eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Iława: Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz.
Numer ogłoszenia: 9059 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/pzdilawa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo - transportowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława i OD Susz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowo - transportowe bezpośrednio związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Iława (gmina Iława, Lubawa i część gminy Zalewo) i OD Susz (gmina Susz, Kisielice i część gminy Zalewo) w zakresie opisanym szczegółowo w punkcie 2. Zadanie 1 - usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg na terenie OD Iława. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 1 / 2010 Zadanie 2 - usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Iława. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 2 / 2010 Zadanie 3 - usługi świadczone walcem ogumionym (np. SGW-16) na terenie OD Iława. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 3 / 2010 Zadanie 4 - usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3 na terenie OD Iława. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 4 / 2010 Zadanie 5 - usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg na terenie OD Susz. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 5 / 2010 Zadanie 6 - usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Susz. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 6 / 2010 Zadanie 7 - usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3 na terenie OD Susz. Nr zamówienia PZD - b / 343 / 01 / 7 / 2010 2. Szczegółowy zakres zamówienia a) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1: Nazwa zadania Usługi samochodami samowyładowczymi (2 jednostki) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 880 godzin (łącznie dla dwóch samochodów). Samochody będą wykorzysta-ne bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powia-towych na terenie OD Iława oraz przy ścince poboczy przy drogach powiatowych na terenie całego powiatu (OD Iława i OD Susz). Wymagania indywidualne dla zadania - samochody (wraz z kierowcami) muszą być podsta-wione na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie, lub OD Susz), we wska-zane miejsce na terenie OD Iława, a przy ścince poboczy na terenie powiatu. b) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2. Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżą-cym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawio-na na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na te-renie OD Iława. c) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3. Usługi walcem ogumionym (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzy-maniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - walec (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. d) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4. Usługi samojezdną koparko - ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie ro-wów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - koparko - ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława. e) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5: Nazwa zadania Usługi samochodem samowyładowczym (1 jednostka) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 520 godzin. Samochód będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywa-niu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - samochód (wraz z kierowcą) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na tere-nie OD Susz. f) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6. Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżą-cym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawio-na na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na te-renie OD Susz. g) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7. Usługi samojezdną koparko - ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie ro-wów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - koparko - ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nieza-leżnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za od-rzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 5.1 jest niezgodną z ustawą. 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na popra-wienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.4) Wykaz sprzętu A.5) Kserokopie uprawnień kierowców i operatorów A.6) Polisa ubezpieczeniowa A.7) Zaakceptowany projekt umowy B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.3) niniejszej specyfikacji. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych, sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień: - kserokopia prawa jazdy, kserokopia uprawnień do obsługi sprzętu D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37 lub po złożeniu przez wykonawcę pisemnego wniosku SIWZ zostanie przesłana pocztą na wskazany adres.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg na terenie OD Iława..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samochodami samowyładowczymi (2 jednostki) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 880 godzin (łącznie dla dwóch samochodów). Samochody będą wykorzysta-ne bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powia-towych na terenie OD Iława oraz przy ścince poboczy przy drogach powiatowych na terenie całego powiatu (OD Iława i OD Susz). Wymagania indywidualne dla zadania - samochody (wraz z kierowcami) muszą być podsta-wione na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie, lub OD Susz), we wska-zane miejsce na terenie OD Iława, a przy ścince poboczy na terenie powiatu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Iława..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżą-cym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawiona na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi świadczone walcem ogumionym (np. SGW-16) na terenie OD Iława..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi walcem ogumionym (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - walec (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3 na terenie OD Iława..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samojezdną koparko - ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie ro-wów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Iława. Wymagania indywidualne dla zadania - koparko - ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Iławie), we wskazane miejsce na terenie OD Iława..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi świadczone samochodami samowyładowczymi o ładowności 5 Mg na terenie OD Susz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samochodem samowyładowczym (1 jednostka) o ładowności do 5 Mg, przewidywane zatrudnienie do 520 godzin. Samochód będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywa-niu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - samochód (wraz z kierowcą) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi świadczone równiarką samojezdną na terenie OD Susz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi równiarką samojezdną (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżą-cym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - równiarka (wraz z operatorem) musi być podstawiona na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi świadczone koparko - ładowarką o pojemności łyżki 0,25 m3 na terenie OD Susz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi samojezdną koparko - ładowarką o poj. łyżki 0,25 m3 (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 100 godzin. Koparko - ładowarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych (pogłębianie rowów przydrożnych, odbudowa przepustów i odwodnienia, porządkowanie i ścinka poboczy) na terenie OD Susz. Wymagania indywidualne dla zadania - koparko - ładowarka (wraz z operatorem) musi być podstawiony na każde żądanie zamawiającego (kierownika OD w Suszu), we wskazane miejsce na terenie OD Susz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.