eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Braniewo: ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 24058 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę na plac Zamawiającego (Braniewo, ul. Królewiecka 55) tablic i znaków drogowych do oznakowania dróg powiatowych w ilości: A typ I; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość: część podstawowa 50 szt. ilość: część z prawa opcji 50 szt. A-7 typ II; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość: część podstawowa 20 szt. ilość: część z prawa opcji 35 szt. B typ I; folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość: część podstawowa 25 szt. ilość: część z prawa opcji 25 szt. B-20 typ II; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość: część podstawowa 4 szt. ilość: część z prawa opcji 4 szt. D typ I; folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 600 mm - ilość: część podstawowa 70 szt. ilość: część z prawa opcji 60 szt. E folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; (grupa wielkości liter VI, V) - ilość: część podstawowa 8 m2 ilość: część z prawa opcji 8 m2. F folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie; (grupa wielkości liter IV, III) - ilość: część podstawowa 8 m2 ilość: część z prawa opcji 8 m2. G folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 10 szt. ilość: część z prawa opcji 8 szt. U folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 75 szt. ilość: część z prawa opcji 75 szt. T folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - ilość: część podstawowa 15 szt. ilość: część z prawa opcji 12 szt. T-6 folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer 600 mm - ilość: część podstawowa 4 szt. ilość: część z prawa opcji 6 szt. T INF pod znak B typ I; folia odblaskowa; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - ilość: część podstawowa 2 m2 ilość: część z prawa opcji 2 m2. D-42,43 typ I folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków średnie - ilość: część podstawowa 8 szt. ilość: część z prawa opcji 6 szt. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczania tablic i znaków drogowych maksymalnie - część z prawem opcji (tabela). Prawem opcji objęta jest dostawa tablic i znaków drogowych do magazynu Zamawiającego w ilości podanej w w/w tabeli. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia min. (część podstawowa) zaś część pozostała (część rozszerzona) zostanie dostarczona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb przez Zamawiającego. Poszczególne dostawy Zamówienia realizowane będą w terminie do 14 dni, od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie. Dostawca udzieli gwarancji na dostarczone oznakowanie drogowe minimum 7lat lub w innym zadeklarowanym w ofercie terminie. W trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie ilości poszczególnych tablic i znaków wg. aktualnego zapotrzebowania ZDP. Rozliczenie za dostawę tablic i znaków drogowych następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Dostawa obejmuje komplet obejm i śrub mocujących do znaków pionowych oraz koszt dostawy. Jednokrotna dostawa oznakowania do Zamawiającego w wysokości nie mniejszej niż 2.000,0 zł brutto według oferowanych cen jednostkowych. Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy, dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, posiadają deklaracje zgodności, aktualną aprobatę techniczną. Wymagania techniczne dla zamówienia podstawowego i rozszerzonego: tablic i znaków drogowych do oznakowania dróg powiatowych. Znaki powinny być wykonane zgodne z załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych. tarcze znaków winny być wyprodukowane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,15 mm zginanej krawędziowo; tarcze znaków winny być wzmocnione profilami konstrukcyjno- montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku; tylna strona tarczy znaku winna być zabezpieczona matową farbą nieodblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 30 mikronów; gęstość powierzchniowa współczynnika odblasku folii I typu użyta do wykonania lica znaku nie powinna zmniejszyć się więcej niż 50% wartości początkowej przez okres 7 lat od daty jej użycia oraz wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały ten okres. Każdy powtarzalny symbol znaku oraz obwódki znaków powinny być wykonane metodą sitodruku; każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną, zawierającą następujące dane: nazwę wytwórcy znaków, datę produkcji, oznaczenia dotyczące parametrów odblaskowych lica znaku, Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania niż wymienione w ppkt. a-c, pod warunkiem spełnienia wymagań dla cech technicznych i jakościowych zdefiniowanych w normie PN EN 12899-1:2010 Stałe, pionowe znaki drogowe. Odbiór dostawy: Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy; Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.12.2016 r.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - wydłużenie czasu gwarancji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6, w godzinach 08:14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 4,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 12.02.2016 r. o godzinie 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia do tej Ustawy. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczania tablic i znaków drogowych maksymalnie - część z prawem opcji (tabela). Prawem opcji objęta jest dostawa tablic i znaków drogowych do magazynu Zamawiającego w ilości podanej w w/w tabeli. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia min. (część podstawowa) zaś część pozostała (część rozszerzona) zostanie dostarczona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb przez Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.