eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont kładki dla pieszych w ciągu ulicy Rejtana

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Rzeszów: Remont kładki dla pieszych w ciągu ulicy Rejtana
Numer ogłoszenia: 90991 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kładki dla pieszych w ciągu ulicy Rejtana.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kładki dla pieszych w ciągu ulicy Rejtana. Zadanie składa się z dwóch części: I. Część projektowa - wykonanie projektu remontu. Projekt remontu należy opracować na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, ekspertyzy technicznej i koncepcji remontu kładki. II. Część remontowa - realizacja remontu obiektu wg sporządzonego i zatwierdzonego projektu remontu. Niezbędny zakres prac do wykonania zadania: I. Sporządzenie projektu remontu kładki. Wykonawca dostarczy 4 egz. projektu wykonawczego w wersji papierowej zawierającej część rysunkową, opisową, SST wykonania robót, przedmiar robót wraz z kosztorysem uproszczonym i harmonogramem robót (niezbędnym do rozliczenia na podstawie TER-ów) oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku CD zawierający całość opracowania projektowego. II. Zakres prac remontowych które winny być uwzględnione w projekcie remontu: 1. Rozbiórka prefabrykowanych płyt pomostu i schodów. 2. Ustawienie podpór tymczasowych w pasach zieleni przy filarze i przy klatkach schodowych. 3. Odkrycie fundamentów kładki, odkucie słabego betonu, odtworzenie fundamentów żelbetowych, zasypanie fundamentów. 4. Rozbiórka i odbudowa schodów wraz z ułożeniem nawierzchnio - izolacji, 5. Wymiana łożysk. 6. Naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji stalowej. 7. Oczyszczenie konstrukcji stalowej przez piaskowanie wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym farbami epoksydowo-poliuretanowymi. 8. Montaż sworzni stalowych zespalających. 9. Wykonanie nowej płyty pomostu, podestów i schodów wraz z osadzeniem wpustów odwadniających i wykonaniem odwodnienia. 10. Należy rozważyć możliwość przebudowy klatek schodowych - ze schematu statycznego wspornikowego na schemat statyczny przegubowo-podparty. 11. Demontaż podpór tymczasowych. 12. Montaż balustrad aluminiowych. 13. Wykonanie nawierzchnio-izolacji z żywic epoksydowych na powierzchni pomostu. 14. W projekcie nie należy ujmować wind dla niepełnosprawnych. 15. Wykonawca zdemontuje i ponownie zamontuje istniejące reklamy firmy CASTORAMA po wykonaniu remontu kładki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim wynikające z niewłaściwego wykonania robót tj. nie usunięcia usterek, które mogą być przyczyną wypadku. Organizacja wykonania robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu należy do Wykonawcy. Zadaniem Wykonawcy jest sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia od Prezydenta Miasta Rzeszowa Projektu Organizacji Ruchu na czas robót remontowych. Projekt remontu obiektu mostowego należy zatwierdzić w Miejskim Zarządzie Dróg i Zieleni w Rzeszowie. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Program funkcjonalno-użytkowy. 2. Koncepcja remontu kładki. 3. Ekspertyza techniczna - obliczenia statyczno-wytrzymałościowe. 4. Rysunek - Inwentaryzacja. 5. Dokumentacja geotechniczna. 6. Mapa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.13 - Mosty dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 74.23.22.30 - Usługi projektowania mostów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. wykonywał remonty z zakresu przebudowy obiektów mostowych (w tym regeneracji powierzchni konstrukcji betonowych i zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni stalowych) lub uczestniczył w procesie budowy obiektów mostowych (mostów, wiaduktów) - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać się zrealizowaniem minimum 3 zadań o wartości minimum 1,5 mln złotych łącznie. Za porównywalny przedmiot zamówienia należy uznać obiekt o długości min 40 m. 3. Posiadać potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować następującym potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania zamówienia: 1) Część projektowa: projektant - posiadający uprawnienia do projektowania w zakresie mostów lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe minimum 2 lata od uzyskania uprawnień, zaprojektowanie 3 obiektów o długości min. 40 m. 2) Część remontowa: kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie mostów lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń. Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata od uzyskania uprawnień. Wymienione w punkcie 1) i 2) osoby winny udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Dysponować potencjałem technicznym: Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) Samochód ciężarowy, b) Agregat do piaskowania, c) Rusztowania podwieszone lub inny typ sprzętu niezbędny do wykonywania prac na wysokościach, d) Agregat prądotwórczy, e) Dźwig. 5. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 4. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt. II ppkt. 3) na załączniku nr 4 - wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane prawem uprawnienia. 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt. II ppkt. 5 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 212 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 601(VI piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.