eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa ulicy Jaćwingów w Ełku - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-17

Ogłoszenie nr 8953 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.

Ełk: Przebudowa ulicy Jaćwingów w Ełku - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342155-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352646-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Jaćwingów w Ełku - II etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.43.201 6

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówieni a jest przebudowa ulicy Jaćwing ów w Ełku. Zakresem przebudowy objęty jest odcinek ulicy Jaćwingów ozn aczony w projekcie jako odcinek T1, położony pomięd zy ulicą Suwalską a placem manewrowym na końcu tej u licy o długości 215 mb. Poza za kresem zamówienia jest ulica oznaczona w dokumentacji projektowej jako T 2 (odcinek od ulicy Jaćwingów mi edzy zabudową szeregow ą i jednorodzinną). W zakres prac do wykonania wchodzi wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem nawierzchni wjazdów, chodników i parkingu z kostki brukowej bet onowej. W ramach zadania należy wykonać kanalizację deszczową oraz oświe tlenie uliczne. Dokumentacja pr ojektowa branży elektr ycznej przewidywała wykonanie oświetlenia ulicznego na słupach stalowych, oprawy so dowe oraz przebudowę szafki zasilającej. Zamawiający rezygnuje z przebudo wy szafki zasilającej (pozostaj e istniejąca) oraz należy przewidzieć wykonanie oświetlenia z zastosowaniem słupów aluminiowych i opr aw oświetleniowych typ u LED (Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13). Kabel oświetle nia ulicznego wpr owadzić do istniejącej szafki oświetleniowej zlokalizowanej przy ul. Suwalskiej z nawiązaniem do wcześniej w ykonanego oświetlenia (latarnie Nr. 14, 15, 16, 17, 18,19). Wytyczne do oświetleni a ulicznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przed wykonaniem robót drogowych, wykonawca wy łoniony w ramach niniejszego postępowani a będzie zobowiązany udostępnić plac budowy innemu wykonawcy w celu w ykonania robót związanych z bud ową kanalizacji sanitarnej wg odrębnej dokumentacji projektow ej. 1.1. Zakres zamó wienia obejmuje: 1. w ykonanie robót rozbió rkowych, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. budowa kanalizacji deszczowej, a) przedłużen ie sieci - wykop wraz z jego zabezpieczeniem, zasypaniem i zagęszczeniem (do w ymogów drogowych), montaż nowyc h rur, montaż studni betonowej prefabrykowanej rewizyjnej, b) m ontaż wpustów deszczowych z osa dnikiem i przykanalików z włączeniem do istn. i nowych studni betonowych, c) przebudowa sieci - demonta ż z utylizacją części istniejącej sieci deszczowej fi400kam. wraz ze studniami (po trasie przebudowy) w raz z montażem nowego kolektora i studni, d) wymiana zwieńczeń i stniejących studni deszczowych (wymiana p ierścienia, pokrywy i włazu), e) montaż układu podczyszczania wód opadow ych (osadnik + separator) z zab ezpieczeniem i odwod nieniem wykopu wraz z montażem studni za separatorem , f) montaż wylotu prefabrykowa nego do rzeki Ełk, g) regulacja istniejącego uzbrojenia PWiK do rzędnych nowej niwelety (włazy studni sanit. oraz skrzynki zasuw) h) świetlenia ulicznego w technologii LED, 6. wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwar dzone, 7. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni wjazdów, chodników z kostek brukowych betonowych, 8. wykonanie oznakowania pionowego i poziomeg o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1. projekt budowlany, 2. projekt architekton iczno budowlany branży drogowe j i sanitarnej, 3. proje kt branży elektrycznej, 4. załącznik nr 1 - wytyczne oświ etlenia ulicznego, 5. przedmia ry robót, 6. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru ro bót. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kie rownika budowy, po twierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdz onego przez inspektora nadzoru. Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto z amówienia wynikać ma z kosztory su ofertowego opracowanego na podstawie załączonych przedmiaró w robót. W kosztorysie ofertowym należy w yszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych. Wykonawca wyło niony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć prze d podpisaniem umowy, kopię opła conej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł. Plac budowy zostanie przekazany wykonaw cy w ciągu dwóch dni roboczych, po przekazaniu Zamawiając emu zatwierdzonego projektu organizacji r uchu na czas budowy. GWARANCJA - minimum 60 miesięcy od daty odbior u końcowego 1.2. Wymagania Za mawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonan e roboty oraz użyte materiały d o wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Pr awo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazw y materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estety czny. W realizacji moż na stosować materiały innych firm, które odpowiadają st andardowi określonemu w dokume ntacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wb udowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawi ającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem o sób uprawnionych z godnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 1.3. Wymagania Zamawiając ego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamów ienia. 1.3.1. Zamawiający wymag a zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pon iżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie robót ziemnych, b) wykonywanie podbu dów pod nawierzchnie, c) wykonywanie nawierzchni z betonu asfaltowego , d) wykonywanie robót związany ch z budową kanalizacji deszczowej wraz z montażem układu podczyszczania, e) wykonywanie robót związanych z budową oświetlenia ulicznego, f) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy o sób, które wykonują czynności b ezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fi zycznych. Wymóg nie dotyczy wię c, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną i tp.) 1.3.2. W trakcie realizacj i zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnyc h wobec wykonawcy odnośnie speł niania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu za trudnienia na podstawie umowy o pracę osó b wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający upr awniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniani a ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdz enia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczeni a. 1.3.3. W trakcie r ealizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu termi nie wykonawca przedłoży zamawia jącemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wyko nujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynno ści w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwyko nawcy o zatrudnieniu na podst awie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwa nie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu skł adającego oświadczenie, datę zł ożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują oso by zatrudnione n a podstawie umo wy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis os oby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawc y; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonu jących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których do tyczy ww. oświadczenie wykonawc y lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, j eżeli został spo rządzony). Kopi a umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych p racowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawa rcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zid entyfikowania; (Uwaga: Wyliczen ie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimiz acji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisa mi ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lu b podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający pr zewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umo wnej w wysokości określonej w i stotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówien ia publicznego. Niezłożenie prz ez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w c elu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umo wy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lu b podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności . 1.3.5. W przy padku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, za mawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli prze z Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45232452-5, 34928500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT453846.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.,  ,  ul. Kolonia 1,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 435902.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 435902.31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 669681.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.