eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Piaseczno: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 107605 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88349 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg: zadanie nr 1 - dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży; zadanie nr 2 - dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego; zadanie nr 3 - dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części III siwz. Opis przedmiotu zamówienia 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych do realizacji drogowych zadań inwestycyjnych i bieżącego utrzymania dróg. ( z podziałem na 3 zadania ). Zadanie nr 1- dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży; Zadanie nr 2- dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego; Zadanie nr 3- dostawy mieszanki mineralno- bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną. 2.Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie nr 1- produkty betonowe - 44114200-4, materiały chodnikowe 44113100-6 Zadanie nr 2- kruszywa - 14212200-2 Zadanie nr 3- bitum i asfalt - 44113600-1 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 1. Dostawa: 1) krawężników betonowych 15x 30 x 100 - 2100 szt; 2) krawężników betonowych 12 x 25 x 100 - 2400 szt; 3) obrzeży betonowych 8 x 30 x 100 - 3700 szt; 4) kostki betonowej o grubości 6 cm, kolor szary, wzór Holland - 4100 m2 5) kostki betonowej o grubości 8 cm, kolor grafit, wzór Holland - 900 m2 6) kostki betonowej o grubości 8 cm, kolor czerwony, wzór Holland - 200 m2 2. Dostawy materiałów będą odbywać się na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 50/52, gmina Lesznowola 05-506, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, między godziną 700 a 1500 . 3. Krawężniki i obrzeża muszą spełniać wymagania normy PN:EN 1340:2004, klasa D,I,T. 4. Kostka musi spełniać wymogania normy PN-EN 1338:2005 klasa D,I,B. 5. Każda fakturowana dostawa musi mieć załącznik z odpowiednią deklaracją zgodności, świadectwem jakości, atestem. 6. Dostawy realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2015r. 7. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zamówionej i dostarczonej przez Zamawiającego ilości materiałów; 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości materiałów w stosunku do założonych ilości, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy. Zadanie nr 2 Dostawa: 1) piasku kopanego - 1120 ton; 2) pospółki - 966 ton; 3) kruszywa łamanego ( kliniec ) 4-31,5 mm - 2500 ton 4) kruszywa łamanego ( tłuczeń ) 31,5 - 63 mm - 2000 ton; Dostawy wszystkich rodzajów materiałów będą odbywać się na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze przy ul. Żwirowej 50/52, gmina Lesznowola 05-506, w godzinach 700 -1500 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Zamówienie w/w kruszyw zostanie potwierdzone faxem w dniu podpisania umowy. Kruszywa drogowe muszą spełniać wymogania PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu i PN-EN 13242:2004 + A1:2010 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Minimalne wymagania dla kruszyw łamanych: Odporność na rozdrabnianie LA30 Nasiąkliwość WA24-1 Mrozoodporność F1 Zawartość pyłów f4 Każda fakturowana dostawa musi mieć załącznik z odpowiednią deklaracją zgodności. Dostawy realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15 .12.2015r. - dostawy będą się odbywać sukcesywnie na teren bazy sprzętowo - transportowej w Wilczej Górze, ul.Żwirowa 50/52, 05-506 Lesznowola w terminie od podpisania umowy do 15 grudnia 2015r. - zamówienia będą składane telefonicznie przed planowaną dostawą. Dostawy będą realizowane w godzinach 7.00- 15.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek). Zadanie nr 3 Dostawa: 1) Masy mineralno - bitumicznej na warstwę wiążącą średnioziarnistej, półzwartej, kategoria ruchu KR-2, standard I, - w ilości 1210 ton. 2) Masy mineralno - bitumicznej na warstwę ścieralną średnioziarnistej, zwartej, kategoria ruchu KR-2, standard I, - w ilości 1065 ton. 3) Odbiór będzie się odbywał u producenta w jego wytwórni, która nie może być zlokalizowana w odległości większej niż 10 km od granicy terytorium powiatu piaseczyńskiego poruszając się drogami klasyfikowanymi jako powiatowe, wojewódzkie i krajowe (dojazd do wytwórni nieobjęty specjalnymi zezwoleniami dopuszczającymi do ruchu w obszarach miejskich). 4)Wielkość zamówienia na dany dzień określana będzie telefonicznie i potwierdzana faxem lub e-mailem przed planowanym odbiorem. 5)Odbiory materiału w godzinach od 730 do 1500 w dni robocze, w terminie do 30 października 2015r. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości zamówienia. Minimalna ilość dostaw, którą Zamawiający zobowiązuje się odebrać wynosi 80%. Termin realizacji: zadanie nr 1 i zadanie nr 2: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2015r. Zadanie nr 3: 30 października 2015r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 44.11.36.00 - Bitum i asfalt .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1- dostawa krawężników drogowych, kostki betonowej i obrzeży

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PATER FIRMA A.E. Daniluk Sp. j., Al. Wilanowska 87 lok. 11 02-765 Warszawa, Al. Wilanowska 87 lok. 11, 02-765 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237918,90

  • Oferta z najniższą ceną: 237918,90 / Oferta z najwyższą ceną: 260440,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2- dostawy kruszyw drogowych: piasku, pospółki i kruszywa łamanego;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STD Jarosław Dąbrowski, Wola Krakowiańska 38D, 05-831 Wola Krakowiańska 38D, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282108,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350139,67

  • Oferta z najniższą ceną: 350139,67 / Oferta z najwyższą ceną: 410308,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3- dostawy mieszanki mineralno- bitumicznej na warstwę wiążącą i warstwę ścieralną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK Sp. z o. o. Sp. K., ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 436850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 564176,40

  • Oferta z najniższą ceną: 564176,40 / Oferta z najwyższą ceną: 564176,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.