eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Płońsk: Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze
Numer ogłoszenia: 89784 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67922 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623008, faks 023 6623008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 80 00 00 00 -4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55 10 00 00 -1 Usługi hotelarskie 55 12 00 00 -7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60 10 00 00 -9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60 17 00 00 -0 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, dla uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. 3. Zakres, ilość i rodzaj zajęć oraz sposób i miejsce ich przeprowadzenia określone są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przedstawionym poniżej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach koła przyrodniczego Nadmorskich Warsztatów Przyrodniczych dla 30 uczniów i 3 opiekunów z Liceum Ogólnokształcącego Nr 3 w Płońsku w formie 5-dniowego zjazdu z bazą w Kątach Rybackich w terminie od 20.05.2013 roku do 24.05.2013 roku. Ramowy program szkolenia. 1. Przegląd świata zwierzęcego mórz i oceanów w oparciu o zwiedzanie Akwarium Gdyńskiego. Koralowce rafotwórcze. 2. Różnorodność biologiczna przyrody Polski na tle Europy. Działalność człowieka i państwa w zakresie ochrony przyrody i środowiska. 3. Entomologia - przegląd i klasyfikacja owadów świata. 4. Fizyka i jej prawa. Zjawiska obserwowane w przyrodzie a prawa fizyki (prawa gazów i cieczy, ruch falowy, złudzenie optyczne, różne kolory nieba, praktyczne pomiary w terenie). 5. Zasady kartografii. Posługiwanie się mapą topograficzną w terenie. 6. Nauka o nietoperzach - wstępne informacje o fali dźwiękowej i echolokacji. 7. Geografia Bałtyku a świat zwierzęcy. 8. Specyfikacja biologiczna środowisk nadmorskich. 9. Kopernik - ojciec polskiej astronomii. Zwiedzanie Muzeum Kopernika i seans w planetarium we Fromborku. Opis sposobu przeprowadzenia zajęć. a) Zajęcia nr 1 i nr 9 należy przeprowadzić w formie lekcji muzealnej prowadzonej przez przewodnika z danej instytucji (Akwarium, Muzeum we Fromborku). Wykonawca zapewnia rezerwację (jeżeli wystąpi taka potrzeba), bilety wstępu i usługę przewodnika. b) Zajęcia od nr 2 do nr 8 mają być przeprowadzone przez pracowników Uniwersytetu Gdańskiego. Każdy z 7 tematów po 2 godziny. c) Zajęcia wykładowo - warsztatowe odbywają się w sali wykładowej wyposażonej w ławki (stoły) i krzesła, rzutnik multimedialny, rzutnik do slajdów lub folii oraz materiały dydaktyczne na nośnikach dostarczone przez prowadzącego zajęcia. d) Zajęcia terenowe rozpoczynają się wykładem, pogadanką w sali wykładowej, a główna część w terenie. e) Wymagane dodatkowe wyposażenie dydaktyczne dla uczniów biorących udział w zajęciach: do tematu 2: - testowy konkurs przyrodniczy - gry dydaktyczne do tematu 3: - kolekcja owadów - sprzęt entomologiczny - atlasy owadów do tematu 4: - zestaw do przeprowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych w zakresie: ciśnienia cieczy ciśnienia powietrza optyki badania ruchu falowego do tematu 5: - mapy topograficzne - kompasy - stopery do tematu 6: - detektory ultradźwięków do tematu 7: - woreczki na okazy - linijki - lupy - karty pracy do tematu 8: - siedliska botaniczne charakterystyczne dla obszarów nadmorskich. Informacje szczegółowe. 4.1. Usługa transportowa. Wykonawca zapewnia uczestnikom Nadmorskich Warsztatów Przyrodniczych i opiekunom przejazd autokarem w dniu 20.05.2013 roku na trasie Płońsk - Gdynia - Kąty Rybackie w godzinach od 7.00 do 18.30 oraz w dniu 24.05.2013 roku na trasie Kąty Rybackie - Frombork - Płońsk w godzinach od 9.00 do 21.00. Autokar użyty do świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego musi być sprawny technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie minimum AC, OC i NW, spełniać ogólne wymogi bezpieczeństwa, zapewnić komfort jazdy pasażerom. Wykonawca ponosi wszystkie dodatkowe koszty związane z przejazdem takie jak opłaty parkingowe, płatne autostrady, przewozy promem, wyżywienie i noclegi kierowcy. 4.2. Usługa gastronomiczna. Wykonawca zapewnia wyżywienie dla 30 uczestników i 3 opiekunów wg poniższego harmonogramu: Dzień Rodzaj posiłku Godziny posiłku 20.05.2013 Kolacja w miejscu zakwaterowania 18.30 - 19.30 21.05.2013 22.05.2013 23.05.2013 3 posiłki w miejscu zakwaterowania 8.00 - 9.00 13.00 - 14.00 18.00 - 19.00 24.05.2013 Śniadanie w miejscu zakwaterowania Obiad w drodze Kolacja w drodze 8.00 - 9.00 15.00 - 16.30 19.00 - 20.00 Posiłki w miejscu zakwaterowania: - Śniadanie podane w formie bufetu szwedzkiego lub serwowanej - jedno danie gorące dla uczestnika (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych dań ciepłych przez Wykonawcę) oraz przekąski zimne, pieczywo, napoje gorące: kawa i herbata. - Obiad podany w formie bufetu szwedzkiego lub serwowanej - zestaw składający się z dwóch dań i deseru dla uczestnika (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych zestawów przez Wykonawcę). - Kolacja podana w formie bufetu szwedzkiego lub serwowanej składająca się z przekąsek zimnych, pieczywa, napojów gorących: kawa i herbata. Posiłki w drodze: - Obiad podawany w formie serwowanej składający się z dwóch dań i napoju ciepłego (kawa lub herbata) lub napoju zimnego (soki, kompot, woda) do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych przez Wykonawcę. - Kolacja podana w formie zestawu serwowanego w barze szybkiej obsługi typu KFC lub McDonald s do wyboru przez uczestników. 4.3. Usługa hotelarska. Wykonawca zapewnia świadczenie usługi hotelarskiej w terminie od 20.05.2013 roku do 24.05.2013 roku w Kątach Rybackich dla 30 uczestników i 3 opiekunów. Usługa polega na zapewnieniu dla uczestników noclegów w pokojach 2-osobowych z łazienką oraz bazy szkoleniowej (sala wykładowo - ćwiczeniowa). Noclegi dla wszystkich uczestników oraz baza szkoleniowa muszą znajdować się w jednym obiekcie. Sala wykładowa musi być wyposażona w: stoły, stoliki do pracy, krzesła, tablicę szkolną, ekran projekcyjny oraz musi posiadać możliwość podłączenia i zastosowania sprzętu multimedialnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-EDU Barbara Sawczuk - Gołaszewska, ul. Młodzieżowa 18/15, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38557,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38557,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38557,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.