eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla 90 osób w ramach projektu Nie bądź pasywny, zadbaj o swoją przyszłość - szkolenia dla osób pracujących ( zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne ka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Zwoleń: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla 90 osób w ramach projektu Nie bądź pasywny, zadbaj o swoją przyszłość - szkolenia dla osób pracujących ( zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa dla osób z terenu powiatu zwoleńskiego
Numer ogłoszenia: 91087 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 048 6762520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla 90 osób w ramach projektu Nie bądź pasywny, zadbaj o swoją przyszłość - szkolenia dla osób pracujących ( zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa dla osób z terenu powiatu zwoleńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pn. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Nie bądź pasywny, zadbaj o swoją przyszłość - szkolenia dla osób pracujących( zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Szkolenia są skierowane do 90 dorosłych, pracujących osób zatrudnionych na terenie województwa mazowieckiego, zamieszkałych na terenie powiatu zwoleńskiego, którzy poza godzinami pracy chcą uzupełnić, podwyższyć, nabyć nowe kwalifikacje. 2.Szkolenia są prowadzone w formie kursów doskonalących, w zakresach tematycznych z których każdy stanowi odrębny moduł: Moduł I. Administrator sieci informatycznych Microsoft; Moduł II. Grafik komputerowy; Moduł III. WEB designer- projektowanie serwisów internetowych; Moduł IV. Skuteczne negocjacje Moduł V. Profesjonalny kadrowy Moduł VI. Akademia zarządzania Moduł VII Profesjonalny sekretariat Moduł VIII Sztuka sprzedaży Moduł IX Zarządzanie projektami UE z MS Projekt 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - poszczególnych modułów został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część 4.Założenia organizacyjne projektu: 4.1 Zamawiający przewiduje, że szkolenia objęte 9 modułami obejmować będą około 90 osób. 4.2 W ramach każdego modułu Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić grupę 10 osobową. 4.3 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób, gdy liczba zainteresowana szkoleniem będzie mniejsza niż planowana; 4.4 Wymiar godzinowy i cykl poszczególnych modułów: Moduł I. Administrator sieci informatycznych Microsoft 176 h weekendowy Moduł II. Grafik komputerowy 108 h weekendowy Moduł III. WEB designer-projektowanie serwisów internetowych 102 h popołudniowy Moduł IV Skuteczne negocjacje 24 h popołudniowy Moduł V. Profesjonalny kadrowy 24 h popołudniowy Moduł VI Akademia zarządzania 24 h popołudniowy Moduł VII Profesjonalny sekretariat 168 h weekendowy Moduł VIII Sztuka sprzedaży 136 h weekendowy Moduł IX Zarządzanie projektami UE z MS Projekt 48 h popołudniowy 4.5 Szkolenie obejmować ma 810 godzin szkoleniowych, która liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy. 4.6 W cyklu popołudniowym szkolenia odbywać się będą w godzinach od 16:00 do 20:00 od poniedziałku do czwartku. 4.7 W cyklu weekendowym szkolenia odbywać się będą w godzinach od 8:00 do 16:00 ( nie mniej niż 3 godz. i nie więcej niż 8 godz. dziennie), od soboty do niedzieli ( z wyjątkiem świąt) 5. Warunki realizacji szkolenia: 5.1 Wykonawca zapewni na okres szkolenia bazę lokalową znajdującą się na terenie miasta Zwolenia. 5.2 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.3 Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia o wielkości odpowiedniej do ilości osób, wyposażoną w rzutnik do prezentacji multimedialnej, projektor, ekran, tablice, plansze, sprzęt AV, itp. 5.4 Wykonawca zapewni sale komputerowe wyposażone w minimum 11 stanowisk komputerowych z siecią wewnętrzną i dostępem do Internetu. Dla każdego uczestnika szkolenia osobny komputer ze stanowiskiem do pracy, oraz wystarczającą liczbę własnych licencji na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji szkoleń, zarówno w zakresie szkoleń informatycznych, jak i innych szkoleń, wykorzystujących narzędzia informatyczne w celach edukacyjnych, które Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wykonawca zapewni również zastępczą infrastrukturę informatyczną w przypadku awarii sprzętu. 5.5 Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do sanitariatów. 5.6 Dla cyklu szkoleń wskazanych w pkt 4.4 Wykonawca zapewni przez okres ich trwania obsługę cateringową w formie serwisu kawowego ( kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki, ciasta) wszystkim uczestnikom szkolenia w każdym dniu. W przypadku szkoleń trwających powyżej 6 godz. dziennie dodatkowo obiad w postaci drugiego dania. 5.7 Wykonawca ma obowiązek na swój koszt ubezpieczyć wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie szkolenia i drogi z domu do miejsca szkolenia i miejsca szkolenia do domu, oraz sporządzenie protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, pod rygorem rozwiązania umowy bez wypowiedzenia. 5.8 Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienia trenera szkolenia, osoby będące kierownikiem oraz koordynatorem szkolenia. Osoba ta musi przebywać( przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. 5.9 Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie jego trwania materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu poszczególnych modułów w postaci: skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę , oraz materiały piśmienne( długopis, ołówek, notatnik formatu A4), które po zakończeniu szkolenia przechodzą na jego własność. 5.10 Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia przekaże jego uczestnikom materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia oraz cały jego cykl, spięte lub zbindowane w estetyczny sposób. 5.11 Wykonawca będzie prowadził odpowiednie działanie informacyjne i promocyjne zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj oznaczania sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego. 6. Ponadto wykonawca zobowiązuje się do: 6.1 Przeprowadzenia zajęć zgodnie z programem i harmonogramem projektu, stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ z należytą starannością poprzez prowadzenie ciągłego nadzoru i kontroli merytorycznej nad szkoleniem. Specjaliści realizujący program szkolenia wyszczególnieni w załączniku do złożonej oferty powinni czynnie uczestniczyć w procesie dydaktycznym ,realizując program powinni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, a zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego uczestnika szkolenia. Kadra szkoleniowa nie może bez zgody Zamawiającego być zmieniona w trakcie realizacji szkoleń. 6.2.Nie powierzania wykonania prac objętych zamówieniem innym osobom niż te, które zostały umieszczone w wykazie kadry dydaktycznej. W przypadku niedostępności personelu określonego w wykazie Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo przez osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł przystąpić do realizacji prac przewidzianych w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej zgody ze strony Zamawiającego. W celu uzyskania zgody Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w formie pisemnej przyczyny nieobecności osoby zastępowanej a także przedstawić przygotowanie zawodowe tej osoby. 6.3 Prowadzenia dokumentacji szkoleniowej w postaci dzienników zajęć edukacyjnych, zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć. 6.4 Program nauczania powinien odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Nr 31 z 2006 r. poz. 216) 6.5 Uczestnicy, którzy pozytywnie zakończą szkolenie oraz egzamin końcowy otrzymają odpowiednie zaświadczenie o ukończonym szkoleniu , wydane na formularzu wg wzoru MEN. Jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, egzamin i uzyskane na jego podstawie kwalifikacje, muszą być potwierdzone w sposób określony tymi przepisami. W przypadku realizacji Modułu VII wydanie międzynarodowego Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL). 6.6 Przeprowadzenia ankiety przygotowanej przez Zamawiającego 6.7 Udostępnienia platformy elektronicznej wspomagającej rekrutację uczestników szkoleń, umożliwiającą: publikację testów kwalifikacyjnych, przygotowanych przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym,, dostępu poprzez sieć Internet w celu wypełnienia testu, zbierania danych oraz ich eksport w formie .csv, generowania raportów aktywności zainteresowanych uczestnictwem w projekcie osób, zarządzania treścią i uprawnieniami poprzez moduł CMS. 6.8 Wykonawca zobowiązuje się do gromadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów dotyczących szkoleń oznaczonych symbolami Unii Europejskiej. Przebieg szkolenia Wykonawca odnotowywać będzie w dzienniku zajęć edukacyjnych zawierającymi listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. Wykonawca po zakończeniu szkolenia przekaże Zamawiającemu kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu końcowego oraz zaświadczeń wydanych uczniom. 6.9 Wykonawca jest zobowiązany przygotować Regulamin szkoleń, w którym zostaną unormowane sprawy organizacyjne przeprowadzenia modułów szkoleniowych i przedstawić go do akceptacji Zamawiającego. W związku z użyciem w opisie przedmiotu zamówienia oraz opisie wymagań nazw certyfikacji szkoleniowych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę o parametrach technicznych i walorach użytkowych nie gorszych od tych, jakie określono w SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia dokumentów potwierdzających, iż proponowane rozwiązanie posiada nie gorsze od oczekiwanych wymagań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 277, 00( słownie zł. dziesięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt siedem) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29 kwietnia 2010 r.do godz. 11:00 3.Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu ( przelew na rachunek bankowy) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm) 4. Wpłaty można dokonywać na konto: 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021 5..Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym na składanie ofert 6. W przypadku składania dokumentów wymienionych w pkt 3 lit.b), c),d) i e) mogą być złożone w kasie Zamawiającego ( pok.1 w godz. 7:30 do 15:30) przez Wykonawcę lub przesłane pocztą na adres zamawiającego z dopiskiem- wadium do przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie cyklu szkoleń w terminie określonym w pkt 2 7. Kserokopia wniesienia wadium może być dołączona do oferty 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 16. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 14. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 ustawy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w rozdziale VII SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru na Zał. Nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają odpowiednie doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usługi oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie( mogą to być np. referencje, protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia usługi) i udokumentują, iż wykonali minimum 5 szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej 350 000 zł. brutto, z czego przynajmniej jedno szkolenie w zakresie informatycznym zrealizowane było na kwotę 100 000 zł. brutto - zgodnie z załącznikiem Nr 5do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do realizacji zamówienia publicznego, które prowadziły szkolenia w wymiarze min 30 godzin lekcyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć , kserokopie dyplomów, zaświadczeń, posiadanych uprawnień certyfikatów itp. osób prowadzących szkolenie - zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dysponował n/w osobami: osoba posiadająca certyfikat ECDL Advanced; osoba posiadająca certyfikat Microsoft Certified Trainer; osoba posiadająca certyfikat Corel Certified Instructor; osoba posiadająca certyfikat Certified Adobe Instructor; osoba posiadajAca certyfikat ZEND PHP 5 Certification; osoba ekspert-wykładowca w zakresie zarządzania projektami; osoba ekspert-wykładowca w zakresie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi osoba ekspert-wykładowca w zakresie negocjacji osoba ekspert-wykładowca w zakresie zarządzania osoba ekspert-wykładowca w zakresie sprzedaży;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany terminu realizacji zamówienia - w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; b)zmniejszenia liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób będzie mniejsza niż planowana w umowie. c) zmiany miejsca szkolenia w przypadku gdy: -Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie; -Nastąpi awaria Sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć; -Kiedy umowa między Wykonawcą a właścicielem Sali przeznaczonej do szkolenia zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. d) Harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie; e) Kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa między Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie lub wyższe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, pok.nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu Nie bądź pasywny, zadbaj o swoją przyszłość - szkolenia dla osób pracujących( zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.