eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Gorlice: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego.
Numer ogłoszenia: 92588 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, fax 018 3553315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego:1. anestezjologiczny sprzet do znieczulania 3 pozycje asortymentowe; 2.zestaw do kaniulacji 1 pozycja asortymentowa; 3. anestezjologiczny sprzet do układu oddechowego 10 pozycji asortymentowych; 4. katetery 3 pozycje asortymentowe; 5.kaniule do długotrwalych wlewów dożylnych 3 pozycje asortymentowe;6.wzierniki ginekologiczne 2 pozycje asortymentowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.12.30 - Rozszerzadła Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.30 - Rozszerzadła Oryginalny kod CPV: 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz. 1655) Nie podleganie wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oferenci, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty wspólnie, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera odrębnie. 2.Ważny dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych materiałów do stosowania przy udzielaniu świadczeń medycznych na terenie RP zgodnie z obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych : deklaracja zgodności wyrobu medycznego lub świadectwo dopuszczenia wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE - w zależności od klasy wyrobu medycznego. Na dołączonym dokumencie w prawym górnym rogu należy wpisać numer zadania i pozycji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice sekretariat lub Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: anestezjologiczny sprzet do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń , zestaw MINI do znieczuleń zewnątrzoponowych z igłą łącznie 1170 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1, 33.15.71.10-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zestaw do kaniulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera jednokanałowy cewnik ze znacznikiem długości i paskiem radiacyjnym, zacisk ślizgowy, prowadnica odporna na zaginanie z końcówką J- rozmiar G 16 x 20 łącznie 250 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1, 33.15.71.10-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: anestezjologiczny sprzęt do układu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna rurka tracheostomijna, łącznik anestezjologiczny, maska tlenowa z drenem,filtr bakteryjno - wirusowy, nebulizator z maską aerozolowa łącznie 10 pozycji asortymentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9, 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: katetery, dreny, butelka do długotrwałego odsysania ran łącznie 3 pozycje asortymentowe 5400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych, kaniula pediatryczna, kranik trójdrożny łacznie 3 pozycje asortymentowe 39000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.12.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wzierniki ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki ginekologiczne rozmiar S i M łacznie 18 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.