eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Katowice: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego
Numer ogłoszenia: 87863 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51037 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego elektrycznego, uchwytu sufitowego oraz wzmacniacza, dopuszczonych do obrotu, spełniających normy CE, zgodnie z opisem SIWZ. 2.Określone w siwz parametry techniczne/ funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie winien spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach i zainstaluje go w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Wszelkie koszty związane z transportem, dostarczeniem oraz usługą montażu i przyłączeniem ponosi Wykonawca. 4.W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a)montażu elementów wchodzących w skład opisu przedmiotu zamówienia, b)uzbrojenia istniejących kabli w czterech punktach wskazanych przez Zamawiającego (przyłącze podłogowe, antresola, sufit w miejscu zawieszenia rzutnika, ściana w miejscu powieszenia ekranu), c)przyłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, d)przyłączenia do istniejącej instalacji video z uwzględnieniem dostarczonego przez Wykonawcę wzmacniacza sygnału video. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, dotyczącą wykonanych w ramach niniejszego zamówienia prac montażowych i przyłączeniowych, w trzech egzemplarzach. 6. Dostawa oraz odbiór techniczny prac montażowych i przyłączeniowych przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym, zgodnie z §4 wzoru umowy. 7. Zamawiający dopuszcza, przed upływem terminu składania ofert, przeprowadzenie przez zainteresowanych Wykonawców wizji lokalnej w sali dotyczącej istniejącej instalacji. Wizja lokalna może zostać przeprowadzona na pisemny wniosek i w ustalonym uprzednio terminie. Po przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dołączony do akt sprawy. 8. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy na projektor multimedialny, 6 miesięcy na lampę do projektora multimedialnego, 36 miesięcy na uchwyt sufitowy, 36 miesięcy na ekran projekcyjny elektryczny, 24 miesiące na wzmacniacz, 36 miesięcy na usługę montażu i przyłączenia. 9. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji zostały uregulowane w §6 wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 32.34.30.00 - Wzmacniacze 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SHADOK AV PIECHUŁA Spółka Komandytowa, Wolności 404, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17404,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17404,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29827,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.