eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń peryferyjnych Nr sprawy UM-ZP-262-28/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń peryferyjnych Nr sprawy UM-ZP-262-28/11
Numer ogłoszenia: 91804 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40086 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń peryferyjnych Nr sprawy UM-ZP-262-28/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych, drukarek, faxów i kserokopiarek na okres jednego roku lub do wyczerpania kwoty wynikającej z umowy. Zamówienia będą sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień przesyłanych e-mailem lub faxem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość oraz zakres zamówienia określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane w załączniku Nr 7 do SIWZ mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy do siedziby Zamawiającego oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i drukarek Zamawiającego zalecanych do użytku z danymi urządzeniami przez producentów tych urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych. 4. Pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne wcześniej nie używane, bez śladów uszkodzenia, nie pochodzące z recyclingu, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu i z terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 24 miesiące od daty dostawy. 4.1. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem,( w których żaden z elementów nie był wymieniany), których stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji udzielanej przez producenta drukarki lub kopiarki. Nie dopuszcza się dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta i tonerów, kaset , tuszy) 5. Pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. toner, atrament, bęben światłoczuły), które producent wymienił na swojej firmowej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki, kserokopiarki itd.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Pod pojęciem materiały równoważne należy rozumieć materiały kompatybilne ze sprzętem do którego jest zamówiony, których parametry fizyczne, techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe takie tak np.: temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/ tonera, wydajność i jakość wydruku są takie same bądź lepsze niż materiału oryginalnego, zalecanego przez producenta urządzeń drukujących oraz produkt. a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest załączenie stosownych dokumentów), b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c)który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, d)którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, e)który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, f)który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g)w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, 9. W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) dokument (zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości) potwierdzający równoważność z produktem oryginalnym, potwierdzone badaniami wykonanymi przez firmę uprawnioną, z którego powinno jasno wynikać jaką wydajność zgodnie z normą ISO/IEC 19752 mają poszczególne oferowane równoważne w/w materiały b) Zaświadczenie producenta danego urządzenia, że oferowany produkt równoważny został dopuszczony do stosowania w tym urządzeniu przez jego producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mak Sp. z o.o., ul. Kozacka 3, 97-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528455,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 556571,31

  • Oferta z najniższą ceną: 556571,31 / Oferta z najwyższą ceną: 649552,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.