eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Obsługa prawna projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego, dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Toruń: Obsługa prawna projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego, dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych.
Numer ogłoszenia: 89883 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego, dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna na rzecz Zamawiającego w związku z jego udziałem w realizacji projektów pn.. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego niskopodłogowego w Toruniu w ramach BiT City oraz System Bilet Metropolitalny BiT City dla Bydgosko-Toruńskiego obszaru Metropolitalnego dla których planowane jest uzyskanie dofinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.3. Transport miejski w obszarach metropolitalnych. 2. Inwestycje w ramach ww. Projektu zamierza się realizować zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ, opublikowanymi przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils (FIDIC), PO Box 311, CH-1215 Genewa 15, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999) wydanymi przez Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców (SIDIR), dostępnymi pod adresem: Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców 00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, lok. 429, e-mail: biuro@sidir.pl strona www: http://www.sidir.pl/sidir/index.php?action=ksiegarnia&a2=ksiazki tel./faks: +48 22 826 56 49. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę prawną i doradztwo w zakresie: - prawa zamówień publicznych, - prawa administracyjnego, - prawa finansów publicznych, - prawa cywilnego, - prawa Unii europejskiej. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie między innymi: wydawał opinie prawne, udzielał porad prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, sporządzał i opiniował projekty umów i porozumień związanych z projektem, opiniował i tworzył dokumentację przetargową projektu, świadczył doradztwo prawne na rzecz Gminy podczas rokowań lub negocjacji. 5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: a) doradztwo prawne przy sporządzaniu projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym uczestnictwo w sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia dla zadań realizowanych w ramach projektu oraz zatwierdzanie i podpisywanie projektu umowy z Wykonawcą - podpis Wykonawcy ma potwierdzać prawidłowość wykonania projektu umowy pod względem prawnym. b) przygotowywanie innych projektów umów i porozumień dotyczących projektu, nie będących dziełem Wykonawcy; c) doradztwo prawne na rzecz Gminy podczas spotkań z jednostkami realizującymi projekt, ekspertami Inicjatywy Jaspers oraz Instytucją Wdrażającą i Pośredniczącą; d) udzielanie innych porad prawnych i wyjaśnień oraz sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa; e) reprezentowanie Gminy przed organami orzekającymi w sprawach związanych z wykonanymi przez Wykonawcę czynnościami, w szczególności przed Krajową Izbą Odwoławczą. Wykonawca będzie świadczył usługi w swojej siedzibie, poprzez kontakt telefoniczny, pisemnie w formie papierowej lub po uzgodnieniu z Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, a także poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie Zamawiającego oraz uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach, o których mowa w pkt 1. 4. Wykonawca zapewni osobiste stawiennictwo oraz uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach stosownie do zapotrzebowania, w terminach ustalonych przez Strony oraz możliwość łatwego kontaktu telefonicznego, mailowego i faksowego, w tym również przekazywania dokumentów. 7. Przewiduje się, iż dla realizacji przedmiotu zamówienia konieczne jest ok. 1080 godzin. W przypadku dokumentów składanych wraz z ofertą zawierających wartości w walucie innej niż złoty polski (PLN), zamawiający przeliczy te wartości na złote polskie (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) danej waluty z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że - uczestniczyli w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w przygotowaniu lub przeprowadzeniu co najmniej 3 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego robót budowlanych o wartości powyżej 25 mln brutto każda. - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi doradztwa prawnego w zakresie obsługi prawnej projektów finansowanych ze środków z budżetu Unii Europejskiej o wartości powyżej 100 mln zł brutto każdy, w tym 1 projektu w zakresie rozwoju transportu miejskiego o wartości minimum 100 mln zł brutto; - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi doradztwa prawnego w zakresie projektów obejmujących roboty budowlane realizowane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla Urządzeń Elektrycznych i Mechanicznych oraz Robót Inżynieryjnych i Budowlanych Projektowanych przez Wykonawcę lub równoważnymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobowym zespołem, przy czym każda osoba wchodząca w skład zespołu posiada tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata zgodnie w właściwymi przepisami lub posiada prawo do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r., Nr 126, poz. 1069, z późn. zm.) i posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie świadczenia doradztwa prawnego (jako radca prawny lub adwokat lub osoba świadcząca pomoc prawną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej Dz. U. z 2002 r., Nr 126, poz. 1069, z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość - 30
  • 3 - doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej, Toruń, ul. Legionów 220 (pokój nr 1)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Wydział Gospodarki Komunalnej, Toruń, ul. Legionów 220 (pokój nr 1)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.