eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt ruchomy i nieruchomy budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9135

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt ruchomy i nieruchomy budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Łódzka Centrum Kształcenia Międzynarodowego, do kontaktów: Paweł Hillebrandt, ul. Ks.Hm. Ignacego Skorupki 10/12, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6365308, fax 042 6360652, e-mail: przetargmeble@ife.p.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.p.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt ruchomy i nieruchomy budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt ruchomy i nieruchomy budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej: Zadanie I - wykaz ogólny: 1. meble biurowe: biurka, regały biurowe, kontenery, ławki, szatki, stoliki, itp. 2. meble kuchenne. 3. wieszaki. 4. gabloty, tablice szkolne, 5. tablice informacyjne. Zadanie II - wykaz ogólny: 1. krzesła, 2. fotele. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie pn. "Projekt wyposażenia wnętrz w meble i sprzęt ruchomy zespołu audytoryjnego IFE". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zastosowane materiały i urządzenia powinny spełniać: 1 wymagania postawione w projekcie i dokumentacji przetargowej, 2 wymagania stosownych norm i przepisów. 3 wymagania zapewniające bezpieczne, higieniczne użytkowanie 4 wymagania trudnopalności z atestem o klasie higieniczności E1. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.11.00 - Biurka szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.41 - Drewniane regały na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.11.00 - Regały archiwalne Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.11.14.10 - Krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000,00 euro poniżej 211 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: dla zadania I - 12 000,00 zł dla zadania II - 4 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie może ubiegać sie oferent spełniaiacy poniższe warunki: 1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy: 3. Podwykonawcy: Wykaże w jakiej części zamówienie zostanie zrealizowane siłami własnymi, a w jakiej Oferent zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Doświadczenie zawodowe: Oferent zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tzn. polegające na dostarczeniu nowych mebli, o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania I - 180 000,00 zł., dla Zadania II - 60 000,00 zł. brutto każde. Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, iż dostawy te wykonane zostały należycie. 5. Wykaże, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 6 Wykaże, że posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności. Ważność przedstawionej polisy (kolejnych odnawianych polis) lub innego właściwego dokumentu musi pozostawać w mocy przez okres realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z okresem trwania gwarancji. 7. Złoży oświadczenie (jeżeli dotyczy), że jest uprawniony do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, zgodnie z *umową Spółki / uchwałą wspólników z dnia ... . 8. Dołączy do oferty wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ. 9. Dostarczy do pomieszczeń budynku Zamawiającego - do nowej siedziby Centrum Kształcenia Międzynarodowego PŁ, mieszczącej się w Lodzi, ul. Żeromskiego 116 propozycje mebli, na zasadach i w asortymencie, o których mowa w pkt. 10.24 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 kwietnia 2006r, Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późniejszymi zmianami), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (Prawo zamówień publicznych, z dnia 7 kwietnia 2006r, Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późniejszymi zmianami), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Oferenta na temat udziału podwykonawców. 7. Oświadczenie Oferenta na temat doświadczenia zawodowego. 8. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane przez Oferenta zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane z należytą starannością (minimum 2). 9. Oferent, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 9.1 - 2, 3, 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że: 9.1.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 9.1.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 9.1.4 nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.2 - 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 10. Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 11. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy potwierdzający akceptację i spełnienie wszystkich oświadczeń w nim zawartych. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności. 13. Oświadczenie oferenta (jeżeli dotyczy) z art. 230 Kodeksu spółek handlowych. 14. Atesty, aprobaty techniczne, inne niezbędne dokumenty, wymagane prawem, które muszą posiadać meble jako wrób końcowy jak i same materiały, z których są zbudowane, by mogły być dopuszczone do bezpiecznego użytkowania. 15.Oryginał dowodu wniesienia wadium, o którym mowa w punkcie 8 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Walory estetyczny (%) 30 3. Długość okresu gwarancyjnego (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Uczestnicy postępowania zainteresowani pobraniem dokumentacji przetargowej (SIWZ, załączników i projektu) od Zamawiającego mogą zamówić, a następnie pobrać: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - bezpłatnie. W przypadku gdyby Oferent zażąda od Zamawiającego udostępnienia projektu, będzie musiał uiścić opłatę w wysokości 40,00 zł za sporządzenie przez Zamawiającego jego kopii. W przypadku gdyby Oferent zażąda przesłania dokumentacji pocztą, ww. opłata zostanie powiększona o koszty przesyłki pocztowej/kurierskiej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 12:00, siedziba zamawiającego, Łódź ul. Ks. Ignacego Skorupki 10/12, 90-924 Aula Mirror.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt w 75% współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1, Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.3, Regionalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 1.3.1, Regionalna infrastruktura edukacyjna oraz w 25% z krajowych środków publicznych. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt ruchomy i nieruchomy budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej w ramach Zadania I. 1) Krótki opis: Zadanie I Ogólny asortyment: 1. meble biurowe: biurka, regały biurowe, kontenery, ławki, szfki, stoliki, itp. 2. meble kuchenne 3. wieszaki 4. gabloty, tablice szkolne 5. gabloty informacyjne. Szczegółowy wykaz mebli stanowiący przedmiot zamówienia w ramach Zadania I przedstawiony jest w projekcie w rodziale 3. pt. Specyfikacja zestawienia mebli i sprzętu w pozycjach: Lp: 1-57, 64-83. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.11.00, 36.12.12.40, 36.12.12.41, 36.12.12.20, 36.15.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy wykaz mebli w ramach Zadania I wraz z ilością przedstawiony jest w projekcie w rodziale 3. pt. Specyfikacja zestawienia mebli i sprzętu w pozycjach: Lp: 1-57, 64-83. Wartość Zadanie I poniżej 211 000,00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Walory estetyczne (%) 30 3. Długość okresu gwarancyjnego (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia pomieszczeń w meble, sprzęt ruchomy i nieruchomy budynku Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej w ramach Zadania II. 1) Krótki opis: Zadanie II Ogólny asortyment: 1. krzesła 2. fotele. Szczegółowy wykaz mebli stanowiący przedmiot zamówienia w ramach Zadania II przedstawiony jest w projekcie w rodziale 3. pt. Specyfikacja zestawienia mebli i sprzętu w pozycjach: Lp: 58-63a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.10, 36.11.14.20, 36.11.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Szczegółowy wykaz mebli w ramach Zadania II wraz z ilością przedstawiony jest w projekcie w rodziale 3. pt. Specyfikacja zestawienia mebli i sprzętu w pozycjach: Lp: 58-63a. Wartość Zadanie I poniżej 211 000,00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Walory estetyczne (%) 30 3. Długość okresu gwarancyjnego (%) 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.