eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Braniewo: ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 88124 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24058 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę na plac Zamawiającego (Braniewo, ul. Królewiecka 55) tablic i znaków drogowych do oznakowania dróg powiatowych w ilości: A typ I; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość: część podstawowa 50 szt. ilość: część z prawa opcji 50 szt. A-7 typ II; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość: część podstawowa 20 szt. ilość: część z prawa opcji 35 szt. B typ I; folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość: część podstawowa 25 szt. ilość: część z prawa opcji 25 szt. B-20 typ II; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość: część podstawowa 4 szt. ilość: część z prawa opcji 4 szt. D typ I; folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 600 mm - ilość: część podstawowa 70 szt. ilość: część z prawa opcji 60 szt. E folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; (grupa wielkości liter VI, V) - ilość: część podstawowa 8 m2 ilość: część z prawa opcji 8 m2. F folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie; (grupa wielkości liter IV, III) - ilość: część podstawowa 8 m2 ilość: część z prawa opcji 8 m2. G folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 10 szt. ilość: część z prawa opcji 8 szt. U-3a, U-3b folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - ilość: część podstawowa 50 szt. ilość: część z prawa opcji 50 szt. U-3c, U-3d folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 5,4 m2 ilość: część z prawa opcji 10,8 m2 U-9a, U-9b folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wys. 1250 mm, szer. 500 mm - ilość: część podstawowa 10 szt. ilość: część z prawa opcji 10 szt. T folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 15 szt. ilość: część z prawa opcji 12 szt. T-6 folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - ilość: część podstawowa 4 szt. ilość: część z prawa opcji 6 szt. T INF pod znak B typ I; folia odblaskowa; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 2 m2 ilość: część z prawa opcji 2 m2 D-42,43 typ I folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków średnie - ilość: część podstawowa 8 szt. ilość: część z prawa opcji 6 szt. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczania tablic i znaków drogowych maksymalnie - część z prawem opcji (tabela). Prawem opcji objęta jest dostawa tablic i znaków drogowych do magazynu Zamawiającego w ilości podanej w w/w tabeli. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia min. (część podstawowa) zaś część pozostała (część rozszerzona) zostanie dostarczona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb przez Zamawiającego. Poszczególne dostawy Zamówienia realizowane będą w terminie do 14 dni, od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie. Dostawca udzieli gwarancji na dostarczone oznakowanie drogowe minimum 7lat lub w innym zadeklarowanym w ofercie terminie. W trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie ilości poszczególnych tablic i znaków wg. aktualnego zapotrzebowania ZDP. Rozliczenie za dostawę tablic i znaków drogowych następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Dostawa obejmuje komplet obejm i śrub mocujących do znaków pionowych oraz koszt dostawy. Jednokrotna dostawa oznakowania do Zamawiającego w wysokości nie mniejszej niż 2.000,0 zł brutto według oferowanych cen jednostkowych. Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy, dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, posiadają deklaracje zgodności, aktualną aprobatę techniczną. Wymagania techniczne dla zamówienia podstawowego i rozszerzonego: tablic i znaków drogowych do oznakowania dróg powiatowych. Znaki powinny być wykonane zgodne z załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych. tarcze znaków winny być wyprodukowane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,15 mm zginanej krawędziowo; tarcze znaków winny być wzmocnione profilami konstrukcyjno- montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku; tylna strona tarczy znaku winna być zabezpieczona matową farbą nieodblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 30 mikronów; gęstość powierzchniowa współczynnika odblasku folii I typu użyta do wykonania lica znaku nie powinna zmniejszyć się więcej niż 50% wartości początkowej przez okres 7 lat od daty jej użycia oraz wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały ten okres. Każdy powtarzalny symbol znaku oraz obwódki znaków powinny być wykonane metodą sitodruku; każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną, zawierającą następujące dane: nazwę wytwórcy znaków, datę produkcji, oznaczenia dotyczące parametrów odblaskowych lica znaku, Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania niż wymienione w ppkt. a-c, pod warunkiem spełnienia wymagań dla cech technicznych i jakościowych zdefiniowanych w normie PN EN 12899-1:2010 Stałe, pionowe znaki drogowe. Odbiór dostawy: Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy; Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.12.2016 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GZD Sp. z o.o. Sp. k., ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32643,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32643,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32643,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42150,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.