eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonanie nowych punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w nowoczesnej technologii LED w ramach zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-26

Dąbrowa Górnicza: Wykonanie nowych punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w nowoczesnej technologii LED w ramach zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej
Numer ogłoszenia: 9175 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168937 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nowych punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w nowoczesnej technologii LED w ramach zadania pn. Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na dobudowie punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w szczególności zgodnie z normą PN-EN 13201 lub równoważną i uzgodnieniami branżowymi. Przedmiot zamówienia określony został w programach funkcjonalno użytkowych stanowiących część Dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres szczegółowy robót obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowę oświetlenia drogowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę oświetlenia drogowego, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Al. J. Piłsudskiego - skwer przy S.P. nr 13 - 4 słupy i 4 oprawy 2. Al. Zwycięstwa 12 słupów i 12 opraw 3. Droga leśna od ul. Nadrzecznej do Oś. Robotniczego - 12 słupów i 12 opraw 4. Park Hallera (plac zabaw, siłownia, streetworkout park) 5 słupów, 5 opraw 5. S.P. nr 18, Al. Piłsudskiego 73 (oświetlenie boisk szkolnych) 4 słupy, 12 opraw 6. S.P. nr 8, ul. Krasińskiego 34 (oświetlenie boisk szkolnych) - 4 słupy i 12 opraw 7. Ul. Adamieckiego 2 słupy i 2 oprawy 8. ul. Dąbskiego - 4 słupy i 4 oprawy 9. ul. Dzieci Wrześni - 4 słupy i 4 oprawy 10. ul. Jamki - 24 słupy i 24 oprawy 11. ul. Jasna, ul. Parkowa, ul. Zakładowa - 26 słupów i 26 opraw 12. ul. Krasińskiego - dojście do Real - 3 słupy i 3 oprawy 13. ul. Krasińskiego- dojście do Real od strony garaży - 5 słupów i 5 opraw 14. ul. Kryniczna - 11 słupów i 11 opraw 15. ul. Kusocińskiego/S1 - 2 słupy i 2 oprawy 16. ul. Kuźnica Błędowska - 7 słupów i 7 opraw 17. ul. Legionów Polskich - oświetlenie boiska sportowego - 8 słupów i 20 opraw 18. ul. Ludowa - 3 słupy i 3 oprawy 19. ul. Marianki - 2 słupy i 2 oprawy 20. ul. Marii Szulc - 5 słupów i 5 opraw 21. ul. Migdałowa - 7 słupów i 7 opraw 22. ul. Młodych - 2 słupy i 4 oprawy 23. ul. Morcinka - 1 słup i 1 oprawa 24. ul. Ratanice - 2 słupy i 2 oprawy 25. ul. Reja - 5 słupów i 5 opraw 26. ul. Relaksowa - 5 słupów i 5 opraw 27. ul. Sezamkowa - 6 słupów i 6 opraw 28. ul. Skibińskiego - 1 słup i 1 oprawa 29. ul. Skibińskiego/Górników Redenu (plac wewnątrzosiedlowy) - 4 słupy i 4 oprawy 30. ul. Sosnowiecka - 6 słupów i 6 opraw 31. ul. Storczyków/Jaskrów (wejście na cmentarz) - 2 słupy i 2 opraw 32. ul. Strzemieszycka - Wywierzysko - 6 słupów i 6 opraw 33. ul. Szenwalda/ul. Krasickiego - 6 słupów i 6 opraw 34. ul. Szosowa - 6 słupów i 6 opraw 35. ul. Sztorcowa - 20 słupów i 20 opraw 36. ul. Topolowa- garaże - 9 słupów i 10 opraw 37. ul. Topolowa - boiska - 6 słupów i 10 opraw 38. ul. Tysiąclecia 5 - 1 słup i 1 oprawa 39. ul. Tysiąclecia/Morcinka - montaż 4 opraw na istniejących słupach 40. ul. Wybickiego, Park BEMA - 6 słupów i 6 opraw 41. ul. Zagrabie - 4 słupy i 4 oprawy 42. ul. Zakątek - 9 słupów i 9 opraw W przypadku poniższych ulic (zadań) należy zrobić ustępstwo w stosunku do Programu funkcjonalno -użytkowego w zakresie podanym poniżej: 1. ul. Ratanice - w wycenie oraz robocie budowlanej należy uwzględnić 2 słupy i montaż 2 opraw oświetleniowych, 2. ul. Tysiąclecia/Morcinka - wymiana istniejących jednoramiennych wysięgników na dwuramienne na 4 istniejących słupach 3. ul Topolowa - garaże - w wycenie oraz robocie budowlanej należy uwzględnić 9 słupów i montaż 10 opraw oświetleniowych zgodnie z załączonym rysunkiem, załącznik nr 9. 4. ul. Wybickiego, Park BEMA - po zawarciu umowy, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wytyczne w sprawie rozmieszczenia słupów oświetlenia ulicznego/parkowego na przedmiotowym terenie z uwagi na trwające prace dot. rewitalizacji tego terenu. b) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zadania, c) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości oraz planu BIOZ (bezpieczeństwo i ochrona zdrowia) niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak przed przekazaniem placu budowy i przystąpieniem do robót budowlano montażowych, d) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację, o której mowa w lit. b), ewentualnie uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, e) montaż i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem wraz z oprogramowaniem do zarządzania oświetleniem (prawidłowo funkcjonujący system sterowania jest także niezbędny do odbiorów częściowych), f) wykonanie badań i pomiarów luminancji po wykonaniu przedmiotu zamówienia, przed odbiorem przedmiotu zamówienia; g) udostępnienie Zamawiającemu systemu informatycznego sterowania oświetleniem z możliwością zdalnego monitoringu wybudowanej infrastruktury - bezpłatne przez okres gwarancji; h) udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z systemu do zdalnego monitorowania wybudowanej infrastruktury; i) bezpłatne wsparcie techniczne oraz stałą i bezpłatną aktualizację oprogramowania systemu w okresie gwarancji; j) zaprojektowanie i zastosowanie osłon bezpiecznych na słupy, o wys. 180 cm na obiektach sportowych. Powyższe dot. słupów zlokalizowanych w bezpośredniej odległości od boiska. k) Zamawiający nie wymaga, aby lampy oświetlające przejścia dla pieszych posiadały zdalną regulację poziomu natężenia oświetlenia, l) Zamawiający dopuszcza także oprawy parkowe o wadze nie większej niż 10 kg oraz o powierzchni oporu aerodynamicznego nie większego niż 0,10 m2 pod warunkiem doboru odpowiedniego słupa zgodnego z opisem w pfu, m) Zamawiający nie wymaga, aby lampy parkowe posiadały standard gniazda NEMA 5 PIN. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami będącymi przedmiotem umowy przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem. 4. Wykonawca w terminie dwóch tygodni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z podziałem na poszczególne zadania/ulice, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy. Harmonogram musi uwzględniać wykonanie w pierwszej kolejności zadań przewidzianych do realizacji do końca kwietnia 2016 roku (projekt + pozwolenie na budowę + realizacja), tj.: ul. Zakątek, Droga leśna od ul. Nadrzecznej do Os. Robotniczego, Parkowa, Jasna, Zakładowa, Ratanice, Marianki, Migdałowa, Szenwalda, Krasickiego, Dzieci Wrześni, Park Hallera, Marii Szulc, Sezamkowa. W dzielnicy Gołonóg należy przeprowadzić uzgodnienia z właściwymi administracjami domów mieszkalnych oraz wspólnotami mieszkaniowymi w zakresie dokładnej lokalizacji słupów oświetleniowych. Harmonogram winien być podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę. Harmonogram winien określać zakres, kolejność wykonywanych robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zadań. Wszelkie niezbędne zmiany w harmonogramie wynikające z zaistniałych zdarzeń w trakcie realizacji zadania dokonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej. Zatwierdzenie zmiany wymaga podpisów właściwych Inspektorów Nadzoru oraz Naczelnika Wydziału prowadzącego inwestycję lub odpowiedniego Kierownika Referatu. 5. Każda montowana oprawa musi posiadać oznakowanie widoczne z poziomu jezdni lub chodnika w formie trwałego graweru na spodzie obudowy oprawy z nazwą miejscowości oraz herbem miasta (wzór w załączniku nr 2 do umowy) lub trwale zabudowana tabliczka z grawerem min. 7 cm szerokości x 10 cm wysokości dla opraw ulicznych oraz min. 5 cm szerokości x10 cm wysokości dla opraw parkowych (przykręcona lub przynitowana oraz dodatkowo przyklejona do oprawy), której ew. oderwanie spowoduje trwałe uszkodzenie oprawy. Każda oprawa musi posiadać dodatkowo numer seryjny, a po oddaniu przedmiotu umowy w dokumentacji musi być wskazane miejsce zamontowania oprawy z konkretnym numerem seryjnym lub inwentarzowym. 6. Wszystkie montowane słupy muszą być wykonane z anodowanego aluminium lub stalowe ocynkowane oraz dodatkowo malowane proszkowo w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym (wymagany protokół z uzgodnień). Na każdym słupie musi być wytłoczony herb miasta w dwóch miejscach - 2 metry poniżej górnego poziomu wysięgnika oraz do 1 metra od środka wnęki rewizyjnej. Dodatkowo musi być wytłaczana nazwa gminy na drzwiczkach wnęki rewizyjnej słupa. Śruby zabezpieczające odkręcenie drzwiczek wnęk rewizyjnych muszą być nietypowe (dostarczenie 5 kluczy umożliwiających otwarcie drzwi). Trwałe zabezpieczenie śrub mocujących słupy (zabezpieczenie przed kradzieżą lub odkręceniem słupów - dopuszcza się spawanie gwintów, lakowanie otworów śrubowych lub ich rozwiercanie przy jednoczesnym zachowaniu gwarancji). 7. Wykonawca i Zamawiający będą uczestniczyć w naradach roboczych i koordynacyjnych, jakie mogą odbywać się na wniosek stron niniejszej umowy na terenie placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego. 8. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodność z Polską Normą, normą branżową lub aprobatą techniczną itp. na materiały i urządzenia stosowane do realizacji zadania. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania terminów wykonania poszczególnych etapów robót wynikających z przedstawionego przez Wykonawcę po zawarciu umowy harmonogramu. 10. Wykonawca, w okresie gwarancji, wyraża zgodę na konserwację oświetlenia ulicznego przez inne podmioty. 3. Rozwiązania równoważne 1. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ oraz programach funkcjonalno-użytkowych - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ oraz programach funkcjonalno-użytkowych - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 4. Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, tj. na roboty budowlane wraz z wbudowanymi i dostarczonymi materiałami i urządzeniami na okres zgodny z deklaracją oferty (min.60 miesięcy, max. 132 miesiące) licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 3 projektu umowy i zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia dokumentu gwarancyjnego. 2. W przypadku ujawnienia wad przedmiotu, Wykonawca zobowiązuje się: a) w przypadku ujawnienia wad opraw - do wymiany uszkodzonego elementu na nowy w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia mailem, telefonicznie, listownie lub FAX-em (Wykonawca ma obowiązek m.in. zapewnić demontaż i ponowny montaż elementu oraz ma obowiązek przekazać ten element do naprawy i odebrać go, po czym ponownie zamontować); b) w przypadku ujawnienia wad pozostałych elementów i urządzeń przedmiotu umowy - do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych przedmiotu umowy poprzez naprawę lub wymianę w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia, a w uzasadnionych przypadkach w innym uzgodnionym przez strony terminie, jednak za pisemną zgodą odpowiednich osób ze strony Zamawiającego. 3. W przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad, o których mowa w pkt. 2 w terminach opisanych w pkt. 2 lit. a i b) powyżej, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zlecenia usunięcia zaistniałej wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez konieczności ponownego wzywania Wykonawcy do usunięcia wady oraz naliczenie kar za każdy dzień opóźnienia. 4. Zamawiający może dochodzić roszczeń wynikających z gwarancji także po upływie terminu gwarancyjnego, jeżeli przed upływem tego terminu zawiadomił Wykonawcę o wadzie. 5. Jeżeli w wykonaniu obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dokonał stosownych napraw, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili naprawy lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego Zamawiający wskutek wady nie mógł z przedmiotu umowy w sposób pełny korzystać. 6. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 7. Termin rękojmi będzie równy z okresem gwarancji. 8. Wykonawca wyraża zgodę na rozbudowę lub doposażenie sieci oświetleniowej o nowe urządzenia nie powodujące utraty sprawności technicznej opraw oświetleniowych LED i oświadcza, że nie spowoduje to utraty uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji. Wykonawca wyraża również zgodę na konserwację oświetlenia przez uprawnione do tego osoby. 9. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia w okresie od dnia udostępnienia Zamawiającemu platformy informatycznej do dnia zakończenia okresu gwarancji, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy wykonuje wszelkie czynności związane z utrzymywaniem platformy informatycznej w pełnej sprawności funkcjonalnej, w tym aktualizacji oprogramowania i czynności te wykonuje w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 projektu umowy. 10. W przypadku nienależytego wykonywania przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w pkt. 9 Zamawiający wezwie Wykonawcę do prawidłowego wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem, iż w przypadku gdy Wykonawca nie wykona ciążących na nim obowiązków w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia wykonania czynności, których Wykonawca nie wykonał, osobie trzeciej, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu wszelkie poniesione z tego tytułu koszty w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania do zapłaty. 5. Ubezpieczenie: Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) . II. Dotyczy sekcji IV.5 ogłoszenia: Szacunkowa wartość zamówienia (bez zamówienia uzupełniającego): 2 016 260,17 zł. III. Dotyczy sekcji IV.6 ogłoszenia: INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ: Cena wybranej oferty (bez VAT): 2 194 600,00 zł; Cena z najniższą ceną (bez VAT): 2 194 600,00 zł; Cena z najwyższą ceną (bez VAT): 2 622 322,72 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Elektrycznych MAGNES Pryga Roman, ul. Lisia Góra 7, 41-218 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2621138,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2699358,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2699358,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3225456,95

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.