eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Płońsk: Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze
Numer ogłoszenia: 67922 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623008, faks 023 6623008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjopo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczxy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 80 00 00 00 -4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55 10 00 00 -1 Usługi hotelarskie 55 12 00 00 -7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60 10 00 00 -9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60 17 00 00 -0 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych, ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, dla uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. 3. Zakres, ilość i rodzaj zajęć oraz sposób i miejsce ich przeprowadzenia określone są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przedstawionym poniżej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia pozalekcyjne w ramach koła przyrodniczego pn. Nadmorskie Warsztaty Przyrodnicze. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach koła przyrodniczego Nadmorskich Warsztatów Przyrodniczych dla 30 uczniów i 3 opiekunów z Liceum Ogólnokształcącego Nr 3 w Płońsku w formie 5-dniowego zjazdu z bazą w Kątach Rybackich w terminie od 20.05.2013 roku do 24.05.2013 roku. Ramowy program szkolenia. 1. Przegląd świata zwierzęcego mórz i oceanów w oparciu o zwiedzanie Akwarium Gdyńskiego. Koralowce rafotwórcze. 2. Różnorodność biologiczna przyrody Polski na tle Europy. Działalność człowieka i państwa w zakresie ochrony przyrody i środowiska. 3. Entomologia - przegląd i klasyfikacja owadów świata. 4. Fizyka i jej prawa. Zjawiska obserwowane w przyrodzie a prawa fizyki (prawa gazów i cieczy, ruch falowy, złudzenie optyczne, różne kolory nieba, praktyczne pomiary w terenie). 5. Zasady kartografii. Posługiwanie się mapą topograficzną w terenie. 6. Nauka o nietoperzach - wstępne informacje o fali dźwiękowej i echolokacji. 7. Geografia Bałtyku a świat zwierzęcy. 8. Specyfikacja biologiczna środowisk nadmorskich. 9. Kopernik - ojciec polskiej astronomii. Zwiedzanie Muzeum Kopernika i seans w planetarium we Fromborku. Opis sposobu przeprowadzenia zajęć. a) Zajęcia nr 1 i nr 9 należy przeprowadzić w formie lekcji muzealnej prowadzonej przez przewodnika z danej instytucji (Akwarium, Muzeum we Fromborku). Wykonawca zapewnia rezerwację (jeżeli wystąpi taka potrzeba), bilety wstępu i usługę przewodnika. b) Zajęcia od nr 2 do nr 8 mają być przeprowadzone przez pracowników Uniwersytetu Gdańskiego. Każdy z 7 tematów po 2 godziny. c) Zajęcia wykładowo - warsztatowe odbywają się w sali wykładowej wyposażonej w ławki (stoły) i krzesła, rzutnik multimedialny, rzutnik do slajdów lub folii oraz materiały dydaktyczne na nośnikach dostarczone przez prowadzącego zajęcia. d) Zajęcia terenowe rozpoczynają się wykładem, pogadanką w sali wykładowej, a główna część w terenie. e) Wymagane dodatkowe wyposażenie dydaktyczne dla uczniów biorących udział w zajęciach: do tematu 2: - testowy konkurs przyrodniczy - gry dydaktyczne do tematu 3: - kolekcja owadów - sprzęt entomologiczny - atlasy owadów do tematu 4: - zestaw do przeprowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych w zakresie: ciśnienia cieczy ciśnienia powietrza optyki badania ruchu falowego do tematu 5: - mapy topograficzne - kompasy - stopery do tematu 6: - detektory ultradźwięków do tematu 7: - woreczki na okazy - linijki - lupy - karty pracy do tematu 8: - siedliska botaniczne charakterystyczne dla obszarów nadmorskich. Informacje szczegółowe. 4.1. Usługa transportowa. Wykonawca zapewnia uczestnikom Nadmorskich Warsztatów Przyrodniczych i opiekunom przejazd autokarem w dniu 20.05.2013 roku na trasie Płońsk - Gdynia - Kąty Rybackie w godzinach od 7.00 do 18.30 oraz w dniu 24.05.2013 roku na trasie Kąty Rybackie - Frombork - Płońsk w godzinach od 9.00 do 21.00. Autokar użyty do świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego musi być sprawny technicznie, posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie minimum AC, OC i NW, spełniać ogólne wymogi bezpieczeństwa, zapewnić komfort jazdy pasażerom. Wykonawca ponosi wszystkie dodatkowe koszty związane z przejazdem takie jak opłaty parkingowe, płatne autostrady, przewozy promem, wyżywienie i noclegi kierowcy. 4.2. Usługa gastronomiczna. Wykonawca zapewnia wyżywienie dla 30 uczestników i 3 opiekunów wg poniższego harmonogramu: Dzień Rodzaj posiłku Godziny posiłku 20.05.2013 Kolacja w miejscu zakwaterowania 18.30 - 19.30 21.05.2013 22.05.2013 23.05.2013 3 posiłki w miejscu zakwaterowania 8.00 - 9.00 13.00 - 14.00 18.00 - 19.00 24.05.2013 Śniadanie w miejscu zakwaterowania Obiad w drodze Kolacja w drodze 8.00 - 9.00 15.00 - 16.30 19.00 - 20.00 Posiłki w miejscu zakwaterowania: - Śniadanie podane w formie bufetu szwedzkiego lub serwowanej - jedno danie gorące dla uczestnika (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych dań ciepłych przez Wykonawcę) oraz przekąski zimne, pieczywo, napoje gorące: kawa i herbata. - Obiad podany w formie bufetu szwedzkiego lub serwowanej - zestaw składający się z dwóch dań i deseru dla uczestnika (do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych zestawów przez Wykonawcę). - Kolacja podana w formie bufetu szwedzkiego lub serwowanej składająca się z przekąsek zimnych, pieczywa, napojów gorących: kawa i herbata. Posiłki w drodze: - Obiad podawany w formie serwowanej składający się z dwóch dań i napoju ciepłego (kawa lub herbata) lub napoju zimnego (soki, kompot, woda) do wyboru spośród minimum dwóch zaproponowanych przez Wykonawcę. - Kolacja podana w formie zestawu serwowanego w barze szybkiej obsługi typu KFC lub McDonald s do wyboru przez uczestników. 4.3. Usługa hotelarska. Wykonawca zapewnia świadczenie usługi hotelarskiej w terminie od 20.05.2013 roku do 24.05.2013 roku w Kątach Rybackich dla 30 uczestników i 3 opiekunów. Usługa polega na zapewnieniu dla uczestników noclegów w pokojach 2-osobowych z łazienką oraz bazy szkoleniowej (sala wykładowo - ćwiczeniowa). Noclegi dla wszystkich uczestników oraz baza szkoleniowa muszą znajdować się w jednym obiekcie. Sala wykładowa musi być wyposażona w: stoły, stoliki do pracy, krzesła, tablicę szkolną, ekran projekcyjny oraz musi posiadać możliwość podłączenia i zastosowania sprzętu multimedialnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany organizacyjne stron powodować będą aneks do umowy. 2. Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w przypadku: - wystąpienia zmian w umowie o dofinansowanie projektu niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, - wystąpienia zmian w prawie krajowym lub wspólnotowym mogących mieć wpływ na zapisy niniejszej umowy. 3. Zmiana treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjopo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - na wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.