eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa wyposażenia laboratorium drogownictwa w ramach projektu pn. Modernizacja bazy kształcenia zawodowego Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie. Postępowanie znak OO.341-3/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-26

Iława: Dostawa wyposażenia laboratorium drogownictwa w ramach projektu pn. Modernizacja bazy kształcenia zawodowego Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie. Postępowanie znak OO.341-3/2011.
Numer ogłoszenia: 91384 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107971 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6495085, faks 089 6495085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka kształcenia publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium drogownictwa w ramach projektu pn. Modernizacja bazy kształcenia zawodowego Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie. Postępowanie znak OO.341-3/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium drogownictwa w tym:: 1) wstrząsarka do wskaźnika piaskowego - 1 szt. 2) sita laboratoryjne - 1 kpl. 3) aparat do pomiaru wskaźnika piaskowego - 1 szt. 4) waga laboratoryjna - 1 szt. 5) wagosuszarka - 1 szt. 6) suszarka laboratoryjna - 1 szt. 7) ubijak Proctora - 1 szt, 8) sonda dynamiczna - 1 szt. 9) termometr elektryczny - 1 szt. 10) szkło laboratoryjne - 1 kpl 11) mieszarka laboratoryjna 1 szt. 12) aparat Cassagranda - 1 szt. 13) stół laboratoryjny wyspowy -1 szt. 14) stół laboratoryjny wagowy 1 szt. 15) stół laboratoryjny przyścienny 1 szt. 16) szafa laboratoryjna - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu został opisany w formularzu ofertowym wzór nr 1 do niniejszej SIWZ. Wymieniony w załącznikach sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, 2) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą e-maila lub telefonicznie. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 4) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 5) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń- Protokołu Odbioru Jakościowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia osób wyznaczonych przez zamawiającego w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 38425400-4 aparaty do oceny struktury, 38425500-5 aparaty do oceny wytrzymałości, 38425700-7 aparaty do pomiaru napięcia powierzchniowego, 38436100-1 wstrząsarki mechaniczne, 38.43.6500-5 mieszadła mechaniczne, 3831.0000-1 wagi precyzyjne, 38412000-6 termometry, 33793000-5 laboratoryjne wyroby szklane, 39181000-4 stoły laboratoryjne, 39180000-7 meble laboratoryjne 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i programów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. 8. Zadanie jest współfinansowane w ramach PROGRAMU REGIONALNEGO NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007-2013 w ramach osi priorytetowej 3 - Infrastruktura społeczna 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.54.00-4, 38.42.55.00-5, 38.42.57.00-7, 38.43.61.00-1, 38.43.65.00-5, 38.31.00.00-1, 38.41.12.00-6, 22.79.30.00-5, 39.18.10.00-4, 39.18.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane w ramach PROGRAMU REGIONALNEGO NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007-2013 w ramach osi priorytetowej 3 - Infrastruktura społeczna 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Sp. z o.o., Oddział Białystok 15-199, ul. Włościańska 58, 15-199 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75220,65

  • Oferta z najniższą ceną: 75220,65 / Oferta z najwyższą ceną: 75220,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.