eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 91708 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 468394 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii wg Załącznika nr 1 do SIWZ dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na: Pakiet nr 1 Aplikator skanujący do laseroterapii w ilości 1 szt. Pakiet nr 2 Zestaw do krioterapii w ilości 1 szt. Zamówienie obejmuje również: 1. transport urządzenia do miejsca dostawy, 2. montaż, instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 3 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia, 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami 5. okres gwarancji 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, e łączna niesprawność urządzenia w przypadku awarii nie przekroczy 10 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność poprzez zapewnienie równorzędnego urządzenia zastępczego, niesprawność to brak sprawności urządzenia uniemożliwiające wykonywanie terapii z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosi max. 72 godz. od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 7. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego urządzenia, z rokiem produkcji od 2013 r. 8. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji 9. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji na warunkach udzielonej gwarancji, t.j.: a przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d łączna niesprawność urządzenia w przypadku awarii nie przekroczy 10 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność poprzez zapewnienie równorzędnego urządzenia zastępczego, niesprawność to brak sprawności urządzenia uniemożliwiające wykonywanie terapii z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia e czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosi max. 72 godz. od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych inflacja, waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny. Termin realizacji zamówienia: Do 25 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: termin realizacji zamówienia w zakresie transportu urządzenia do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenia personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia dla 3 osób, zakończony podpisaniem Protokołu szkolenia , całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia wraz z wystawieniem faktury VAT do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy; okres gwarancji 24 miesiące liczony od daty podpisania Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia. Miejsce dostarczenia Pracownia Fizjoterapii w Zespole nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe HAS- MED Małgorzata Janusz - Radomska, ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11479,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12463,50

  • Oferta z najniższą ceną: 10831,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12463,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRIOMEDPOL Sp. z o. o., ul. Warszawska 272, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19762,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14985,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22575,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.