eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa materiałów biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Chełm: Dostawa materiałów biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie
Numer ogłoszenia: 91304 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5640456, 5640359, faks 082 5640456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 1 Atrament do Waterman, naboje op. 5 2 Blok techniczny A4 szt. 50 3 Blok techniczny A3 szt. 20 4 Blok z makulatury A4 szt. 100 5 Blok z makulatury A5 szt. 70 6 Bloczek samoprzylepny szt 200 7 Bloczek samoprzylepny szt 100 8 Podajnik szt. 30 9 Brulion szt. 60 10 Brulion szt. 60 11 Cienkopis 0,1 kreślarski szt. 60 12 Cienkopis 0,2 kreślarski szt. 60 13 Cienkopis 0,3 kreślarski szt. 40 14 Cienkopis 0,3 kreślarski czerwony szt. 10 15 Cienkopis 0,2 kreślarski czerwony szt 10 16 Cienkopis 0,2 kreślarski niebieski szt. 10 17 Cienkopis 0,3 kreślarski niebieski szt 10 18 Cienkopis czarny szt. 150 19 Cienkopis czerwony szt. 120 20 Cienkopis niebieski szt. 150 21 Cienkopis zielony szt. 33 22 Cyfry samoprzylepne arkusz 11 23 Datownik szt. 5 24 Deska z klipem szt. 6 25 Długopis czarny UNI szt. 318 26 Długopis czerwony UNI szt. 66 27 Długopis niebieski UNI szt. 281 28 Długopis zielony UNI szt. 40 29 Długopis żelowy(czarny,czerwony,niebieski) szt. 150 30 Pojemnik na długopisy szt. 20 31 Dziennik korespondencyjny, szt 20 32 Dziurkacz szt. 15 33 Dziurkacz duży szt. 5 34 Flamaster czarny szt. 60 35 Flamastry (12szt.) kpl 22 36 Folia transparentna op 5 37 Folia transparentna op 3 38 Gąbka magnetyczna do białych tablic szt. 15 39 Wkład do gąbki magnetycznej 40 Gilotyna z taśmą samoprzylepną szt. 13 41 Grzbiety do bindowania op. 1 42 Grzbiety do bindowania op. 1 43 Grzbiety do bindowania op. 1 44 Grzbiety do bindowania op. 1 45 Grzbiety do bindowania op. 1 46 Grzbiety do bindowania op. 1 47 Gumka szt. 50 48 Gumka szt. 30 49 Indeksy op. 15 50 Kalkulator szt. 5 51 Kartki samoprzylepne w bloczku bloczek 200 52 Klej biurowy typu Pritt lub równoważny szt. 80 53 Klej biurowy szt. 80 54 Klejące kwadraciki op. 7 55 Klipsy do papieru op 20 56 Klipsy do papieru op 40 57 Klipsy do papieru op. 30 58 Kołozeszyt szt 50 59 Kołozeszyt szt 20 60 Klipsy do papieru op 20 61 Koperta C6 (16/11) - 1000szt. op. 20 62 Koperta C5 (23/16)- 500szt op. 30 63 Koperta powietrzna 32/23 szt. 30 64 Koperty B4 (250x353) op. 10 65 Koperty DL - 1000 szt op. 5 66 Koperty C4 (229x324) op. 10 67 Koperta rozszerzany bok E4 op. 10 68 Koperta rozszerzany bok B4 op. 10 69 Koperta na CD do segregatora szt. 50 70 Korektor w taśmie szt. 40 71 Korektor w długopisie szt. 80 72 Korektor w pędzelku szt. 20 73 Kostka z karteczkami do naklejania 8,5x7,5 szt. 70 74 Pojemnik plastykowy na wkłady papierowe szt. 30 75 Koszulka op. 10 76 Koszulka op. 250 77 Kredki Bambino op. 10 78 Kredki pastele 50kolorów op. 10 79 Kuwety na dokumenty szt. 140 80 Linijka szt. 20 81 Linijka szt 20 82 Linijka szt. 4 83 Listwy do oprawy dokumentów op. 4 84 Listwy do oprawy dokumentów op. 4 85 Literki samoprzylepne arkusz 10 86 Magnesy do tablic op. 5 87 Marker czarny do płyt CD szt. 60 88 Marker do płyt CD op. 10 89 Marker różne kolory op. 10 90 Marker czarny szt. 80 91 Marker szt. 50 92 Wkład do markera szt 40 93 Marker szt 20 94 Wkład do markera szt. 10 95 Marker szt 15 96 Wkład szt 15 97 Marker szt 10 98 Wkład szt 10 99 Marker szt. 80 100 Masa mocująca op. 7 101 Nożyce; szt. 30 102 Nóż do papieru szt. 5 103 Ofertówki op. 30 104 Okładki do bindowania op. 5 105 Okładki do bindowania op. 10 106 Okładki do bindowania w systemie UNIBIND op. 12 107 Ołówek op. 30 108 Ołówek szt. 60 109 Garafit do ołówka op. 20 110 Organizer na biurko szt. 16 111 Papier 160g/mm biały 250ark. op. 11 112 Papier A4 kolor ryza 20 113 Papier FAVINI Colorus ryza 3 114 Papier FAVINI Colorus ryza 3 115 Papier Multilaser ryza 116 Papier mix kolorów ryza 50 117 Papier do plotera A0 arkusz 200 118 Papier kancelaryjny ryza 9 119 Papier kredowy A1 do plotera arkusz 200 120 Papier kredowy biały op. 20 121 Papier ksero A3 ryza 60 122 Papier ksero A4 ryza 2000 123 Papier ozdobny marmurkowy A4 arkusz 300 124 Papier samoprzylepny op. 100 125 Papier wizytówkowy op. 60 126 Papier wizytówkowy op. 15 127 Papier szary A-1 arkusz 200 128 Papier wizytówkowy op. 6 129 Papier fotograficzny op. 2 130 Papier fotograficzny op 15 131 Papier fotograficzny A3 op. 3 132 Przekładki op. 12 133 Pinezki op. 30 134 Pinezki do tablic korkowych op. 40 135 Poduszka do stempli szt. 10 136 Pojemnik na spinacze szt. 50 137 Rozszywacz szt. 25 138 Segregator A4 (wąski) szt. 25 139 Segregator A4 7cm szt. 300 140 Segregator A4 5cm szt. 250 141 Segregator A5 szt. 15 142 Skoroszyt plastikowy op. 15 143 Skoroszyt plastikowy zawieszany op. 350 144 Skorowidz szt. 24 145 Spinacze owalne 28mm op. 200 146 Spinacze owalne op. 50 147 Szpilki op 30 148 Temperówka szt. 31 149 Taśma obustronna szt. 10 150 Taśma klejąca - szeroka szt. 120 151 Taśma klejąca pakowa szt 10 152 Taśma klejąca pakowa szt. 20 153 Teczka do podpisu szt 2 154 Teczka na gumkę szt 250 155 Teczka skrzydłowa na gumkę szt 60 156 Teczka na gumkę szt. 100 157 Teczka na rzep szt 20 158 Teczka na rzep szt. 30 159 Teczka papierowa wiązana szt. 1100 160 Teczka szt. 15 161 Teczka Akta osobowe Resta - szer. min. 3,5cm szt. 50 162 Teczka zawieszkowa czerwona op. 20 163 Teczka zawieszkowa niebieska op. 15 164 Teczka zawieszkowa zielona op. 20 165 Tusz do stempli kauczukowych szt. 9 166 Tusz czerwony do stempli szt. 18 167 Tusz czarny do stempli szt. 10 168 Wąsy op 6 169 Zakładki op 15 170 Zakładki op 10 171 Zakreślacze op. 100 172 Zakreślacze szt. 100 173 Zeszyty A5 szt. 30 174 Znaczniki kolor przyl.bl. op. 130 175 Zszywacz szt. 17 176 Zszywacz szt. 4 177 Zszywacz długim magazynkiem zszywa 30 do 100 kartek szt. 2 178 Zszywki op 100 179 Zszywki op. 100 180 Zszywki op. 60 181 Zwilżacz szt. 15 Zadanie nr 2 1 Długopis szt. 97 2 Teczka na gumkę szt. 97 3 Brulion szt. 97 4 Brulion szt. 97 Zadanie nr 3 1 Dziurkacz szt. 1 2 Dziurkacz szt. 1 3 Dziurkacz szt. 1 4 Zszywacz szt. 1 5 Datownik szt. 2 6 Półka na dokumenty szt. 10 7 Organizer nabiurkowy szt. 3 8 Koszulka na płyty CD op. 10 9 Koszulka na dokumenty i CD op. 10 10 Skoroszyt z zawieszką szt. 80 11 Teczka szt. 50 12 Nóż do papieru szt. 3 13 Nożyce szt. 12 14 Zakreślacz kpl. 10 15 Długopis szt. 20 16 Długopis żelowy szt. 40 17 Kostka samoprzylepna szt. 20 18 Kalkulator szt. 1 19 Kalkulator szt. 1 20 Segregator A4 (wąski) szt. 50 21 Segregator A4 (7cm) szt. 80 22 Segregator A4 (5cm) szt. 80 23 Papier ksero A4 ryza 200 24 Ołówek B szt. 100 25 Teczka szt. 50 26 Skoroszyt szt. 50.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie objęte zadaniami 2 i 3 realizowane jest w ramach projektu pn. Zawód z przyszłością - nauczycielskie studia podyplomowe..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AZET - Załęcka Anna, Załęcki Andrzej Spółka Jawna, Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64405,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85217,76

  • Oferta z najniższą ceną: 85217,76 / Oferta z najwyższą ceną: 92205,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.