eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunologicznego (ELISA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Kraków: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunologicznego (ELISA)
Numer ogłoszenia: 91016 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax 012 4213765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunologicznego (ELISA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunologicznego (ELISA), których szczegółowy opis (wraz z formularzem cenowym) zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). Zamówienie obejmuje dzierżawę analizatora oraz sukcesywne dostawy odczynników według zamówień składanych przez pracownika laboratorium medycznego zgodnie z asortymentem wskazanym w formularzu cenowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Złożą dokumenty określone w punkcie VII SIWZ. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana poprzez: - bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów - sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą oraz obowiązującymi przepisami i wymogami SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są obowiązani złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy (według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Upoważnienie do podpisania oferty (według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), jeśli takie umocowanie nie wynika ze złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych 4). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Wykonawca przedstawi: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości około 20 000 zł brutto rocznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wykonane zostały należycie (tj. np. referencje) b) Oświadczenie Wykonawcy, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dopuszczenie do obrotu) 6). W celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną minimum 300 000 zł. 7). Dokumenty, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.