eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa wyposażenia Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Nysa: Dostawa wyposażenia Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich
Numer ogłoszenia: 88812 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie , ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i materiałów medycznych stanowiących wyposażenie Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich. Przedmiot zamówienia obejmuje wniesienie, instalację oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i konserwacji dostarczanych urządzeń medycznych. Urządzenia i materiały objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Części. Część 1 obejmuje dostawę mebli i materiałów medycznych: 1) Łóżko elektryczne kolumnowe z pozycją fotelową - 1 komplet. 2) Szafka przyłóżkowa dwustronna - 1 sztuka. 3) Wózek zabiegowy - 1 sztuka. 4) Wózek do czystej i brudnej bielizny - 1 sztuka. 5) Stojak na kroplówki - 1 sztuka. 6) Drabinka łóżkowa - 2 sztuki. 7) Materac przeciwodleżynowy komorowy z pompą - 1 komplet. 8) Materac przeciwodleżynowy pęcherzykowy z pompą - 1 komplet. Część 2 obejmuje dostawę następujących fantomów: 1) Model ramienia do nakłuć tętniczych - 1 komplet. 2) Symulator do iniekcji domięśniowych - 1 komplet. 3) Symulator pośladkowy do nauki iniekcji domięśniowych - 1 komplet. 4) Manekin do zaawansowanych zabiegów pielęgnacyjnych - 1 komplet. 5) Symulator do iniekcji domięśniowych i śródskórnych - 1 komplet. 6) Model zmian odleżynowych - 1 komplet. 7) Model główki niemowlęcia - 1 komplet. Część 3 obejmuje dostawę prześcieradeł, pościeli, ochraniaczy przeciwodleżynowych itp. asortymentu: 1) Prześcieradło szpitalne - 12 sztuk. 2) Koszula chirurgiczna - 2 sztuki. 3) Piżama męska flanelowa - 4 komplety. 4) Poszwa na kołdrę i poszewka na poduszkę - 4 komplety. 5) Ręcznik frotte dwustronny - 8 sztuk. 6) Pampersy dla dorosłych - 2 opakowania. 7) Podkład jednorazowy - 2 opakowania. 8) Myjki do mycia chorych - 100 sztuk. 9) Przeciwodleżynowy ochraniacz na pięty i kostki - 2 opakowania. 10) Przeciwodleżynowy ochraniacz na łokcie - 2 opakowania. 11) Podkładka pod piętę wykonana z wiskoelastomeru - 1 opakowanie. Część 4 obejmuje dostawę następujących urządzeń medycznych: 1) Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 1 sztuka. 2) Pompa objętościowa - 1 sztuka. 3) Inhalator - 1 sztuka. 4) Ssak elektryczny - 1 sztuka. 5) Aparat do pomiaru ciśnienia - 4 sztuki. 6) Waga osobowa lekarska ze wzrostomierzem - 1 sztuka. 7) Elektroniczna waga niemowlęca - 1 sztuka. 8) Lampa bakteriobójcza - 1 sztuka. 9) Laryngoskop - zestaw dla dorosłych - 1 sztuka. 10) Pulsoksymetr - 1 sztuka. Część 5 obejmuje dostawę różnorodnych materiałów medycznych i produktów farmaceutycznych: 1) Rękawice medyczne rozmiar 6,5 - 2 opakowania. 2) Rękawice medyczne rozmiar 7 - 2 opakowania. 3) Zestaw do cewnikowania Matoset - wersja mini A - 1 komplet. 4) Zestaw do cewnikowania Matoset - wersja nr 2 - 5 kompletów. 5) Zestaw kompresów i serwet Matoset - 5 kompletów. 6) Zestaw do zmiany opatrunku - wersja nr 2 - 5 kompletów. 7) Kompres niejałowy 5x5 cm - 5 opakowań. 8) Kompres niejałowy 7,5x7,5 cm - 5 opakowań. 9) Kompres niejałowy 10x10 cm - 5 opakowań. 10) Gaziki Leko - 6 opakowań. 11) Lignokaina, typ U - 6 opakowań. 12) Pojemnik na zużyte strzykawki 5 L - 30 sztuk. 13) Pojemnik na zużyte igły 2 L - 30 sztuk. 14) Worek na odpady medyczne - 3 opakowania. 15) Opaska elastyczna z zapinką - szerokość 8 cm. - 8 sztuk. 16) Opaska elastyczna z zapinką - szerokość 10 cm. - 8 sztuk. 17) Bandaż półelastyczny - szerokość 8 cm. - 10 sztuk. 18) Bandaż półelastyczny - szerokość 10 cm. - 10 sztuk. 19) Cewnik Foleya silikonowy - nr 14 - 10 sztuk. 20) Cewnik Foleya silikonowy - nr 16 - 10 sztuk. 21) Sól fizjologiczna NaCl 0,9% - 100 ml - 20 sztuk. 22) Sól fizjologiczna NaCl 0,9% - 250 ml - 20 sztuk. 23) Płyn Ringera - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 24) Płyn PWE - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 25) Glukoza 5% - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 26) Termometr bezrtęciowy - 6 sztuk. 27) Skinsept Color - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 28) Skinsept Pur - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 29) Octanisept - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 30) Zestaw do pomiaru diurezy - 6 sztuk. 31) Zestaw do punkcji jamy opłucnej - 3 sztuki. 32) Zestaw do drenażu opłucnej - 3 sztuki. 33) Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej - 4 sztuki. 34) Przyrząd do rozpuszczania leków w systemie zamkniętym - 50 sztuk 35) Aparat do pobierania i wstrzykiwania leków - 50 sztuk. 36) Cewnik do odsysania (różne rozmiary) - 60 sztuk. 37) Płyn Dentosept A - 2 opakowania. 38) Płyn Dentosept - 2 opakowania. 39) Nystatyna - zawiesina - 2 opakowania. 40) Tantum Verde - płyn - 2 opakowania. 41) Orofar - aerozol - 2 opakowania. 42) Dozownik na płyn do dezynfekcji rąk - łokciowy - 3 sztuki. 43) Skinman 500 ml - 3 opakowania. 44) Paski do glukometru Medisense Sensor - 3 opakowania. Część 6 obejmuje dostawę następujących strzykawek, kaniul, monowet: 1) Strzykawka nr 20 - 4 opakowania. 2) Strzykawka nr 10 - 4 opakowania. 3) Strzykawka nr 5 - 2 opakowania. 4) Strzykawka nr 2 - 2 opakowania. 5) Igła nr 5 - 3 opakowania. 6) Igła nr 8 - 2 opakowania. 7) Igła nr 7 - 3 opakowania. 8) Kaniula do monowet nr 9 - 100 sztuk. 9) Kaniula do monowet nr 8 - 200 sztuk. 10) Monowety do pobierania krwi - 400 sztuk. 11) Staza - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Wymagania techniczno - funkcjonalne. Wskazanie przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ marki lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. Oferowane urządzenia medyczne musza spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia i materiały medyczne muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, pozycja 896). Wymagany okres gwarancji na oferowane przez Wykonawcę urządzenia medyczne wynosi, co najmniej 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta urządzeń. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przekazał karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9, 39.16.21.00-6, 29.51.20.00-4, 33.19.41.10-0, 33.60.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) Zaproponowany w ofercie Wykonawcy model urządzenia nie będzie już dostępny na rynku w chwili realizacji dostawy (został wycofany z produkcji). Warunkiem zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zostanie zaproponowane nowe urządzenie o nie gorszych parametrach od urządzenia wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. b) Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - warunki atmosferyczne, - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania do przyjęcia dostawy bądź też nie przekazania miejsca instalacji urzadzeń, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez np. zalanie, pożar, itp. c) Obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację w sytuacji zmiany ceny materiałów eksploatacyjnych, ceny świadczenia usług, itp. d) Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez Wykonawcę. e) Zmiany w kolejności i terminach realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego. f) Zmiany osób upoważnionych do reprezentowania stron umowy w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, ze względów zdrowotnych, losowych lub innych. g) Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym. h) Obniżenie ilości (wielkości przedmiotu zamówienia) i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, pokój nr 15. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 10 zł; wysyłka pocztowa za pobraniem 25 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble i materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę mebli i materiałów medycznych: 1) Łóżko elektryczne kolumnowe z pozycją fotelową - 1 komplet. 2) Szafka przyłóżkowa dwustronna - 1 sztuka. 3) Wózek zabiegowy - 1 sztuka. 4) Wózek do czystej i brudnej bielizny - 1 sztuka. 5) Stojak na kroplówki - 1 sztuka. 6) Drabinka łóżkowa - 2 sztuki. 7) Materac przeciwodleżynowy komorowy z pompą - 1 komplet. 8) Materac przeciwodleżynowy pęcherzykowy z pompą - 1 komplet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.29.99-2, 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fantomy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę następujących fantomów: 1) Model ramienia do nakłuć tętniczych - 1 komplet. 2) Symulator do iniekcji domięśniowych - 1 komplet. 3) Symulator pośladkowy do nauki iniekcji domięśniowych - 1 komplet. 4) Manekin do zaawansowanych zabiegów pielęgnacyjnych - 1 komplet. 5) Symulator do iniekcji domięśniowych i śródskórnych - 1 komplet. 6) Model zmian odleżynowych - 1 komplet. 7) Model główki niemowlęcia - 1 komplet..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prześcieradła, pościel, ochraniacze przeciwodleżynowe itp. asortyment.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę prześcieradeł, pościeli, ochraniaczy przeciwodleżynowych itp. asortymentu: 1) Prześcieradło szpitalne - 12 sztuk. 2) Koszula chirurgiczna - 2 sztuki. 3) Piżama męska flanelowa - 4 komplety. 4) Poszwa na kołdrę i poszewka na poduszkę - 4 komplety. 5) Ręcznik frotte dwustronny - 8 sztuk. 6) Pampersy dla dorosłych - 2 opakowania. 7) Podkład jednorazowy - 2 opakowania. 8) Myjki do mycia chorych - 100 sztuk. 9) Przeciwodleżynowy ochraniacz na pięty i kostki - 2 opakowania. 10) Przeciwodleżynowy ochraniacz na łokcie - 2 opakowania. 11) Podkładka pod piętę wykonana z wiskoelastomeru - 1 opakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-2, 29.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje dostawę następujących urządzeń medycznych: 1) Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 1 sztuka. 2) Pompa objętościowa - 1 sztuka. 3) Inhalator - 1 sztuka. 4) Ssak elektryczny - 1 sztuka. 5) Aparat do pomiaru ciśnienia - 4 sztuki. 6) Waga osobowa lekarska ze wzrostomierzem - 1 sztuka. 7) Elektroniczna waga niemowlęca - 1 sztuka. 8) Lampa bakteriobójcza - 1 sztuka. 9) Laryngoskop - zestaw dla dorosłych - 1 sztuka. 10) Pulsoksymetr - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały medyczne i produkty farmaceutyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 obejmuje dostawę różnorodnych materiałów medycznych i produktów farmaceutycznych: 1) Rękawice medyczne rozmiar 6,5 - 2 opakowania. 2) Rękawice medyczne rozmiar 7 - 2 opakowania. 3) Zestaw do cewnikowania Matoset - wersja mini A - 1 komplet. 4) Zestaw do cewnikowania Matoset - wersja nr 2 - 5 kompletów. 5) Zestaw kompresów i serwet Matoset - 5 kompletów. 6) Zestaw do zmiany opatrunku - wersja nr 2 - 5 kompletów. 7) Kompres niejałowy 5x5 cm - 5 opakowań. 8) Kompres niejałowy 7,5x7,5 cm - 5 opakowań. 9) Kompres niejałowy 10x10 cm - 5 opakowań. 10) Gaziki Leko - 6 opakowań. 11) Lignokaina, typ U - 6 opakowań. 12) Pojemnik na zużyte strzykawki 5 L - 30 sztuk. 13) Pojemnik na zużyte igły 2 L - 30 sztuk. 14) Worek na odpady medyczne - 3 opakowania. 15) Opaska elastyczna z zapinką - szerokość 8 cm. - 8 sztuk. 16) Opaska elastyczna z zapinką - szerokość 10 cm. - 8 sztuk. 17) Bandaż półelastyczny - szerokość 8 cm. - 10 sztuk. 18) Bandaż półelastyczny - szerokość 10 cm. - 10 sztuk. 19) Cewnik Foleya silikonowy - nr 14 - 10 sztuk. 20) Cewnik Foleya silikonowy - nr 16 - 10 sztuk. 21) Sól fizjologiczna NaCl 0,9% - 100 ml - 20 sztuk. 22) Sól fizjologiczna NaCl 0,9% - 250 ml - 20 sztuk. 23) Płyn Ringera - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 24) Płyn PWE - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 25) Glukoza 5% - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 26) Termometr bezrtęciowy - 6 sztuk. 27) Skinsept Color - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 28) Skinsept Pur - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 29) Octanisept - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 30) Zestaw do pomiaru diurezy - 6 sztuk. 31) Zestaw do punkcji jamy opłucnej - 3 sztuki. 32) Zestaw do drenażu opłucnej - 3 sztuki. 33) Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej - 4 sztuki. 34) Przyrząd do rozpuszczania leków w systemie zamkniętym - 50 sztuk 35) Aparat do pobierania i wstrzykiwania leków - 50 sztuk. 36) Cewnik do odsysania (różne rozmiary) - 60 sztuk. 37) Płyn Dentosept A - 2 opakowania. 38) Płyn Dentosept - 2 opakowania. 39) Nystatyna - zawiesina - 2 opakowania. 40) Tantum Verde - płyn - 2 opakowania. 41) Orofar - aerozol - 2 opakowania. 42) Dozownik na płyn do dezynfekcji rąk - łokciowy - 3 sztuki. 43) Skinman 500 ml - 3 opakowania. 44) Paski do glukometru Medisense Sensor - 3 opakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Strzykawki, kaniule, monowety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 obejmuje dostawę następujących strzykawek, kaniul, monowet: 1) Strzykawka nr 20 - 4 opakowania. 2) Strzykawka nr 10 - 4 opakowania. 3) Strzykawka nr 5 - 2 opakowania. 4) Strzykawka nr 2 - 2 opakowania. 5) Igła nr 5 - 3 opakowania. 6) Igła nr 8 - 2 opakowania. 7) Igła nr 7 - 3 opakowania. 8) Kaniula do monowet nr 9 - 100 sztuk. 9) Kaniula do monowet nr 8 - 200 sztuk. 10) Monowety do pobierania krwi - 400 sztuk. 11) Staza - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.