Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Piaseczno: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 88349 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie , ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg: zadanie nr 1 - dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży; zadanie nr 2 - dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego; zadanie nr 3 - dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części III siwz. Opis przedmiotu zamówienia 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg. ( z podziałem na 3 zadania ). Zadanie nr 1- dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży; Zadanie nr 2- dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego; Zadanie nr 3- dostawy mieszanki mineralno- bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną. 2.Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie nr 1- produkty betonowe - 44114200-4, materiały chodnikowe 44113100-6 Zadanie nr 2- kruszywa - 14212200-2 Zadanie nr 3- bitum i asfalt - 44113600-1 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 1. Dostawa: 1) krawężników betonowych 15x 30 x 100 - 2100 szt; 2) krawężników betonowych 12 x 25 x 100 - 2400 szt; 3) obrzeży betonowych 8 x 30 x 100 - 3700 szt; 4) kostki betonowej o grubości 6 cm, kolor szary, wzór Holland - 4100 m2 5) kostki betonowej o grubości 8 cm, kolor grafit, wzór Holland - 900 m2 6) kostki betonowej o grubości 8 cm, kolor czerwony, wzór Holland - 200 m2 2. Dostawy materiałów będą odbywać się na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 50/52, gmina Lesznowola 05-506, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, między godziną 700 a 1500 . 3. Krawężniki i obrzeża muszą spełniać wymagania normy PN:EN 1340:2004, klasa D,I,T. 4. Kostka musi spełniać wymogania normy PN-EN 1338:2005 klasa D,I,B. 5. Każda fakturowana dostawa musi mieć załącznik z odpowiednią deklaracją zgodności, świadectwem jakości, atestem. 6. Dostawy realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2015r. 7. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zamówionej i dostarczonej przez Zamawiającego ilości materiałów; 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości materiałów w stosunku do założonych ilości, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy. Zadanie nr 2 Dostawa: 1) piasku kopanego - 1120 ton; 2) pospółki - 966 ton; 3) kruszywa łamanego ( kliniec ) 4-31,5 mm - 2500 ton 4) kruszywa łamanego ( tłuczeń ) 31,5 - 63 mm - 2000 ton; Dostawy wszystkich rodzajów materiałów będą odbywać się na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 50/52, gmina Lesznowola 05-506, w godzinach 700 -1500 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Zamówienie w/w kruszyw zostanie potwierdzone faxem w dniu podpisania umowy. Kruszywa drogowe muszą spełniać wymogania PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu i PN-EN 13242:2004 + A1:2010 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Minimalne wymagania dla kruszyw łamanych: Odporność na rozdrabnianie LA30 Nasiąkliwość WA24-1 Mrozoodporność F1 Zawartość pyłów f4 Każda fakturowana dostawa musi mieć załącznik z odpowiednią deklaracją zgodności. Dostawy realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15 .12.2015r. - dostawy będą się odbywać sukcesywnie na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze, ul.Żwirowa 50/52, 05-506 Lesznowola w terminie od podpisania umowy do 15 grudnia 2015r. - zamówienia będą składane telefonicznie przed planowaną dostawą. Dostawy będą realizowane w godzinach 7.00- 15.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek). Zadanie nr 3 Dostawa: 1) Masy mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą średnioziarnistej, półzwartej, kategoria ruchu KR-2, standard I, - w ilości 1210 ton. 2) Masy mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną średnioziarnistej, zwartej, kategoria ruchu KR-2, standard I, - w ilości 1065 ton. 3) Odbiór będzie się odbywał u producenta w jego wytwórni, która nie może być zlokalizowana w odległości większej niż 10 km od granicy terytorium powiatu piaseczyńskiego poruszając się drogami klasyfikowanymi jako powiatowe, wojewódzkie i krajowe (dojazd do wytwórni nieobjęty specjalnymi zezwoleniami dopuszczającymi do ruchu w obszarach miejskich). 4)Wielkość zamówienia na dany dzień określana będzie telefonicznie i potwierdzana faxem lub e-mailem przed planowanym odbiorem. 5)Odbiory materiału w godzinach od 730 do 1500 w dni robocze, w terminie do 30 października 2015r. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia. Minimalna ilość dostaw, którą Zamawiający zobowiązuje się odebrać wynosi 80%. Termin realizacji: zadanie nr 1 i zadanie nr 2: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2015r. Zadanie nr 3: 30 października 2015r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 44.11.36.00 - Bitum i asfalt .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - skrócenie terminu dostawy - 9
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w szczególności w zakresie: a) wynagrodzenia Wykonawcy - jeżeli zmiana wynagrodzenia będzie korzystna dla Zamawiającego, b) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, c) nazwy zadania, d) terminów płatności - jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, e) podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych polega wykonawca - pod warunkiem, że przedstawi on podmiot spełniający w pełni warunki udziału w postępowaniu, opisane w siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14 05-500 Piaseczno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14 05-500 Piaseczno pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Budynek ul. Puławska 42A - Termomodernizacja budynku wraz z adaptacją pomieszczeń
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- ZAKUP WRAZ Z DOSTWĄ KRUSZYWA, ŻWIRU PŁUKANEGO ORAZ PIASKU
- "Dostawa kostki brukowej, obrzeży i krawężników drogowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.