eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Przeprowadzenie zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w roku szkolnym 2012/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Kłobuck: Przeprowadzenie zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w roku szkolnym 2012/2013.
Numer ogłoszenia: 89124 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57146 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w roku szkolnym 2012/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego na rzecz 68 uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w roku szkolnym 2012/2013. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Usługę przeprowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego należy przeprowadzić na rzecz uczniów kształcących się w: - Technikum nr 1 (na kierunkach: technik budownictwa, ekonomista, usług fryzjerskich, informatyk, logistyk, mechanik pojazdów samochodowych, żywienia i gospodarstwa domowego) należącym do Zespołu Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Kłobucku, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck. - Zasadniczej Szkoły Zawodowej Nr 1 (w zawodach: kucharz małej gastronomii, mechanik pojazdów samochodowych) należącej do Zespołu Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Kłobucku, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck. - Technikum Nr 2 (na kierunkach: technik organizacji usług gastronomicznych) należącym do Zespołu Szkół Nr 2 im. Ks. Jana Długosza w Kłobucku, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck. - Zasadniczej Szkole Zawodowej Nr 2 (w zawodach: kucharz małej gastronomii, sprzedawca, elektromechanik pojazdów samochodowych, fryzjer, mechanik pojazdów samochodowych, murarz, tapicer) należącej do Zespołu Szkół Nr 2 im. Ks. Jana Długosza w Kłobucku, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck. - Zasadniczej Szkoły Zawodowej (w zawodach: fryzjer, mechanik pojazdów samochodowych, ślusarz, stolarz) należącej do Zespołu Szkół w Krzepicach, ul. A. Ryły 26, 42-160 Krzepice. 3. Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego została wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego. 4. Zajęcia z indywidualnego doradztwa zawodowego powinny zostać przeprowadzone w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów (nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godziny 19.00) w dniach od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w czasie nie dłuższym niż 9 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) dla jednego uczestnika i nie krótszym niż 4 godziny lekcyjne, według harmonogramu ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu zajęć w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 5. Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od daty podpisania umowy. 6. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespołach Szkół wymienionych w punkcie 2 siwz. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi. 7. Zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkować ucznia na rozwój zawodowy i pomóc mu opracować Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie będą kierowani na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia (minimum na jedną) w ramach pakietu wsparcia zaplanowanego w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie (tj. m.in. kursy, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze , staże i praktyki, wizyty studyjne). 8. Doradztwo indywidualne będzie prowadzone w oparciu o Podręcznik dla konsultantów zawodowych - Mam zawód - mam pracę w regionie przygotowanym przez pracowników Kuratorium Oświaty w Katowicach tj. M. Lipniak, K. Szymczyk i Z. Martyniak, wydanym przez ATKiN Sp. z.o. o. - stanowiący załącznik Nr 4 do siwz. W/w podręcznik zostanie przekazany wyłonionemu Wykonawcy w wersji papierowej. 9. W ramach zajęć z doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczniem opracuje jego Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie także do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 11. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) materiały dydaktyczne tj. podręcznik doradcy/konsultanta zawodowego zawierający wskazówki do doradztwa indywidualnego, b) wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego, c) wzór Indywidualnego Programu Rozwoju Zawodowego, d) imienną listę uczestników doradztwa indywidualnego, 2. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu zajęć w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa indywidualnego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa indywidualnego listy obecności, b) sporządzone wspólnie z uczestnikami doradztwa indywidualnego ich Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego. 5. Po wykonaniu zajęć z doradztwa indywidualnego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 12. Zamawiający zastrzega możliwość nieuruchomienia 50% zamówienia tj. zmniejszenia liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym. W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe APUS Robert Meller, ul. Gruszowa 9, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35098,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19394,28

  • Oferta z najniższą ceną: 19394,28 / Oferta z najwyższą ceną: 37638,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.