eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Gdańsk: świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk
Numer ogłoszenia: 88604 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41418 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego - Parku Kulturowego Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej oraz bieżącej obsługi zamówień publicznych, wynikających z działalności Zamawiającego. Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części: 1) cz. 1 - bieżąca obsługa prawna, 2) cz. 2 - bieżąca obsługa zamówień publicznych. 2. Przedmiot zamówienia, w zakresie bieżącej obsługi prawnej, obejmuje: 1) bieżące udzielanie porad prawnych, dokonywanie interpretacji prawa oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, 2) informowanie Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych dotyczących jego działalności, 3) wydawanie na piśmie opinii prawnych, w terminie do dwóch dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego zlecenia opinii (dopuszcza się zlecenie jak również dostarczenie opinii drogą mailową); opinia powinna zawierać co najmniej: a) analizę stanu prawnego, b) konkluzję zawierającą prawidłowe, zdaniem opiniującego, rozwiązanie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach termin sporządzenia opinii prawnej lub zaopiniowania aktu prawa miejscowego może ulec skróceniu do jednego dnia na wniosek Zamawiającego. 4) udział w przygotowaniu, uzgadnianie, opiniowanie, parafowanie dokumentów takich jak: umowy, aneksy, zarządzenia, regulaminy, instrukcje itp., 5) występowanie w charakterze pełnomocnika jednostki w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, 6) zapewnienie prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku postępowań sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i tych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia, 7) przygotowywanie pozwów i pism procesowych, 8) wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności jednostki oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 9) doradztwo i przygotowywanie opinii w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami jednostki, 10) pomoc w rozwiązywaniu problemów organizacyjno - kadrowych, 11) obsługa prawna projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 12) obsługa prawna procesów inwestycyjnych, w tym realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC. 13) udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań, 14) uczestnictwo, na wniosek Zamawiającego, w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 15) niezwłoczne informowanie, o zauważonych i stwierdzonych uchybieniach w działalności PKFM Twierdzy Gdańsk, 16) comiesięczne przygotowywanie raportu z wykonanych czynności, 17) udział w negocjacjach z podmiotami zewnętrznymi. 3. Wymagania organizacyjne w zakresie bieżącej obsługi prawnej: 1) wykonawca zapewni fizyczną obecność jednej osoby (radcy prawnego lub adwokata, posiadającego kwalifikacje wskazane w § 4 ust. 3 pkt. 2), w siedzibie Zamawiającego, w wymiarze 2 godzin tygodniowo, tj. 1 dzień przez 2 godziny, w dniu i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (będących dniami pracy Zamawiającego). 2) w pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązuje się do udzielania konsultacji w godzinach pracy zamawiającego, za pośrednictwem telefonu, faksu bądź poczty elektronicznej, 3) w szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się udzielić konsultacji w siedzibie Zamawiającego, w dodatkowym terminie. 4) wykonawca uprzedzi o nieobecności pracownika, wyznaczy osobę/osoby na zastępstwo i poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem zastępcy do wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że nieobecność pracownika może mieć jedynie charakter doraźny 4. Przedmiot zamówienia, w zakresie bieżącej obsługi zamówień publicznych, obejmuje: 1) przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności: a) wybór trybu postępowania w porozumieniu z Zamawiającym, b) przygotowanie wniosku o wszczęcie postępowania, c) sporządzenie projektu dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu i zaproszenia do udziału w postępowaniu, wzoru umowy, d) wykonanie czynności technicznych związanych z wszczęciem postępowania - publikacja ogłoszenia o zamówieniu, przekazanie SIWZ do zamieszczenia na stronie internetowej, e) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie wynikającym z regulaminu komisji przetargowej , f) sporządzenie projektów: wyjaśnień treści SIWZ i innych pism w trakcie postępowania, g) udział w badaniu i ocenie ofert, h) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia postępowania - wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia wykonawcy z postępowania, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania, i) prowadzenie procedury odwoławczej, przygotowanie projektu odpowiedzi na odwołanie, j) przygotowanie i publikację ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, informowanie wykonawców o wynikach postępowania, k) przygotowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego, l) prowadzenie dokumentacji (protokołu) postępowania, 2) stałą pomoc i doradztwo w bieżących sprawach związanych z zamówieniami publicznymi, m.in.: a) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, b) sporządzenie sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych, c) sporządzanie informacji zbiorczych o udzielonych zamówieniach publicznych, d) opracowywanie, aktualizacja regulaminów udzielania zamówień publicznych, e) reprezentowanie zamawiającego na rozprawie przed Krajową Izbą Odwoławczą, 3) prowadzenie rejestru oraz monitoring zamówień poniżej 14 000 Euro, zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej 14 tys. EURO, m.in.: a) nadawanie kolejnych numerów ewidencyjnych dokumentom wewnętrznym dot. zamówień publicznych, b) prowadzenie rejestru w formie elektronicznej, c) monitoring zamówień pod kątem zgodności planu z wykonaniem oraz wydatkowania według rodzajów wydatków, 4) potwierdzanie dokumentów księgowych za zgodność z Ustawą. 5. Wymagania organizacyjne w zakresie obsługi zamówień publicznych 1) wykonawca zapewni fizyczną obecność jednej osoby (posiadającej kwalifikacje wskazane w § 4 ust. 4 pkt. 2) w siedzibie Zamawiającego w wymiarze co najmniej 14 godzin tygodniowo, tj. 2 dni po 7 godzin w tygodniu, w dniach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (będących godzinami pracy Zamawiającego). 2) W pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności oraz do świadczenia usługi, w godzinach od 7.45 do 15.45, za pośrednictwem telefonu, faksu bądź poczty elektronicznej. 3) W szczególnych przypadkach Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w siedzibie Zamawiającego w dodatkowym terminie. 4) Wykonawca uprzedzi o nieobecności pracownika i wyznaczy osobę/osoby na zastępstwo i poinformuje o tym Zamawiającego przed przystąpieniem zastępcy do wykonywania umowy, z zastrzeżeniem, że nieobecność pracownika może mieć jedynie charakter doraźny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: bieżąca obsługa prawna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gdyńska Kancelaria Prawnicza Joanna Janulewicz - Sierant, Ul. Świętojańska 60/4, 81-391 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21625,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18327,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: bieżąca obsługa zamówień publicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Zamówień Publicznych Małgorzata Poluchowicz, ul. Stoigniewa 25c/2, 81-256 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53505,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.