eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Prace geodezyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Włoszczowa: Prace geodezyjne
Numer ogłoszenia: 88575 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I: Wydzielenie działek gruntu na terenach zamkniętych (pas kolejowy PKP) zajętych pod drogi publiczne na podst. art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) z utrwaleniem pkt granicznych znakami trwałymi działek zajętych pod drogę publiczną - gminną - do aktualizacji ewidencji gruntów - Obręb 16 Łachów, gm. Włoszczowa działki do podziału: nr 1399/3, nr 1413/6 1. Ilość działek powstałych po podziale: - z działki nr 1399/3 powstanie 5 działek - z działki nr 1413/6 powstaną 2 działki. 2. Zamawiający uzyskał zgodę od PKP S.A. Odział Gospodarowania Nieruchomościami w Lublinie na wykonywanie prac geodezyjnych na terenie zamkniętym odnośnie działek objętych zamówieniem ZADANIE NR II: Wydzielenie działek gruntu zajętych pod drogi publiczne (z utrwaleniem znakami trwałymi punktów granicznych działek zajętych pod drogę) na podst. art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) - do aktualizacji ewidencji gruntów : 1. Obręb 13 Kolonia Mrowina gm. Kluczewsko działki do podziału: nr 517, 325/1, 348 - ilość działek powstałych po podziale: - z ww. działek powstaną po 2 działki 2. Obręb 15 Wałkonowy Górne gm. Secemin działki do podziału: nr 97, 98, (działki sąsiadują ze sobą) i 209. - ilość działek powstałych po podziale: - z ww. działek powstaną po 2 działki 3. Obręb 05 Dzierzgów, gm. Radków działki: nr 343, 345, 346, 347, 348 (działki sąsiadują ze sobą) - ilość działek powstałych po podziale: - z ww. działek powstaną po 3 działki 4. Obręb 05 Dzierzgów, gm. Radków działka nr 17 - należy wydzielić część działki, która faktycznie jest zajęta pod drogę powiatową od pozostałej części nie będącej drogą publiczną w wyniku czego powstaną 2 działki ZADANIE NR III: Wydzielenie działek gruntu z terenu zamkniętego (pasa linii kolejowej) zajętego pod wodę płynącą (fragment rzeki Knapówka) na podstawie art. 95 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami) bez utrwalenia pkt granicznych znakami trwałymi na długości 2200 m z działek: 1. Obręb 10 Marchocice gm. Secemin: działka do podziału nr 1481 o pow. 5,67 ha 2. Obręb 19 Żelisławice gm. Secemin: działka do podziału nr 1289 o pow. 16,04 ha, - ilość działek powstałych po podziale - z działki nr 1481 powstaną 4 działki - z działki nr 1289 powstaną 3 działki Na długości linii granicznej (zajętej pod wodę płynącą) w obszarze opracowania znajduje się 39 punktów granicznych, dla których istnieją dane do ich wyznaczenia. Zamawiający uzyskał zgodę od PKP S.A. Odział Gospodarowania Nieruchomościami w Lublinie na wykonywanie prac geodezyjnych na terenie zamkniętym odnośnie działek objętych zamówieniem. ZADANIE NR IV: Wznowienie 2 punktów granicznych nr 398 i 401 działki nr 44 stanowiącej drogę publiczną - powiatową w obrębie Borowiec, gm. Krasocin a graniczącą z działką Nr 93 wraz ze sprawdzeniem pozyskania współrzędnych do mapy numerycznej. Wznowione punkty graniczne okazać przedstawicielowi Zarządu Dróg Powiatowych we Włoszczowe. Materiały do przekazania zamawiającemu: Operaty pomiarowe skompletowane na grupy funkcjonalne - zasób bazowy - zasób przejściowy i użytkowy Odnośnie zadania I i III oddzielnie operat pomiarowy w 2 egz. : I operat do PODGiK we Włoszczowie, II operat stanowić będą kserokopie dokumentów z operatu I potwierdzone za zgodność z oryginałem - do przekazania ośrodkowi dokumentacji geodezyjno-kartograficznej PKP w Lublinie. - dla zadania I i II - mapy sytuacyjne do aktualizacji ewidencji gruntów - 5 egz. - dla zadania III - mapy projektu podziału nieruchomości - 5 egz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia _ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców metodą spełnia - nie spełnia i jeżeli zajdą okoliczności wskazane w SIWZ - wykluczy Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy winien złożyć oświadczenie, że : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, stosownie do postanowień art. 26 ust.1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). Wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna-konsorcjum) należy przedłożyć dokument, z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe geodezyjne w zakresie 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wymagana kserokopia uprawnienia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). W przypadku, gdy Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 1.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane. - poza wyżej wymienionymi oświadczeniami i zaświadczeniami do oferty należy dołączyć także: 1.7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień oraz określające zakres pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1.2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy. 1.8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 - 1.8 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu (art. 26 ust. 3 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa pok. 203 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, sekretariat pok. 325, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.