Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-03
Braniewo: ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 24058 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.7.2016 - DOSTAWA NA PLAC ZAMAWIAJĄCEGO TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DO OZNAKOWANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę na plac Zamawiającego (Braniewo, ul. Królewiecka 55) tablic i znaków drogowych do oznakowania dróg powiatowych w ilości: A typ I; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość: część podstawowa 50 szt. ilość: część z prawa opcji 50 szt. A-7 typ II; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 900 mm - ilość: część podstawowa 20 szt. ilość: część z prawa opcji 35 szt. B typ I; folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość: część podstawowa 25 szt. ilość: część z prawa opcji 25 szt. B-20 typ II; folia odblaskowa, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 800 mm - ilość: część podstawowa 4 szt. ilość: część z prawa opcji 4 szt. D typ I; folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; wymiar 600 mm - ilość: część podstawowa 70 szt. ilość: część z prawa opcji 60 szt. E folia odblaskowa typ I, grupa wielkości znaków - średnie; (grupa wielkości liter VI, V) - ilość: część podstawowa 8 m2 ilość: część z prawa opcji 8 m2. F folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie; (grupa wielkości liter IV, III) - ilość: część podstawowa 8 m2 ilość: część z prawa opcji 8 m2. G folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 10 szt. ilość: część z prawa opcji 8 szt. U folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie - ilość: część podstawowa 75 szt. ilość: część z prawa opcji 75 szt. T folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - ilość: część podstawowa 15 szt. ilość: część z prawa opcji 12 szt. T-6 folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer 600 mm - ilość: część podstawowa 4 szt. ilość: część z prawa opcji 6 szt. T INF pod znak B typ I; folia odblaskowa; grupa wielkości znaków - średnie wymiar wys. 600 mm, szer. 600 mm - ilość: część podstawowa 2 m2 ilość: część z prawa opcji 2 m2. D-42,43 typ I folia odblaskowa typ I; grupa wielkości znaków średnie - ilość: część podstawowa 8 szt. ilość: część z prawa opcji 6 szt. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczania tablic i znaków drogowych maksymalnie - część z prawem opcji (tabela). Prawem opcji objęta jest dostawa tablic i znaków drogowych do magazynu Zamawiającego w ilości podanej w w/w tabeli. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia min. (część podstawowa) zaś część pozostała (część rozszerzona) zostanie dostarczona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb przez Zamawiającego. Poszczególne dostawy Zamówienia realizowane będą w terminie do 14 dni, od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie. Dostawca udzieli gwarancji na dostarczone oznakowanie drogowe minimum 7lat lub w innym zadeklarowanym w ofercie terminie. W trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie ilości poszczególnych tablic i znaków wg. aktualnego zapotrzebowania ZDP. Rozliczenie za dostawę tablic i znaków drogowych następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Dostawa obejmuje komplet obejm i śrub mocujących do znaków pionowych oraz koszt dostawy. Jednokrotna dostawa oznakowania do Zamawiającego w wysokości nie mniejszej niż 2.000,0 zł brutto według oferowanych cen jednostkowych. Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy, dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, posiadają deklaracje zgodności, aktualną aprobatę techniczną. Wymagania techniczne dla zamówienia podstawowego i rozszerzonego: tablic i znaków drogowych do oznakowania dróg powiatowych. Znaki powinny być wykonane zgodne z załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i wymaganiami zawartymi w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych. tarcze znaków winny być wyprodukowane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,15 mm zginanej krawędziowo; tarcze znaków winny być wzmocnione profilami konstrukcyjno- montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku; tylna strona tarczy znaku winna być zabezpieczona matową farbą nieodblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 30 mikronów; gęstość powierzchniowa współczynnika odblasku folii I typu użyta do wykonania lica znaku nie powinna zmniejszyć się więcej niż 50% wartości początkowej przez okres 7 lat od daty jej użycia oraz wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały ten okres. Każdy powtarzalny symbol znaku oraz obwódki znaków powinny być wykonane metodą sitodruku; każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną, zawierającą następujące dane: nazwę wytwórcy znaków, datę produkcji, oznaczenia dotyczące parametrów odblaskowych lica znaku, Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania niż wymienione w ppkt. a-c, pod warunkiem spełnienia wymagań dla cech technicznych i jakościowych zdefiniowanych w normie PN EN 12899-1:2010 Stałe, pionowe znaki drogowe. Odbiór dostawy: Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy; Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.12.2016 r.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - wydłużenie czasu gwarancji - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6, w godzinach 08:14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 4,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 12.02.2016 r. o godzinie 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia do tej Ustawy. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczania tablic i znaków drogowych maksymalnie - część z prawem opcji (tabela). Prawem opcji objęta jest dostawa tablic i znaków drogowych do magazynu Zamawiającego w ilości podanej w w/w tabeli. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia min. (część podstawowa) zaś część pozostała (część rozszerzona) zostanie dostarczona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb przez Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
więcej: przetargi w Braniewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.