To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Kobierzyce: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Kobierzycach.
Numer ogłoszenia: 88635 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41299 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Kobierzycach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ilościach orientacyjnych przedstawionych w wykazie ilościowo-asortymentowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i przewidywanych do zakupu w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r. lub do wyczerpania kwoty umowy. Dostawca w łącznej cenie powinien uwzględnić m. in. dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego. Termin i przedmiot każdorazowych dostaw określony będzie zamówieniami przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Integralną częścią niniejszej dokumentacji jest załącznik nr 6 z wyszczególnieniem asortymentowo - ilościowym materiałów biurowych. Załącznik ten jest jednocześnie częścią Formularza Ofertowego jaki Wykonawca powinien złożyć. Ilości wskazane w załączniku nr 6 są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 24 m-cy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ, a także nie przysługuje roszczenie o kwotę stanowiącą ofertę cenową. Wszystkie zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ nazwy własne producentów materiałów biurowych są przykładowe. Wykonawca może zastosować materiały /równoważne/, tzn. takie, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych - poprzez wskazanie ich producenta w załączniku nr 1 do oferty. Jeżeli w załączniku nr 6 (Wykaz materiałów biurowych) pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały są równoważne w stosunku do przedstawionych w załączniku nr 6. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w asortymencie ujętym w załączniku nr 1 do umowy, jednakże w granicach łącznej wartości zamówienia. Oferowane materiały muszą być nowe (oraz nie noszące widocznych śladów wcześniejszego użycia). Wykonawca w załączniku nr 1 do formularza oferty w przypadku zaoferowania produktu /równoważnego/ zobowiązany jest do wskazania, że jest to produkt /równoważny/..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.85.10.00 - Skoroszyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79102,16
Oferta z najniższą ceną: 79102,16 / Oferta z najwyższą ceną: 82237,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Modernizacja konstrukcji pergoli drewnianej na Arkalandii w Bielanach Wrocławskich
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.