eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Łowicz: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających.
Numer ogłoszenia: 125056 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 90475 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, fax 046 8375991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obsługa szatni dla odwiedzających..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy umowy obejmuje świadczenie usług związanych z: A. utrzymaniem czystości sanitarno epidemiologicznej w oddziałach szpitalnych, DPD, w dziale diagnostyki laboratoryjnej i rentgenodiagnostyki . Szczegółowy zakres świadczeń do zadań 1 - 8 określa załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Powierzchnie do sprzątania: 4.728,26 m2 Z czego : Zadanie nr 1 - DPD - 227,16 m2 Zadanie nr 2 - Szpital - parter - -1.105,39 m2 Zadanie nr 3 - Szpital - I piętro - 852,95 m2 Zadanie nr 4 - Szpital - II piętro - 974,60 m2 Zadanie nr 5 - Szpital - III piętro - 256,06 m2 Zadanie nr 6 - Szpital - suterena - 332,90 m2 Zadanie nr 7 - OFiR w Stanisławowie - 605,80 m2 Zadanie nr 8 - Laboratorium Centralne - 373,40 m2 W zakres świadczonych usług porządkowych dla każdego oddziału i pracowni, wchodzą następujące prace: 1. ciągłe zabezpieczanie i uzupełnianie ręczników jednorazowego użytku, papieru toaletowego, mydła w płynie we wszystkich punktach po uprzedniej dezynfekcji pojemników na mydło; 2. segregacja śmieci, opróżnianie koszy, znakowanie worków z materiałem skażonym i wynoszenie do wyznaczonych miejsc na zewnątrz budynku, zabezpieczanie i wymiana worków foliowych koloru czerwonego i niebieskiego (odpady stanowiące materiał skażony należy pakować do ¾ objętości do worków koloru czerwonego i oznakować - oddział, data i podpis, odpady bytowe do worków foliowych koloru niebieskiego); 3. wywożenie brudnej bielizny do pralni (w pojemnikach na brudną bieliznę) i przywożenie czystej bielizny oraz wymiana worków (foliowy - kolor niebieski + worek płócienny lub brezentowy). W Oddziale Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanisławowie - przygotowanie brudnej bielizny do przewiezienia do ZOZ Łowicz. 4. zbieranie z sal i zmywanie: talerzy sztućców, kubków; 5. zdejmowanie bielizny pościelowej po wypisie chorego, dezynfekcja i mycie (łóżka + szafka przyłóżkowa); 6. zakładanie czystej bielizny pościelowej na pustym łóżku; 7. podawanie, odbieranie i opróżnianie na polecenie pielęgniarki, basenów, kaczek i nocników; 8. pomoc pielęgniarce w przewożeniu chorego na badania diagnostyczne i zabiegi operacyjne; 9. pomoc w przygotowaniu materiału operacyjnego i bielizny do sterylizacji (blok operacyjny) 10. transport materiału do i ze sterylizacji (blok operacyjny); 11. pomoc pielęgniarce w toalecie ciężko chorego i toalecie pośmiertnej; 12. zdejmowanie i zakładanie firan, zasłon; 13. czyszczenie żaluzji poziomych, pionowych i rolet; 14. odtłuszczanie żarników lamp bakteriobójczych; 15. opróżnianie, dezynfekcja i mycie ssaków (blok operacyjny i OIT); 16. utrzymanie czystości okien; 17. mycie butelek po mieszankach (oddział chorób dziecięcych i neonatologii) 18. utrzymanie w czystości telewizorów. Za stan sanitarno-epidemiologiczny odpowiada wykonawca. Stosowane środki dezynfekcyjne muszą zostać zatwierdzone do obrotu zgodnie z Ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2004, Nr 92 poz. 882) . Czynności wyspecyfikowane pkt 8; 11; nie są czynnościami określonymi w art. 3 Ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o Zakładach Opieki Zdrowotnej. Szczegółowy zakres świadczeń do zadań 1-8 określa załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wyjaśnienie oznaczeń zawartych w załączniku nr 4. M - mycie D - dezynfekcja X - w razie potrzeby B. Obsługą szatni dla odwiedzających w każdy dzień miesiąca w godz. 8.00-18.00 Zakres czynności obejmuje: - przestrzeganie aby osoby odwiedzające pacjentów pozostawiały w szatni wierzchnie okrycie i zaopatrywały się w obuwie ochronne, zaś wchodząc do oddziału położniczo-ginekologicznego, dziecięcego i intensywnej terapii dodatkowo w fartuch ochronny, - obsługa szatni dla odwiedzających, - udzielenie informacji o lokalizacji pracowni diagnostycznych, oddziałów, gabinetów lekarskich, - telefoniczne uzgadnianie z lekarzem dyżurnym o możliwościach odwiedzin poza wyznaczonymi godzinami. Zabrania się osobom postronnym korzystania z telefonu służbowego oraz przebywania w szatni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 551040 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARES Punkt Usługowy, Zakład Pracy Chronionej s.c. Bozena i Adam Kostrzewscy, ul.Magnesowa 7, 93-482 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 551040.00
  • Oferta z najniższą ceną: 551040.00 / oferta z najwyższą ceną: 796932.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.