eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa wyposażenia Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-16

Nysa: Dostawa wyposażenia Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich
Numer ogłoszenia: 108358 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88812 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń i materiałów medycznych stanowiących wyposażenie Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich. Przedmiot zamówienia obejmuje wniesienie, instalację oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i konserwacji dostarczanych urządzeń medycznych. Urządzenia i materiały objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Części. Część 1 obejmuje dostawę mebli i materiałów medycznych: 1) Łóżko elektryczne kolumnowe z pozycją fotelową - 1 komplet. 2) Szafka przyłóżkowa dwustronna - 1 sztuka. 3) Wózek zabiegowy - 1 sztuka. 4) Wózek do czystej i brudnej bielizny - 1 sztuka. 5) Stojak na kroplówki - 1 sztuka. 6) Drabinka łóżkowa - 2 sztuki. 7) Materac przeciwodleżynowy komorowy z pompą - 1 komplet. 8) Materac przeciwodleżynowy pęcherzykowy z pompą - 1 komplet. Część 2 obejmuje dostawę następujących fantomów: 1) Model ramienia do nakłuć tętniczych - 1 komplet. 2) Symulator do iniekcji domięśniowych - 1 komplet. 3) Symulator pośladkowy do nauki iniekcji domięśniowych - 1 komplet. 4) Manekin do zaawansowanych zabiegów pielęgnacyjnych - 1 komplet. 5) Symulator do iniekcji domięśniowych i śródskórnych - 1 komplet. 6) Model zmian odleżynowych - 1 komplet. 7) Model główki niemowlęcia - 1 komplet. Część 3 obejmuje dostawę prześcieradeł, pościeli, ochraniaczy przeciwodleżynowych itp. asortymentu: 1) Prześcieradło szpitalne - 12 sztuk. 2) Koszula chirurgiczna - 2 sztuki. 3) Piżama męska flanelowa - 4 komplety. 4) Poszwa na kołdrę i poszewka na poduszkę - 4 komplety. 5) Ręcznik frotte dwustronny - 8 sztuk. 6) Pampersy dla dorosłych - 2 opakowania. 7) Podkład jednorazowy - 2 opakowania. 8) Myjki do mycia chorych - 100 sztuk. 9) Przeciwodleżynowy ochraniacz na pięty i kostki - 2 opakowania. 10) Przeciwodleżynowy ochraniacz na łokcie - 2 opakowania. 11) Podkładka pod piętę wykonana z wiskoelastomeru - 1 opakowanie. Część 4 obejmuje dostawę następujących urządzeń medycznych: 1) Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 1 sztuka. 2) Pompa objętościowa - 1 sztuka. 3) Inhalator - 1 sztuka. 4) Ssak elektryczny - 1 sztuka. 5) Aparat do pomiaru ciśnienia - 4 sztuki. 6) Waga osobowa lekarska ze wzrostomierzem - 1 sztuka. 7) Elektroniczna waga niemowlęca - 1 sztuka. 8) Lampa bakteriobójcza - 1 sztuka. 9) Laryngoskop - zestaw dla dorosłych - 1 sztuka. 10) Pulsoksymetr - 1 sztuka. Część 5 obejmuje dostawę różnorodnych materiałów medycznych i produktów farmaceutycznych: 1) Rękawice medyczne rozmiar 6,5 - 2 opakowania. 2) Rękawice medyczne rozmiar 7 - 2 opakowania. 3) Zestaw do cewnikowania Matoset - wersja mini A - 1 komplet. 4) Zestaw do cewnikowania Matoset - wersja nr 2 - 5 kompletów. 5) Zestaw kompresów i serwet Matoset - 5 kompletów. 6) Zestaw do zmiany opatrunku - wersja nr 2 - 5 kompletów. 7) Kompres niejałowy 5x5 cm - 5 opakowań. 8) Kompres niejałowy 7,5x7,5 cm - 5 opakowań. 9) Kompres niejałowy 10x10 cm - 5 opakowań. 10) Gaziki Leko - 6 opakowań. 11) Lignokaina, typ U - 6 opakowań. 12) Pojemnik na zużyte strzykawki 5 L - 30 sztuk. 13) Pojemnik na zużyte igły 2 L - 30 sztuk. 14) Worek na odpady medyczne - 3 opakowania. 15) Opaska elastyczna z zapinką - szerokość 8 cm. - 8 sztuk. 16) Opaska elastyczna z zapinką - szerokość 10 cm. - 8 sztuk. 17) Bandaż półelastyczny - szerokość 8 cm. - 10 sztuk. 18) Bandaż półelastyczny - szerokość 10 cm. - 10 sztuk. 19) Cewnik Foleya silikonowy - nr 14 - 10 sztuk. 20) Cewnik Foleya silikonowy - nr 16 - 10 sztuk. 21) Sól fizjologiczna NaCl 0,9% - 100 ml - 20 sztuk. 22) Sól fizjologiczna NaCl 0,9% - 250 ml - 20 sztuk. 23) Płyn Ringera - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 24) Płyn PWE - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 25) Glukoza 5% - pojemność 500 ml - 10 sztuk. 26) Termometr bezrtęciowy - 6 sztuk. 27) Skinsept Color - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 28) Skinsept Pur - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 29) Octanisept - pojemność 1000 ml - 2 sztuki. 30) Zestaw do pomiaru diurezy - 6 sztuk. 31) Zestaw do punkcji jamy opłucnej - 3 sztuki. 32) Zestaw do drenażu opłucnej - 3 sztuki. 33) Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej - 4 sztuki. 34) Przyrząd do rozpuszczania leków w systemie zamkniętym - 50 sztuk 35) Aparat do pobierania i wstrzykiwania leków - 50 sztuk. 36) Cewnik do odsysania (różne rozmiary) - 60 sztuk. 37) Płyn Dentosept A - 2 opakowania. 38) Płyn Dentosept - 2 opakowania. 39) Nystatyna - zawiesina - 2 opakowania. 40) Tantum Verde - płyn - 2 opakowania. 41) Orofar - aerozol - 2 opakowania. 42) Dozownik na płyn do dezynfekcji rąk - łokciowy - 3 sztuki. 43) Skinman 500 ml - 3 opakowania. 44) Paski do glukometru Medisense Sensor - 3 opakowania. Część 6 obejmuje dostawę następujących strzykawek, kaniul, monowet: 1) Strzykawka nr 20 - 4 opakowania. 2) Strzykawka nr 10 - 4 opakowania. 3) Strzykawka nr 5 - 2 opakowania. 4) Strzykawka nr 2 - 2 opakowania. 5) Igła nr 5 - 3 opakowania. 6) Igła nr 8 - 2 opakowania. 7) Igła nr 7 - 3 opakowania. 8) Kaniula do monowet nr 9 - 100 sztuk. 9) Kaniula do monowet nr 8 - 200 sztuk. 10) Monowety do pobierania krwi - 400 sztuk. 11) Staza - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Wymagania techniczno - funkcjonalne. Wskazanie przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ marki lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. Oferowane urządzenia medyczne musza spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia i materiały medyczne muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 93, pozycja 896). Wymagany okres gwarancji na oferowane przez Wykonawcę urządzenia medyczne wynosi, co najmniej 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producenta urządzeń. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przekazał karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 29.51.20.00 - 29.51.20.00 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble i materiały medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25701,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27039,63

  • Oferta z najniższą ceną: 27039,63 / Oferta z najwyższą ceną: 27039,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Fantomy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LMP Sp. z o. o., ul. Kolista 15, 40-486 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66394,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80825,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80825,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80825,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Urządzenia medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S. A. Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23535,57

  • Oferta z najniższą ceną: 23535,57 / Oferta z najwyższą ceną: 23535,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Materiały medyczne i produkty farmaceutyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medyczne Biuro Handlowe DUO MED Migacz Mariusz, Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5608,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5420,66

  • Oferta z najniższą ceną: 5420,66 / Oferta z najwyższą ceną: 5420,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Strzykawki, kaniule, monowety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medyczne Biuro Handlowe DUO MED Migacz Mariusz, Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1870,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 970,76

  • Oferta z najniższą ceną: 970,76 / Oferta z najwyższą ceną: 970,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.