eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Łowicz: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających.
Numer ogłoszenia: 90475 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, fax 046 8375991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy umowy obejmuje świadczenie usług związanych z: A. utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej i rentgenodiagnostyki . Szczegółowy zakres świadczeń do zadań 1 - 8 określa załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Powierzchnie do sprzątania: 4.728,26 m2 Z czego : Zadanie nr 1 - DPD - 227,16 m2 Zadanie nr 2 - Szpital - parter - -1.105,39 m2 Zadanie nr 3 - Szpital - I piętro - 852,95 m2 Zadanie nr 4 - Szpital - II piętro - 974,60 m2 Zadanie nr 5 - Szpital - III piętro - 256,06 m2 Zadanie nr 6 - Szpital - suterena - 332,90 m2 Zadanie nr 7 - OFiR w Stanisławowie - 605,80 m2 Zadanie nr 8 - Laboratorium Centralne - 373,40 m2 W zakres świadczonych usług porządkowych dla każdego oddziału i pracowni, wchodzą następujące prace: 1. ciągłe zabezpieczanie i uzupełnianie ręczników jednorazowego użytku, papieru toaletowego, mydła w płynie we wszystkich punktach po uprzedniej dezynfekcji pojemników na mydło; 2. segregacja śmieci, opróżnianie koszy, znakowanie worków z materiałem skażonym i wynoszenie do wyznaczonych miejsc na zewnątrz budynku, zabezpieczanie i wymiana worków foliowych koloru czerwonego i niebieskiego (odpady stanowiące materiał skażony należy pakować do ¾ objętości do worków koloru czerwonego i oznakować - oddział, data i podpis, odpady bytowe do worków foliowych koloru niebieskiego); 3. wywożenie brudnej bielizny do pralni (w pojemnikach na brudną bieliznę) i przywożenie czystej bielizny oraz wymiana worków (foliowy - kolor niebieski + worek płócienny lub brezentowy). W Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie - przygotowanie brudnej bielizny do przewiezienia do ZOZ Łowicz. 4. zbieranie z sal i zmywanie: talerzy sztućców, kubków; 5. zdejmowanie bielizny pościelowej po wypisie chorego, dezynfekcja i mycie (łóżka + szafka przyłóżkowa); 6. zakładanie czystej bielizny pościelowej na pustym łóżku; 7. podawanie, odbieranie i opróżnianie na polecenie pielęgniarki, basenów, kaczek i nocników; 8. pomoc pielęgniarce w przewożeniu chorego na badania diagnostyczne i zabiegi operacyjne; 9. pomoc w przygotowaniu materiału operacyjnego i bielizny do sterylizacji (blok operacyjny) 10. transport materiału do i ze sterylizacji (blok operacyjny); 11. pomoc pielęgniarce w toalecie ciężko chorego i toalecie pośmiertnej; 12. zdejmowanie i zakładanie firan, zasłon; 13. czyszczenie żaluzji poziomych, pionowych i rolet; 14. odtłuszczanie żarników lamp bakteriobójczych; 15. opróżnianie, dezynfekcja i mycie ssaków (blok operacyjny i OIT); 16. utrzymanie czystości okien; 17. mycie butelek po mieszankach (oddział chorób dziecięcych i neonatologii) 18. utrzymanie w czystości telewizorów. Za stan sanitarno-epidemiologiczny odpowiada wykonawca. Stosowane środki dezynfekcyjne muszą zostać zatwierdzone do obrotu zgodnie z Ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2004, Nr 92 poz. 882) . Czynności wyspecyfikowane pkt 8; 11; nie są czynnościami określonymi w art. 3 Ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o Zakładach Opieki Zdrowotnej. Szczegółowy zakres świadczeń do zadań 1-8 określa załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wyjaśnienie oznaczeń zawartych w załączniku nr 4. M - mycie D - dezynfekcja X - w razie potrzeby B. Obsługą szatni dla odwiedzających w każdy dzień miesiąca w godz. 8.00-18.00 Zakres czynności obejmuje: - przestrzeganie aby osoby odwiedzające pacjentów pozostawiały w szatni wierzchnie okrycie i zaopatrywały się w obuwie ochronne, zaś wchodząc do oddziału położniczo-ginekologicznego, dziecięcego i intensywnej terapii dodatkowo w fartuch ochronny, - obsługa szatni dla odwiedzających, - udzielenie informacji o lokalizacji pracowni diagnostycznych, oddziałów, gabinetów lekarskich, - telefoniczne uzgadnianie z lekarzem dyżurnym o możliwościach odwiedzin poza wyznaczonymi godzinami. Zabrania się osobom postronnym korzystania z telefonu służbowego oraz przebywania w szatni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia na świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających, mogą się ubiegać zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177) Wykonawcy, którzy: 1.) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.), UWAGA: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. B. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie( spełnia/nie spełnia) tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty bądź wykluczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców przystępujących do przetargu. A. OŚWIADCZENIA 1.) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2.) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub szkoda taka została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, albo nie wykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości Wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, e) w przypadku spółki jawnej, że żadnego ze wspólników nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, f) w przypadku spółki partnerskiej, że partnera lub członka zarządu nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, g) w przypadku spółki komandytowej lub spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, h) w przypadku osoby prawnej, że urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, i) w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, j) nie wykonywał on bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział Wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 5.) oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na realizację faktury w terminie 30 dni od daty jej wystawienia, 6.) oświadczenie, że Wykonawca: a). nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b). zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w oświadczeniu będącym załącznikiem nr 3 niniejszej SIWZ. 7.) oświadczenie, że Wykonawca akceptuje projekt umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8.) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia koncepcji wykonania usługi, zawierającej m.in.: a ) szczegółowy plan higieny z podziałem na strefy b) organizacje pracy z uwzględnieniem całodobowej obsługi i obsady na poszczególnych odcinkach; c) wykaz środków czystości i dezynfekcyjnych przewidzianych do wykonania zamówienia zgodnych z obowiązującymi przepisami; d) wykaz sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia, e) instrukcje i procedury sprzątania, f) sposób monitorowania usług. 9.) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załączony do SIWZ. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt: 1, 2, 3, 4, 5, 7 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! B. DOKUMENTY 10.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo wykaz wszystkich wspólników lub konsorcjantów oraz pełnomocnictwo udzielone wspólnikowi, konsorcjantowi lub osobie trzeciej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 12.) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tzn. obejmujący także przedmiot zamówienia, na kwotę nie niższą niż 60.000,00 zł, 13.) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli natomiast w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia dokumentów, o których mowa w pkt: 10 lub 13, 12 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! Ww. dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane zaświadczenia powinny mieć ważność na dzień określony jako ostateczny termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozo.pol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest również w siedzibie Zamawiającego ZOZ Łowicz, ul. Ułańska 28 pok. 111 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ 20zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie ZOZ w Łowiczu, ul. Ułańska 28 pokój 213 . Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej ZOZ w Łowiczu ul. Ułańska 28 dnia 12 maja 2008r. o godz. 12.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.