eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Nidzica: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 89337 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Mickiewicza 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 05 00, faks 089 625 05 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.nidzica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do docieplenia budynku Przychodni Rejonowej w Nidzicy przy ul. Traugutta 13 Wartość całego zamówienia mieści się w przedziale kwotowym od 160000.00 do 200000.00 złotych brutto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.15.20 - Tworzywa izolacyjne 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Bez wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 PZP: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. i art. 24a PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 i art. 24a ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.zoz.nidzica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.zoz.nidzica.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Mickiewicza 23, 13 - 100 Nidzica Sala konferencyjna pokój Nr 13 w dniu 19.06.2009 o godz. 13:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Forma realizacji zamówienia: Dostawy materiałów będą realizowane po złożeniu zapotrzebowania przez kierownika technicznego ZOZ - u, lub upoważnionego przez niego pracownika w ciągu trzech dni od dnia złożenia zamówienia.Wielkości zamówienia, oraz asortyment będzie określony potrzebami zamawiającego przed każdą dostawą. Towar będzie dostarczany przez Oferenta jego transportem i na jego koszt średnio raz w tygodniu. Dostawy będą realizowane na podstawie dokumentu WZ, a na koniec każdego miesiąca kalendarzowego będzie wystawiana zbiorcza faktura VAT płatna w ciągu 30 dni..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.