eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta PruszkowaZadanie 1 - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego. Zadanie 2 - Anielin - przy ulicy Kościuszki. Zadanie 3 - położonego pomiędzy ulicami3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską. Zadanie 4 - Akacjowa. Zadanie 5 - Staszica II. Zadanie 6 - Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Pruszków: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa: Zadanie 1 - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego. Zadanie 2 - Anielin - przy ulicy Kościuszki. Zadanie 3 - położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską. Zadanie 4 - Akacjowa. Zadanie 5 - Staszica II. Zadanie 6 - Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka.
Numer ogłoszenia: 91416 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa: Zadanie 1 - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego. Zadanie 2 - Anielin - przy ulicy Kościuszki. Zadanie 3 - położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską. Zadanie 4 - Akacjowa. Zadanie 5 - Staszica II. Zadanie 6 - Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z późn.zm.) oraz Uchwałą Nr IX.75. 2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego i stosownymi przepisami wykonawczymi. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ew. nr 37/25, 37/26, 37/27, 37/28, 37/29, 37/30, 37/31, 37/32, 37/33, 37/34, 37/35 i 37/36 z obrębu 5. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,1164 ha Zadanie 2 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Anielin - przy ulicy Kościuszki. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.76. 2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Anielin - przy ulicy Kościuszki i stosownymi przepisami wykonawczymi. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ew. nr 356, 357 i 36 z obrębu 21. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,1164 ha Zadanie 3 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.77. 2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską oraz stosownymi przepisami wykonawczymi. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje tereny wyznaczone granicami: - od północy: południową linią rozgraniczającą ul. 3-go Maja; - od wschodu: zachodnią linią rozgraniczającą ul. Ciechanowskiej na ewidencyjnych działkach nr 175/6, 175/7, 175/8 i 173/3 oraz wzdłuż linii łączącej narożnik działki ewidencyjnej nr 175/3 z punktem przecięcia na północnej linii rozgraniczającej ul. Poznańskiej, wyznaczonym w odległości 6 m od narożnika działki ewidencyjnej nr 182/4; - od południa: północną linią rozgraniczającą ul. Poznańskiej; - od zachodu: zachodnią granicą działki ew. nr 6 z obrębu 11. Skala opracowania 1:1000 Powierzchnia planu -10,5053 ha Zadanie 4 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Akacjowa. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.78.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Akacjowa. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ewidencyjne nr 60, 61, 62/1, 236/4, 236/6, 236/7, 236/8, 243/51 i 243/52 z obrębu 18. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,4768 ha Zadanie 5 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Staszica II. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.79.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Staszica II. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje tereny wyznaczone granicami: 1) od południowego - wschodu i południa: wzdłuż wspólnej granicy obrębów nr 18 i 20; 2) od zachodu: wzdłuż wschodniej granicy działki ew. nr 142 i zachodniej granicy działki ew. nr 63/15 i dalej wzdłuż południowo-zachodniej granicy ul. Działkowej do punktu przecięcia z prostą stanowiącą przedłużenie południowej granicy działki ew. nr 188/63; 3) od północy: wzdłuż z przejściem przez ul. Działkową do południowej granicy działki ew. nr 188/63 (ul. Helenowska), następnie wzdłuż południowej granicy ul. Helenowskiej i dalej wzdłuż północnej granicy drogi wewnętrznej na działce ew. nr 188/18 do przecięcia z granicą działki ew. nr 188/4, dalej wzdłuż granic działki 188/4 i następnie wzdłuż prostej poprowadzonej wzdłuż północno-wschodniej granicy działki 188/4 do przecięcia z granicą obrębu 18. Skala opracowania 1: 1000 Powierzchnia planu -4,1285 ha Zadanie 6 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr XII.122.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 29 października 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ewidencyjne nr 161/8, 161/9, 161/10, 161/11, 161/12, 161/13, 161/5 z obr. 7. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,2901 ha.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowić będą nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych należycie w tym: - co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2015r., poz. 199 z pózn.zm.) obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 25 ha w granicach miasta co najmniej 50-tys..

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: - dysponowaniem oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formach wymaganych przez Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać kwalifikacje zawodowe do wykonywania tego typu prac wg obowiązujących przepisów oraz posiadać doświadczenie zawodowe wyrażające się w wykonaniu samodzielnie lub w zespole w okresie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert , co najmniej 2 uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2015r., poz. 199 z pózn.zm.) obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 25 ha w granicach miasta co najmniej 50-tys., - trzyosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta) w tym specjaliści, w dziedzinie: - komunikacji, - ochrony środowiska, - infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać kwalifikacje zawodowe do wykonywania tego typu prac oraz doświadczenie z okresu ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert w wykonaniu co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego - od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2015r., poz. 199 z pózn.zm.) obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 25 ha w granicach miasta co najmniej 50-tys.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: - posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 10 000,00zł. /słownie: dziesięć tysięcy złotych/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone od podjęcia uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do podjęcia uchwały o jego uchwaleniu - według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2015r., poz. 199 z pózn.zm.) obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 25 ha w granicach miasta co najmniej 50-tys..;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się : 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1 do SIWZ/, 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy /załącznik Wykonawcy/, 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 /załącznik nr 2 do SIWZ/, 4) Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane /załącznik nr 4 do SIWZ/, 5) Dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/, 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /załącznik nr 5 do SIWZ/, 7) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /załącznik nr 6 do SIWZ/, 8) Oświadczenie o dysponowaniu oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formach wymaganych przez Zamawiającego. /załącznik Wykonawcy/ 9) Opłacona polisa, wraz z dowodem opłacenia składki a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /załącznik Wykonawcy/, 10) Dokument zawierający dowód zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, ze wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów / załącznik Wykonawcy/, 11) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia), lub podanie nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1./załącznik nr 8 do SIWZ /, 12) Próbkę czyli projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmianę miejscowego planu, który został następnie uchwalony przez Radę Gminy/Miasta i został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa - opracowane w okresie ostatnich 3 lat- licząc od terminu składania ofert. Dokumentacja winna być dołączona do oferty w formie papierowej lub elektronicznej na dysku CD/DVD /załącznik Wykonawcy/. ZAŁĄCZONA PRÓBKA POWINNA ZAWIERAĆ; a) miejscowy plan/zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( uchwalony/a i opublikowany/a), b) prognozę oddziaływania na środowisko do dołączonego do oferty miejscowego planu/zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, c) prognozę skutków finansowych do dołączonego do oferty miejscowego planu/zmiany miejscowego planu /załącznik Wykonawcy/. 13) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3 do SIWZ/ 14) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/załącznik Wykonawcy/, 15) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co wykonawca albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej /załącznik nr 7 do SIWZ/ 16) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 14 składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadą wskazaną w pkt. 9 do SIWZ specyfikacji /załącznik Wykonawcy/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy niezależnie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a) wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian w opracowywanych projektach planów zagospodarowania przestrzennego, nie wynikających z winy Wykonawcy, a wynikających ze zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć i jeżeli ta zmiana leży w interesie publicznym - do 30% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie, b) w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę c) termin może ulec zmianie w przypadku: - przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione, - wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - udokumentowanej niemożności uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i opinii. 2) Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 12:00, miejsce: rząd Miejski w Pruszkowie, pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z późn.zm.) oraz Uchwałą Nr IX.75. 2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego i stosownymi przepisami wykonawczymi. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ew. nr 37/25, 37/26, 37/27, 37/28, 37/29, 37/30, 37/31, 37/32, 37/33, 37/34, 37/35 i 37/36 z obrębu 5. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,1164 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakości opracowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Anielin - przy ulicy Kościuszki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.76. 2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Anielin - przy ulicy Kościuszki i stosownymi przepisami wykonawczymi. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ew. nr 356, 357 i 36 z obrębu 21. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,1164 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakości opracowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.77. 2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską oraz stosownymi przepisami wykonawczymi. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje tereny wyznaczone granicami: - od północy: południową linią rozgraniczającą ul. 3-go Maja; - od wschodu: zachodnią linią rozgraniczającą ul. Ciechanowskiej na ewidencyjnych działkach nr 175/6, 175/7, 175/8 i 173/3 oraz wzdłuż linii łączącej narożnik działki ewidencyjnej nr 175/3 z punktem przecięcia na północnej linii rozgraniczającej ul. Poznańskiej, wyznaczonym w odległości 6 m od narożnika działki ewidencyjnej nr 182/4; - od południa: północną linią rozgraniczającą ul. Poznańskiej; - od zachodu: zachodnią granicą działki ew. nr 6 z obrębu 11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakości opracowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Akacjowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.78.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Akacjowa. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ewidencyjne nr 60, 61, 62/1, 236/4, 236/6, 236/7, 236/8, 243/51 i 243/52 z obrębu 18. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,4768 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakości opracowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Staszica II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr IX.79.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - Staszica II. Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje tereny wyznaczone granicami: 1) od południowego - wschodu i południa: wzdłuż wspólnej granicy obrębów nr 18 i 20; 2) od zachodu: wzdłuż wschodniej granicy działki ew. nr 142 i zachodniej granicy działki ew. nr 63/15 i dalej wzdłuż południowo-zachodniej granicy ul. Działkowej do punktu przecięcia z prostą stanowiącą przedłużenie południowej granicy działki ew. nr 188/63; 3) od północy: wzdłuż z przejściem przez ul. Działkową do południowej granicy działki ew. nr 188/63 (ul. Helenowska), następnie wzdłuż południowej granicy ul. Helenowskiej i dalej wzdłuż północnej granicy drogi wewnętrznej na działce ew. nr 188/18 do przecięcia z granicą działki ew. nr 188/4, dalej wzdłuż granic działki 188/4 i następnie wzdłuż prostej poprowadzonej wzdłuż północno-wschodniej granicy działki 188/4 do przecięcia z granicą obrębu 18. Skala opracowania 1: 1000 Powierzchnia planu -4,1285 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakości opracowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199) oraz Uchwałą Nr XII.122.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 29 października 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka Obszar planu wyznaczono na załączniku nr 1 do uchwały i obejmuje działki ewidencyjne nr 161/8, 161/9, 161/10, 161/11, 161/12, 161/13, 161/5 z obr. 7. Skala opracowania 1:500 Powierzchnia planu -0,2901 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakości opracowania - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.