eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 447 Antonin - Grabów n/Prosną obręb m. Mikstat od km 9+550 do km 11+050.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Ostrów Wielkopolski: Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 447 Antonin - Grabów n/Prosną obręb m. Mikstat od km 9+550 do km 11+050.
Numer ogłoszenia: 89533 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, fax 062 7357822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 447 Antonin - Grabów n/Prosną obręb m. Mikstat od km 9+550 do km 11+050..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja istniejącej nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 447 Antonin - Grabów n/Prosną obręb m. Mikstat od km 9+550 do km 11+050. Zakres robót - zamówienia Zakres robót obejmuje bieżącą konserwację nawierzchni o łącznej długości 1.500,00 m, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 447 Antonin- Grabów n/Prosną. W ramach zadania przewiduje się wykonanie : oremontu i uzupełnienie krawędzi nawierzchni istniejącej masą bitumiczną gr. do 4 cm; oremontu emulsją i grysami gr. do 2 cm; odwukrotnego powierzchniowego utrwalenia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją i grysami: - dolna warstwa 8-11 mm - górna warstwa 2-5 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne 1.1.W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy Pzp. 1.2.Wymaganie określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń i należącego do izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 2.2Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty drogowe o wartości minimum 200.000,00 PLN netto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 3.Wykonawca musi wykonać prace w 100 % siłami własnymi. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie: spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w Opisie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22.1. oraz art.44 Ustawy Pzp. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informacje o osobie, która będzie kierować wykonaniem zamówienia . Do informacji winny być dołączone kopie: uprawnień budowlanych lub konstrukcyjno- budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2.Informację o doświadczeniu Wykonawcy . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2 Opisu warunków udziału w postępowaniu .( Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymienione w pkt 1.1. i 1.2. dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25 w pokoju nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 08:45, miejsce: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25 w pokoju nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.