eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 468394 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie aplikatora skanującego do laseroterapii i zestawu do krioterapii wg Załącznika nr 1 do SIWZ dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na: Pakiet nr 1 Aplikator skanujący do laseroterapii w ilości 1 szt. Pakiet nr 2 Zestaw do krioterapii w ilości 1 szt. Zamówienie obejmuje również: 1. transport urządzenia do miejsca dostawy, 2. montaż, instalację i uruchomienie, 3. szkolenie personelu w ilości 3 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem Protokołu szkolenia, 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami 5. okres gwarancji 24 miesiące, 6. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, e. łączna niesprawność urządzenia w przypadku awarii nie przekroczy 10 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność poprzez zapewnienie równorzędnego urządzenia zastępczego, niesprawność to brak sprawności urządzenia uniemożliwiające wykonywanie terapii z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia f. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosi max. 72 godz. od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. 7. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego urządzenia, z rokiem produkcji od 2013 r. 8. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji 9. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji na warunkach udzielonej gwarancji, t.j.: a. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d. łączna niesprawność urządzenia w przypadku awarii nie przekroczy 10 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność poprzez zapewnienie równorzędnego urządzenia zastępczego, niesprawność to brak sprawności urządzenia uniemożliwiające wykonywanie terapii z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu dnia e. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosi max. 72 godz. od zgłoszenia awarii faksem dotyczy dni roboczych. w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych inflacja, waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny. Termin realizacji zamówienia: Do 25 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym: termin realizacji zamówienia w zakresie transportu urządzenia do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenia personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzenia dla 3 osób, zakończony podpisaniem Protokołu szkolenia , całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia wraz z wystawieniem faktury VAT - do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy; okres gwarancji 24 miesiące liczony od daty podpisania Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia. Miejsce dostarczenia Pracownia Fizjoterapii w Zespole nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4, 33.12.80.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 330,00 zł w Pakiecie nr 1 660,00 zł w Pakiecie nr 2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 dostawą przedmiotu zamówienia objętego Pakietem w zakresie, którego składa ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ,opis urządzenia, folder, fotografię - dokumentujące wymagane parametry, opis sposobu użytkowania urządzenia, dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju,informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, tj. adres punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26, Dział Księgowości.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40 - 074 Katowice ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aplikator skanujący do laseroterapii w ilości 1 szt. wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do krioterapii w ilości 1 szt. wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80.00
    • 2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.