eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godów › Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Gołkowicach przy ul. Wyzwolenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92539 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Godów: Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Gołkowicach przy ul. Wyzwolenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
projekt partnerski "Synergia - integracja społeczności i instytucji pogranicza Godowa i Petrovic u Karvine" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Rozwoju Regionalnego - Programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66667-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godów, krajowy numer identyfikacyjny 27625873000000, ul. ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 47 65 065, 47 65 063, faks 324 765 100, e-mail przetargi@godow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.godow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Gołkowicach przy ul. Wyzwolenia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Gołkowicach przy ul. Wyzwolenia zlokalizowanego na działkach 470/26; 645/29; 644/29; 643/29 obejmujące szczególności: o przebudowę boiska sportowego do piłki nożnej o budowę boiska sportowego do siatkówki plażowej o budowę siłowni zewnętrznej o budowę parku do treningu ulicznego o dostawę i montaż elementów placu zabaw o dostawę i montaż elementów małej architektury : ławki , kosze na śmieci , stojaki na rowery o budowę ścieżki spacerowej o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej o utwardzenie terenu - miejsca parkingowe, komunikacja wewnętrzna o przebudowę ogrodzenia : wymiana, przebudowa istniejącego, montaż nowego ogrodzenia o inne roboty towarzyszące (ziemne i melioracyjne) o budowę wewnętrznej sieci oświetleniowej. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI PROJEKTOWANEGO ZAGOSPODAROWANIA o powierzchnia działek objętych opracowaniem: 1,094ha o powierzchnia boiska do piłki nożnej 5775m2 ; 6203,56m2 (ze strefami bezpieczeństwa) o powierzchnia boiska do piłki plażowej128,00m2 ; 240,60m2 (ze strefami bezpieczeństwa) o powierzchnia siłowni zewnętrznej: 108m2 o plac zabaw i strefa gier: 64,30m2 o plac do treningu ulicznego: 68,93m2 o drogi wewnętrzne, utwardzenia: 954,92m2 o ścieżka spacerowa: 832m2 Opis zakresu robót: o przebudowa boiska sportowego do piłki nożnej: przebudowa i modernizacja istniejącego boiska sportowego o naturalnej nawierzchni trawiastej (przesunięcie lokalizacji, wykonanie profilowania, zabudowa warstw nawierzchni, wysiew, pielęgnacja; dostawa wyposażenia: kabiny dla zawodników rezerwowych, piłkochwyty, płotek oddzielający widownię, przebudowa ogrodzenia, wymiana trybun) o budowa boiska sportowego do siatkówki plażowej: korytowanie, profilowanie wykonanie warstw nawierzchniowych, wyposażenie, wykonanie piłkochwytów na istniejącym ogrodzeniu, uzupełnienie ogrodzenia o budowa siłowni zewnętrznej 3 stanowiskowej składającej się łącznie z 12 urządzeń (wykonanie fundamentów pod urządzenia, wykonanie nawierzchni poliuretanowej na podbudowie, montaż urządzeń) o budowa parku do treningu ulicznego : wykonanie nawierzchni żwirkowej, montaż urządzeń o dostawa i montaż elementów placu zabaw: zabudowa obrzeży, wykonanie fundamentu, montaż urządzenia wielofunkcyjnego oraz trampoliny , po wykonaniu nawierzchni wykonanie kreatywnej strefy gier o dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki , kosze na śmieci , stojaki na rowery o budowa ścieżki spacerowej o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej: wykonanie korytowania , profilowania , warstw podbudowy oraz nawierzchni, wyrysowanie oliniowania o utwardzenie terenu - miejsca parkingowe, komunikacja wewnętrzna: wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podbudowie o inne roboty towarzyszące (ziemne i melioracyjne) zabudowa odwodnień liniowych, studni chłonnych, rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania, rozbiórki istniejących elementów o budowa wewnętrznej sieci oświetleniowej: ułożenie kabli zasilających, montaż słupów oświetleniowych z naświetlaczami, wykonanie instalacji przeciw porażeniowej i przeciwprzepięciowej, montaż tablicy bezpiecznikowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót stanowiące zał. nr 10-12 do siwz. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: o zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; o stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), o transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, o stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania oraz organizacji placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby osoby wykonujące roboty nawierzchniowe: układanie nawierzchni z kostki brukowej, wykonywanie nawierzchni poliuretanowej były wykonywane na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe informacje zostały zawarte we wzorze umowy (zał. nr 1 do siwz) oraz w pkt 22 siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45311000-0, 45100000-8, 45233200-1, 45315300-1, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT933476.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, rsp-biuro@o2.pl, ul. Majątkowa 42, 44-207, Rybnik, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 889536
Oferta z najniższą ceną/kosztem 889536
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1119549,15
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 117178,22
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.