DIONEX lub równoważne (wartość szacunkowa 1697,08 euro) Pakiet nr 2. materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu KRONLAB lub równoważne (wartość szacunkowa 1 254,47 euro) Pakiet nr 3. materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu ROTH lub równoważne (wartość szacunkowa 60,59 euro) Pakiet nr 4. materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu BIONOVO lub równoważne (wartość szacunkowa 189, 35 euro) Pakiet nr 5. materiały laboratoryjne pomocnicze wg katalogu GILSON lub równoważne (wartość szacunkowa 236,69 euro).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. druk oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania produktów równoważnych: katalogi oferowanych produktów oraz certyfikaty lub karty charakterystyki potwierdzające równoważność, a na pisemne żądanie zamawiającego próbka produktu równoważnego do potwierdzenia równoważności, 3. parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Państwowy Instytut Badawczy
24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowy Instytut Badawczy 24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą leków do chemioterapii z podziałem na 31 zadań.
- Dostawa lekkiego samochodu-rozpoznawczo-ratowniczego na potrzeby Komendy Powiatowej PSP w Puławach
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- świadczenie usługi odbioru, transportu i przetwarzania odpadów kodzie 18 02 02 w okresie 12 m-cy, znak sprawy DZ-23/46/24
- Zakup samochodu do przewozu żywności wraz z jego przystosowaniem do prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej działalności
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 7 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.