eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Rozbudowa systemu oświetlenia awaryjnego w obiekcie głównym Szpitala w ramach zadania pn. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Bełchatów: Rozbudowa systemu oświetlenia awaryjnego w obiekcie głównym Szpitala w ramach zadania pn. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 91307 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68375 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu oświetlenia awaryjnego w obiekcie głównym Szpitala w ramach zadania pn. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest rozbudowa systemu oświetlenia awaryjnego w obiekcie głównym Szpitala w ramach zadania pn. Zapewnienie ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35113300-2 Instalacje bezpieczeństwa 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zakres rzeczowy zadania obejmuje rozbudowę systemu oświetlenia awaryjnego w obiekcie głównym Szpitala poprzez zakup i montaż centralek poziomych oraz lamp awaryjnych dla potrzeb wdrożenia systemu w budynku 1A wraz z łącznikiem 1E, 1C, 1H wraz z łącznikiem 1G, budynku Stacji dializ z łącznikiem oraz kuchni wraz z łącznikiem, zgodnie z tematyczną dokumentacją projektową. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wdrożenie wykonanych elementów systemu do funkcjonowania w ramach systemu przygotowanego w 2014 roku. 2) Planowany do rozbudowy system oświetlenia awaryjnego został częściowo wykonany w Szpitalu w 2014 roku poprzez: - montaż centrali monitorująco - sterującej, - montaż centralek poziomowych dla 3-kondygnacji (6,5 i 4 piętro) i dwóch klatek schodowych w budynku 1A i 1E, - montaż lamp awaryjnych wyposażonych w energooszczędne ledowe źródła światła dla potrzeb wykonania systemu oświetlenia awaryjnego na 3-ch kondygnacjach (6,5 i 4 piętro) i dwóch klatkach schodowych w budynku 1A i 1E. 3) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna według załącznika nr 2 do SIWZ, (w formie elektronicznej na nośniku CD). 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny (patrz: Dokumentacja techniczna. Wykazanie, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom i technologiom itp. opisanych w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 5) W celu zapewnienia wysokiej jakości realizacji zadania mającej bezpośredni wpływ na poziom ochrony przeciwpożarowej w obiektach Szpitala, Zamawiający oczekuje by Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia posiadał odpowiedni certyfikat jakości dla wykonywania usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej a także certyfikat producenta urządzeń systemu oświetlenia awaryjnego potwierdzający uprawnienia do ich montażu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.33.00-2, 45.34.30.00-3, 45.31.60.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o., Ul. Kalinowa 68, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 981707,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 753552,74

  • Oferta z najniższą ceną: 753552,74 / Oferta z najwyższą ceną: 753552,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.