eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do Szkół z terenu Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzgędnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Bierutów: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do Szkół z terenu Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzgędnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach.
Numer ogłoszenia: 89849 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oświaty Samorządowej w Bierutowie , ul. Krasińskiego 3, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 71 314 63 91, faks 71 314 63 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do Szkół z terenu Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzgędnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do Szkół z terenu Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z uwzgędnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:przewóz uczniów na godz. 8.00 do Gimnazjum w Bierutowie, ul. Kolejowa 7, Szkoły Podstawowej w Bierutowie ul. Krasińskiego 3, Przedszkola Miejskiego w Bierutowie ul. 1 maja 15, Szkoły Podstawowej w Wabienicach, Szkoły Podstawowej w Zbytowej wg załączonej mapki dowozów szkolnych stanowiącej załącznik nr 6 oraz wykazu ilości dzieci, km , rozkład odwozu i dowozu dzieci - załącznik nr 9,kursy powrotne do miejsca zamieszkania uczniów w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół wg planów zajęć,usługą objętych będzie około 435 uczniów. Liczba ta może ulec zmianie w ciągu roku szkolnego, każda zmiana musi być akceptowana przez Zamawiającego,czas i miejsce świadczonej usługi zawarte będą w harmonogramach przewozu uczniów, sporządzonych na dzień 1 września 2015 r. (który może ulec zmianie w pierwszych dniach września).Wykonawca gwarantuje opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz osobę do opieki nad przewożonymi dziećmi(pomoc wszystkim dzieciom ze szczególnym uwzględnieniem najmłodszych dzieci podczas wsiadania, wysiadania i przewozu). Czas dowozu każdego ucznia nie może przekraczać 30 min,wykonawca musi uwzględnić bieżące zmiany dotyczące lokalizacji przystanków,wykonawca musi posiadać w taborze min 2 autobusy rezerwowe,wykonawca musi dostosować wykonanie kursów do bieżących potrzeb szkół.2.Gmina ma prawo nabywać ulgowe bilety miesięczne dla dzieci i młodzieży w oparciu o art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138 z póż. zm.), który stanowi, że Gmina ma prawo nabywać ulgowe bilety miesięczne z następującą ulgą:do ulgi 49% przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego autobusowego w komunikacji zwykłej i przyspieszonej, na podstawie biletów imiennych miesięcznych, są uprawnione dzieci i młodzież w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia gimnazjum . Zamówienie będzie realizowane przez dni nauki obowiązujące w roku szkolnym 2015/2016 z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii zimowych oraz innych dni wolnych od zajęć.Bilety miesięczne będą odbierane przez osoby uprawnione do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia. Ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do ilości przewożonych uczniów i opiekunów pod względem liczby miejsc. Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów. Usługa obejmuje przejazdy w oparciu o imienne bilety miesięczne. Na wszystkich trasach w każdym pojeździe, w którym będą dowożone i odwożone dzieci, na całej długości trasy (tam i z powrotem) musi znajdować się opiekun, którego zapewnia Wykonawca. Opiekunem tym nie może być kierowca. Dowóz uczniów odbywał się będzie pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób i właściwie oznakowanymi, zapewniającymi niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy. Pojazdy muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. W przypadku awarii wyznaczonego do przewozu uczniów pojazdu, Wykonawca podstawi w ciągu 0,5 godziny pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Jednocześnie powiadomi osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcą. W przypadku braku możliwości zapewnienia pojazdu zastępczego Wykonawca zostanie obciążony karą w wysokości 1/10 wartości brutto faktury miesięcznej. Zamawiający w załącznikach do SIWZ nr 9 i 6 określa przejazdy oraz wykaz dzieci obowiązujący na dzień sporządzenia SIWZ. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych danych spowodowanej reorganizacją roku szkolnego (np. zmiana ilosci przewożonych dzieci od dnia 1 września 2015 r). Do dnia 15 sierpnia 2015 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu aktualnych zezwoleń do wykonywania regularnych przewozów na trasach objętych zamówieniem, będących rozkładami jazdy. W II półroczu roku szkolnego godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć mogą ulec zmianie, najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem przewozów, ti. w przerwie międzysemestralnej (ferie zimowe) Wykonawca otrzyma informację o zaistniałych zmianach w planie zajęć. W pozostałych przypadkach wystąpienia zmian organizacyjnych w szkołach informację o nich Wykonawca otrzyma najpóźniej w dniu ją poprzedzającym. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania kierowców z pełnymi kwalifikacjami . Zapewnia również tabor w ilosci zapewniającej wykonanie usługi. Wykonawca ponadto musi posiadać 2 autobusy rezerwowe. Liczba osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Wykonawca wyda na własny koszt osobie korzystającej imienny bilet miesięczny uprawniający do przejazdu na danej trasie. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 1173 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2013, poz. 1414 z późń. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:a)pojazdów w pełni sprawnych technicznie. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW . Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego,b)Autobusów/busów nie starszych niż z rocznika 1996 posiadających pasy bezpieczeństwa,c)Odpowiednich warunków bezpieczeństwa, porządku w pojazdach, d)Przestrzegania ustalonych rozkładów jazdy i tras przejazdów. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym bezpieczeństwo oraz wygodę. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w ramach danego pakietu. Prognozowana liczba dowożonych uczniów i opiekunów do poszczególnych szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów w roku szkolnym 2015/2016 wraz z trasami i przystankami - załącznik nr 9 Łączna prognozowana liczba uczniów w roku szkolnym 2015/2016 wyniesie 435. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupywanych biletów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji umowy stosownie do ilości uczniów i w danym miesiącu.Opiekunowie wsiadają na przystankach początkowych na danej trasie i wysiadają na przystankach końcowych na danej trasie.Wykonawca, który dysponuje na podanych trasach większą liczbą regularnych kursów aniżeli podane w przedmiocie zamówienia, umożliwi przejazd - w ramach realizowanych kursów na tych samych trasach - wszystkim uczniom posiadającym bilety miesięczne w godz. od 7:00 do 15.00. Trasy i liczba uczniów/opiekunów określone zostały w załączniku nr 9 do siwz..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) do wartości 10% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22 ust. 1 pzp), którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy , aby wykazał realizację przynajmniej dwóch usług dowozu dzieci do szkół w liczbie łącznej nie mniejszej niż 900 dzieci w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udowodnić fakt dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował taborem autobusowym w niezbędnej ilości oraz dwoma rezerwowymi autobusami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22 ust. 1 pzp), którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby posiadał licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy , aby wykazał realizację przynajmniej dwóch usług dowozu dzieci do szkół w liczbie łącznej nie mniejszej niż 900 dzieci w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował taborem autobusowym w niezbędnej ilości oraz dwoma rezerwowymi autobusami sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 100 000zł.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 100 000zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierutow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oświaty Samorządowej w Bierutowie ul. Krasińskiego 3 56-420 Bierutów pok. 52.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Oświaty Samorządowej w Bierutowie ul. Krasińskiego 3 56-420 Bierutów pok. 52.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.